Vatsalihakset kesäkuntoon! Vinkkejä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pari kuukautta reenaillu täällä ohjelmalla ja nyt parin viikon sisällä kattellu niin huomattavia tuloksia joulukuuhun:

1.Päivä: Suorat vatsat, Syvät vatsat
2.Päivä: Vinot vatsat, Syvät vatsat
3.Päivä: Pelkät suorat tai vinot vatsat.. riippuen kumpaa nyt haluaa tehä :D

Eli käyn salilla kolme kertaa viikkossa ja AINA teen vatsalihas-sarjoja. Esimerkiksi näin:

1.Päivä: Hauis, Ojentajat, Pohkeet+Vatsat
2.Päivä: Rinta, Selkä+Vatsat
3.Päivä: Hartiat, Jalat+Vatsat

En ymmärrä ihmisiä ketkä haluavat kesäksi vatsat rantakuntoon mutta sitten kysyy "riittääkö jos teen maanantaisin vatsalihaksia?" ... no mitäpä luulet? . Kyllä se varmaan riittää johonki kesään menessä mutta jos saman vuoden kesäksi aikoo niin sitten kyllä viikossa pitää tehdä helvetin monta sarjaa monipuolisesti eri vatsalihaksille, ja tehä niin kovalla sykkeellä ja polteella ettei maasta nousta varttiin kun vattassa polttaa.

Tälläiset neuvot multa :) hyviä vatsatreenejä! Ne on ne hermoa polttavimmat. :dance:

^mun ainoot vatsaliikkeet tulee kyykyssä, mavessa ja leuoissa +pari sarjaa voimapyörää pari kertaa viikossa, ja kyllä mun sikspäkki on ihan rantakunnossa.

^mun ainoot vatsaliikkeet tulee kyykyssä, mavessa ja leuoissa +pari sarjaa voimapyörää pari kertaa viikossa, ja kyllä mun sikspäkki on ihan rantakunnossa.

Sulla on sitten tosi alhainen rasvaprosentti ja perkeleen hyvät geenit :) Olispa kaikilla noin helppoa ettei tarvii ees tehä vatsalihasliikkeitä niin vatsat on timmiskunnos

Tai sitten se johtuu siitä, että mavet, leuat ja kyykyt ovat juuri ne parhaat vatsalihasliikkeet, missä lihas toimii funktionsa mukaisesti =).

Terveisin toinen, kuka pärjää pelkästään noilla.

Tai sitten se johtuu siitä, että mavet, leuat ja kyykyt ovat juuri ne parhaat vatsalihasliikkeet, missä lihas toimii funktionsa mukaisesti =).

Terveisin toinen, kuka pärjää pelkästään noilla.

Onhan ne oikeasti tosi hyviä, mutta täytyy myöntää että täysin yllätyksenä tuli että joku pärjää vain noita tekemällä :o Itse en ainakaan saanut mitään sixpäkkiä aikaseks leuoilla ja kyykyllä, mutta kuitenkin hyödyksi ne on.

En kyllä itse tee kun leukoja ja kyykkyä yhden kerran viikossa. Pitänee nuo ottaa vielä kokeiluun johonki päivään :)

Sulla on sitten tosi alhainen rasvaprosentti ja perkeleen hyvät geenit :) Olispa kaikilla noin helppoa ettei tarvii ees tehä vatsalihasliikkeitä niin vatsat on timmiskunnos
luettelinhan tossa juuri kolme hyvää vatsalihasliikettä :P ei noilla ehkä bodylavoille nousta mutta kuka tahansa niillä rantakuntoon päkin saa, turha siihen on vatsojaan hapoille vääntää joka treenissä niin ettei ylös pääse. Voi sekin tietty toimia, en ole kokeillut

teen siis tiistaina 5x5 mave +2 sarjaa voimapyörää, perjantaina 4x10 kyykky +2 sarjaa voimapyörää, ja sitten leuat maanantai 5x5 lisäpainoilla ja torstai 5xN omalla painolla, ja on riittäny vatsoille tähän mennessä! Dragonflagit ajattelin ottaa ohjelmaan sit kun jaksan kokeilla että mitenköhän ne onnistuu jos onnistuu, ne on niin siistejä

Kun tekee noit lohareita salilla nii saa aina sellasii katseita, et mitä ihmettä toi tekee :D Sit ku porukka tajuu, et on vatsalihasliike niin alkaa tulee kunnioittavia katseita. Hieno liike!

