Mistä tuon treenivideon löytää?xjussix sanoi:DJacobs treenivideossaan taitaapi tehdä juuri tuolla lailla. Kokeilin sitä viimeksi kun tein hammeria ja johan poltteli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tuon treenivideon löytää?xjussix sanoi:DJacobs treenivideossaan taitaapi tehdä juuri tuolla lailla. Kokeilin sitä viimeksi kun tein hammeria ja johan poltteli.
Saapas sanoi:Mistä tuon treenivideon löytää?
Lisäystä:itse pidän filmeistä missä treenataan suht isoilla painoilla, ei niin 100% puhtaasti tyyliin:Yates,Coleman,Ruhl,Levrone.neutraali sanoi:En tiedä mistä löytää, mutta voin sanoa itse filmin nähneenä ettet paljoa menetä vaikka et sitä näekään. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sijoittuu ehdottomasti top3 paskimpien treeni filmien joukkoon. Joku varmaan tykkää tuostakin mutta minä en.
Mikä niissä isoissa painoissa niin kiihottaa?neutraali sanoi:Lisäystä:itse pidän filmeistä missä treenataan suht isoilla painoilla, ei niin 100% puhtaasti tyyliin:Yates,Coleman,Ruhl,Levrone.
Niin ja ne pari muuta paskaa treeni filmiä ovat Lee Haney-Work out(tai jokin vastaava)samaan syssyyn menee myös Mike Christianin filmi ja sokerina pohjalla Günther Schlierkamp-Rock Hard
En osaa sanoa, niissä on asennetta enemmän. Itsekin tykkään tehdä isoilla raudoilla niin ehkä myös siksi.elasto sanoi:Mikä niissä isoissa painoissa niin kiihottaa?