Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile?Angel of Death sanoi:Tää on vähän mutta mikä semmosen liikkeen nimi on että tehdään käsipainolla huiskääntö jossa alhaalla peukalo osoittaa eteen ja ylhäällä sivulle? Eli kierretään kättä. Onkohan toi tehokas/hyvä vai ihan liike?
Hauiskääntö käsipainoilla :D, mulla ainakin "automaattisesti" kääntyy kädet ala ja ylä asennossa. Viimeisen sarjan yleensä rutistan sitten keveämmillä painoilla jossa kämmenet on eteenpäin koko matkan ajan.Angel of Death sanoi:Tää on vähän mutta mikä semmosen liikkeen nimi on että tehdään käsipainolla huiskääntö jossa alhaalla peukalo osoittaa eteen ja ylhäällä sivulle? Eli kierretään kättä. Onkohan toi tehokas/hyvä vai ihan liike?
Noin saa ainakin paremman tuntuman eikä pysty käyttää niin isoja painoja. Ite tykkään tehä seisten vuorotahtiin ei niin puhtaasti, mutta mä oonkii tällänen egohaukkapelle :Dneutraali sanoi:Mun mielestä toi hammer curl on hyvä tehdä istuen ja käsipainot yhtä aikaa ylös, ei siis vuorotahtiin, jotenkin mukavampi tehdä silleen mun mielestä.
Tiedän liikkeen, mielestäni se on vähän enempi sellainen "pumppi" liike, mutta hyvä kuitenkin.Tylerd sanoi:Ite oon alkanut tekeen hammer käännön sillai tossa edessä vähän niinku poikittain:lol2:
Pystyy sitä istualteenkin tekeen isoilla painoilla.yajo sanoi:Noin saa ainakin paremman tuntuman eikä pysty käyttää niin isoja painoja.
Tylerd sanoi:Ite oon alkanut tekeen hammer käännön sillai tossa edessä vähän niinku poikittain:lol2: Vitullisen vaikee selittää.......mm. Godzilla ainakin jossain jutussa on tehnyt sillain, ottaa ihan erilailla kun se hammer kääntö jota yleensä näkee tehtävän
iivili sanoi:Voi myös siirtää ton penkin taljalaitteen luo ja tehdä siinä, joko kahvalla tai narulla. Vaihtelu virkistää.
Tylerd sanoi:Ite oon alkanut tekeen hammer käännön sillai tossa edessä vähän niinku poikittain:lol2: Vitullisen vaikee selittää.......mm. Godzilla ainakin jossain jutussa on tehnyt sillain, ottaa ihan erilailla kun se hammer kääntö jota yleensä näkee tehtävän
hmm....mahdollisesti, tarviikin piruuttaan vilkasta. On muuten loistava "amatööri" video, helvetin hyvät musat ja David tekee liikkeet toooooosi puhtaasti niinkun pitääkin :kippis1:xjussix sanoi:DJacobs treenivideossaan taitaapi tehdä juuri tuolla lailla. Kokeilin sitä viimeksi kun tein hammeria ja johan poltteli.
Vuorotahtiin tai yks käsi kerrallaan, vuorotahtiin kun tekee niin hiukka tarvii "varoa" ettei painot kolahtele vittumaisesti yhteen ja haittaa suoritusta, viimeks tein yks käsi kerrallaan, mutta siinä ainakin itellä tulee hiukka ongelmia tasapainon kanssa.... Vuorotahtiin on kyllä parempi.Timba79 sanoi:Ja luonnollisesti vuorotahtiin? Cutlerin videolla ainakin tehtiin tolleen, jos nyt samassa liikkeessä oon ja ainakin viimesenä liikkeenä tuntuu pirun tehokkaalta.
Kyllä näin on, erinomainen pumppiliike :thumbs:neutraali sanoi:Tiedän liikkeen, mielestäni se on vähän enempi sellainen "pumppi" liike, mutta hyvä kuitenkin.
A2J sanoi:
Pitääkö tai kuuluuko hauiskääntöä Scotissa tehdessä päästää kädet ihan suoriks vai jättää vähän koukkuun ja siitä takas ylös?
Angel of Death sanoi:Tää on vähän mutta mikä semmosen liikkeen nimi on että tehdään käsipainolla huiskääntö jossa alhaalla peukalo osoittaa eteen ja ylhäällä sivulle? Eli kierretään kättä. Onkohan toi tehokas/hyvä vai ihan liike?
Itse kun kyseistä liikettä teen käsipainolla niin en päästä kättäni ihan suoraksi ala asennossa ja ylä asennossa jätän tavallaan vajaaksi ettei jännitys hauiksesta katoa.A2J sanoi:
Pitääkö tai kuuluuko hauiskääntöä Scotissa tehdessä päästää kädet ihan suoriks vai jättää vähän koukkuun ja siitä takas ylös?