luettelinhan tossa juuri kolme hyvää vatsalihasliikettä :P ei noilla ehkä bodylavoille nousta mutta kuka tahansa niillä rantakuntoon päkin saa, turha siihen on vatsojaan hapoille vääntää joka treenissä niin ettei ylös pääse. Voi sekin tietty toimia, en ole kokeillut

teen siis tiistaina 5x5 mave +2 sarjaa voimapyörää, perjantaina 4x10 kyykky +2 sarjaa voimapyörää, ja sitten leuat maanantai 5x5 lisäpainoilla ja torstai 5xN omalla painolla, ja on riittäny vatsoille tähän mennessä! Dragonflagit ajattelin ottaa ohjelmaan sit kun jaksan kokeilla että mitenköhän ne onnistuu jos onnistuu, ne on niin siistejä

Noitakin kovempi vatsalihastreeni itsellä on kun olkapään pumppitreenipäivinä teen pudotussarjoja vipunostoista sivulle yhdellä kädellä.
Eli kolme sarjaa hitaita sivuvipareita negatiivista osuutta jarruttaen yhdellä kädellä: aloitan 22,5kg ja teen 20-22 toistoa vaihdan kättä, sen jälkeen taas sama sarja 20kg:lla ja tauotta 17,5kg.

Kun suht painavaa käsipainoa liikutetaan lähes suoralla kädellä ja paino vain toisessa kädessä joutuu koko ajan jännittämään vastaan stabiloidakseen vartaloa ja varsinkin negatiivisen vaiheen jarruttaminen tekee tuosta tuskallisempaa. Kun 60-66 toiston pudotussarjat per/olkapää ovat valmiit ovat myös vatsalihakset aikamoisessa pumpissa vaikka eivät isoa liikettä tee mutta juuri sen vartalon liikeen estäminen pitkien sarjojen aikana on tuskaa, joutuu jännittäämän keskivartaloa noin 130 lähes yhtäjaksoisen ja hidastetun toiston ajan.

Ite oon tehnyt 2x viikkoon vatsat treenin yhteydessä, kasvanut on mutta läskiä pari senttiä liikaa niin ei näy perhana.. No jos kesään mennessä sais pudoteltua hiukan pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Brazilian ju-jutsua parempaa vatsarasvojen polttoatreeniä en itse tiedä. Suosittelen jokaiselle.

German volume trainingia parempaa en tiiä rasvanpolttoon. 10x10 kyykyt on aika brutaalit :D En jaksa tota dieetillä yksinkertaisesti vääntää oli pakko siirtyä madcowiin. Hyvin tulee hittiä keskivartalolle ja vatsoille kyykyistä 3krt/vk ja yks mave kerta. Siihen päälle voimapyörää yhtenä päivänä ja rutistuksia toisena. HUH!

Useinhan, kun noita istumaannousuja hinkataan älyttömiä määriä, lonkankoukistaja lyhenee joka saa aikaan noita ryhtiongelmia. Meikäläiselläkin on todella kireät lonkankoukistajat, ja ryhti on tyyliin Aku Ankka, perse korkealla ilmassa, vaikken siis tee istumaannousuja juuri ikinä. Jos englanti taittuu, kannattaa hakea tietoa esim hakusanoilla "anterior pelvic tilt" tai "lower crossed syndrome".

191/80kg sixpack kesäksi.. ilman - kaloreina .. Auttakaa

Valitettavasti taidat olla auttamatta myöhässä vuoden 2012 kesäkuntoon. Suosittelisin siulle maltillisia plussakaloreita hyvästä ruuasta ja tasapuolista treeniä aloittaen perus 1-/2-jakoisesta ohjelmasta, kuten Arnoldin G6, Starting Strength tai elaston 2-jakoinen. Kroppas todennäköisesti muuttaa muotoaan hyvin nopeasti melko paljon, mutta mihinkään guidokuntoon et tuu tälle kesälle pääsemään edes lääkevarastolla.

Se on hyvä, ettet edes halua lähtee tosta laihduttamaan, koska sixpack luikulla on yhtä hot kuin isot tissit läskillä.

Siis 16 v oon. pelaan jääkiekkoa 5 krt viikossa. Oon urheilija.. Tavote ei ole olla mikään guido.. Mut olisko mitää chanssei sixpackiin.. ? Kiitos

Se riippuu täysin lähtökunnosta. Ilman dieettiä tuskin. Rasvojen pitää olla melko alhaalla, että alkaa palikat paistaa pullistelematta läpi.

Voithan sie tietysti koittaa Wilmon sixpack-special treeniohjelmaa. 3krt viikossa seuraava vatsatreeni:

3-4x
1a: 10-15x vatsapyörä
1b: 10-15x linkkuveitsi
1c: 20-30x polvien nosto tangossa/telineessä (tai perus rutistus)

2: 3-4x russian twistejä kuulalla/levypainolla vaihtelevilla rytmeillä loppuun asti

Eli teet noi 1a,1b,1c supersarjana, välissä ei taukoja. Sarjojen väliin vaikka 3min tauot. Twistit vuorokerroin ennen/jälkeen supersarjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom