Vastatkaa!pls!lue lue!!!!!!!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ehdottakaa minulle hyvää reeni ohjelmaa (koti oloissa)
Olen 14v n 160cm 50kg harrastan pesäpalloa käyn joka päivä lenkillä tai ajan kuntopyörällä 40-60min
Tarvisin nopeasti sellaista harjoitusta että saan sixpackin näkyviin ja pitäis juosta 2km aika alle 6.50!!!!
Eli vastatkaa Kiitos!

50kg alkaa olemaan sellainen paino, ettei siinä enää rasvaa ole, joten alat vain simppelisti tekemään päivittäin vatsarutistuksia lenkin päälle.
Olen tehnyt nyt tässä n 3-4vko 5-6 kertaa viikossa ja eipä ole paljon tuloksia näkynyt teen joku 200-300 toistoa. Sitten ku sanoit että ei ole paljon rasvaa niin kyllä tossa masussa on vähän semmonen makkarakerros :D

Olen tehnyt nyt tässä n 3-4vko 5-6 kertaa viikossa ja eipä ole paljon tuloksia näkynyt teen joku 200-300 toistoa. Sitten ku sanoit että ei ole paljon rasvaa niin kyllä tossa masussa on vähän semmonen makkarakerros :D

Vähennä treeni kertoja ja toistoja on aivan liikaa. Toistot 6-15 ja tarvittaessa lisäpainot käyttöön.

Teen siis silleen että ekaksi 20x20 kierre vatsalihakset noi 3 kertaa sitten tavalliset vatsalihakset 20x3 ja sitten sivu vatsalihakset 3x20 kummallekkin puolelle

Juurikin näin: Jos haluat isot vatsalihakset niin sitten sun täytyy kokonaan unohtaa tuollaiset toistomäärät - jos haluat olla tiukka ja laiha kuin maratoonari niin sellainen vatsa tuolla tulee, mut jos haluat isot hyvin erottuvat vatsalihakset niin pitää ottaa painot kehiin.. toisaalta väittäisin että näistä lihaksista on käytännössä vähemmän iloa. mutta teet kuten toivot, eli: ota sellainen paino millä saat tehtyä juuri ja juuri about kahdeksan toistoa kutakin liikettä. Sitten teet setin about. 3 erilaista liikettä sillä painolla, minkä jälkeen sama setti ilman lisäpainoa. Pari minsaa lepoa ja ei kun alusta koko shaiba. Ja vielä kolmas kerta. Harjoituksen teet korkeintaan 2 kertaa viikossa, että vatsa saa runsaasti aikaa palautua/kasvaa.. jos teet treenin jokatoinen päivä niin voit olla varma että jotain menee hajalle / lihakset ei ainakaan kasva.

Niksipirkka: Sido lisäpainolevy sukkahousuilla pään ympärille. Jos ei ole lisäpainoja, voi käyttää kiviä tai kotona sokeri- tai jauhopusseja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja kalorit sietäis olla plussalla jos niitten lihaksien haluaa kasvavan. Eli reilusti proteiinia ja rasvat/hiilarit sitten oman kulutuksen mukaan niin että päästään plussille. Jos et tosiaan muuta kuin vatsoja treenaa niin varmaan sellainen +300kcal/päivä riittää.

noh - sun iässäsi voi kiskoa vaikka minkälaista safkaa eikä se näy missään.. kaakaohan nyt ei ole aivan hanurista jos miettii sen sokerin määrä - itsessään maito ja puhdas kaakaojauhe on erittäin hyödyllisiä keholle. mut limpparia en juo itse koskaan - en tippaakaan, sokeritonta tai sokerillista.. molempi pahempi. toinen tuhoaa hampaat ja sotkee insuliinitasot ja sokeriton ei todella ole ihmisten juomaa sekään; makeutusaineet ei ole missään mielessä hyväksi. mutta totaalikieltäytyjäksi ei tietenkään tarvitse ryhtyä - jos kerran viikkoon juo pienen pullon limukkaa niin ei siitä elämä pilalle mene.

ja tuolla urheilun määrällä poltat kyllä kaikki kalorit varmasti pois - ei tarvi pelätä painonnousua..

sitä pitää kysyä noilta ammattilaisilta.. vaikkakin oma mielipiteeni on että ruuan laskeminen on aika tarpeetonta - itse laitan ruoaksi pelkästään proteiinipitoisia salaatteja, kanaa, kalaa ja äyriöisiä sekä syön pari kananmunaa päivässä jne.. niin eipä ole koskaan tarvinnut kiinnittää huomiota siihen -kuinka paljon- protskuja pitää syödä. niin paljon että pysyt kylläisenä, olisi mun vastaus :D - mutta jäädään odottamaan alan asiantuntijoiden kommentteja.

No entä sitten haittaako jos tekis sen sun ehdottama 3 kertaaviikossa ? vai pitääkö olla ehdottomasti 2 jos on 2 niin minä päivinä kannattais :D?

Oot niin nuori että harrasta liikuntaa monipuolisesti, niinkuin varmasti nytkin teet. Mielenkiinto säilyy ja monipuolisuus ei ole ikinä pahasta.

Minun mielestä tuon ikäisenä ei ole vielä pakko seurailla kovinkaan tarkkaan proteiinin ja hiilihydraattien määrää, vaan kun syöt normaalisti kotona ja koulussa syö PALJON. Paljon syöminen edellyttää myös paljon liikuntaa, ettei ne makkarat jää siihen vyötärölle. Eikä kannata kärvistellä koko aikaa pyhittämällä aikansa bodyruokien ylimalkaiseen palvomiseen, ei se elämä siihen tyssää jos välistä syöt viikonloppuna hieman karkkia ja vaikka limppariakin siihen päälle. : ) Kunhan sitä ei ota joka päiväiseksi tavaksi.

Kotona voit tehdä niitä vatsalihaksia lisäpainolla, punnerruksia, yhden jalan kyykkyjä, loikkia, dippejä, selkiä.. Vain taivas on rajana oman kropan käytössä. Tämän päälle vielä juoksua ja mainitsemasi pesäpalloharjoitukset, avot! Siinä on nuorelle miehelle jo liikuntaa hyvästi. Jos kuntosalihommat kiinnostaa enemmän, kannattaa mennä aloittelijoiden osio-puolelle ja katsoa "Tärkeä" merkityt aiheet. Maltti on valttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom