Vatsalihakset kesäkuntoon! Vinkkejä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Riittääkö tää kun teen 3x15 5kg lisäpainolla vinos vatsapenkissä, lankku, voimapyörä ja jalkojen nostot ja treenaan 3 kertaa viikos. Yritän kuukaudessa saada sen sixbackin.

En tiedä onko jo kysytty, mutta mitkä on parhaat liikkeet sivuttaisille vatsalihaksille=?

Russian twist jalat ilmassa ja krusifix vatsat kiertäen kulmassa varmaan ne tehokkaimmat, mut en silti suosittelis jäämään pelkästään näihin liikkeisiin, vaan rohkeesti vaan vaihtelua mukaan ja monipuolista treeniä.

Riittääkö tää kun teen 3x15 5kg lisäpainolla vinos vatsapenkissä, lankku, voimapyörä ja jalkojen nostot ja treenaan 3 kertaa viikos. Yritän kuukaudessa saada sen sixbackin.

Joo. Ei.

Mulla ei oo mikää iso maha, pieni rasvapeite päällä ja se olis sit tarkotus ottaa pois unohin kertoo että oon 400-300 kalorii miinuksen puolella.

Mulla ei oo mikää iso maha, pieni rasvapeite päällä ja se olis sit tarkotus ottaa pois unohin kertoo että oon 400-300 kalorii miinuksen puolella.

Kokeile, sillä luulis selviävän. Ennustajia ei täälläkään ole ainutkaan, vaikka niin moni luuleekin.
e: tais olla hyvä nosto :face:

Mave, kyykky, leuat ja vielä kun ne tekee oikein! Negatiivisena alaspäin niin johan alkaa tuntuun vatsoissakin :P

Pakko vielä lisätä kaverin blogista teksti "Remember, we can't see your razor abs – all we're likely to notice is your pencil neck and narrow ass. " -Mark Rippetoe :D Rippetoella löytyy kyllä varmasti muutakin "hyvää" sanottavaa vatsoista :D

Itse asiassa jos jotakuta kiinnostaa Markin kanta vatsalihaksiin liittyen, niin tässä on aika mielenkiintoinen artikkeli:

http://startingstrength.com/articles/abs_rippetoe.pdf

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom