Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rautarinta sanoi:Mitä on syvät vatsalihakset?
Ja miten niitä voi reenata? Ylipäätänsä kertokaa miten mä voin tehä monipuolisesti (ja tehokkaasti) vatsoja jos käytössä ei ole muuta kuin oma kroppa, tai korkeintaan jotain lisäpainoja?
Pilates? Pontius Pilates? :arvi:
Thanks you very many! :thumbs:
laihajaakko sanoi:luin kaikki viestit ja en ole oikein varma vieläkään miten minun pitäisi vatsoja treenata.
olen vuoden aikana yrittänyt saada lisää massaa ja sitä on tullutkin vähän yli 20 kiloa, ja vatsat ovat laiskuuden takia jääneet vähän vähemmälle(kerran viikossa). no, nyt tässä vatsan ympärillä on mukava ylimääräinen rasvamakkara joka pitäisi saada pois.
olen parin viikon ajan tehnyt 3 tai 4x60 vatsaa (kolmea tai neljää erilaista liikettä) ja vatsasta makkara on ruvennut häviämään.
mutta siis treenaanko tällä hetkellä ihan vituilleen ja pitäisikö siirtyä takaisin kerran tai pari kertaa viikossa? ja omasta mielestäni en tee vatsoja ihan väärin, eli teen liikkeet hiljaa ja yritän saada vatsan jännityksen pysymään koko ajan.
laihajaakko sanoi:mutta siis treenaanko tällä hetkellä ihan vituilleen ja pitäisikö siirtyä takaisin kerran tai pari kertaa viikossa? ja omasta mielestäni en tee vatsoja ihan väärin, eli teen liikkeet hiljaa ja yritän saada vatsan jännityksen pysymään koko ajan.
Lad sanoi:hmm... teenkö mä noit vatsalihaksii oikein ihmettelen kun ekas sarjassa teen 30-40 sitte se alkaa niinku polttamaa tuolta vatsalihaksista, mutta seuraavana päivänä ei kyllä ole vatsalihakset kipeet mikäköhän tuossa mahtaa mennä vikaan? Ja kyse on siis vatsarutistuksista
raipat sanoi:Meikällä ainakin näkyy vatsalihakset paremmin kun on mahassa hiukan ruokaa. En sitten tiedä onko tämä täysin tervettä. :urjo:
aisman sanoi:Voisit koittaa juosta vaikka aamulla ennen aamupalaa joka on todella tehokas rasvanpolttoon. Aamupalalle voisit ottaa mielestäni vähän protskua kun eipä ruisleivästä hirveämmin tule, jos tuntuu ettei aamulla jaksa/ehdi syödä niin ota joka protsku valmiste. Ja muista jos sinulla ei ole kovin hyvää aerobista kuntoa tai et paljon ole käynyt juoksemassa niin aloita rauhallisesti ja käy esim. 2krt viikossa myöhemmin voit nostaa sitten kertoja.