Vasarakääntöjen tekniikasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elasto
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
xjussix sanoi:
DJacobs treenivideossaan taitaapi tehdä juuri tuolla lailla. Kokeilin sitä viimeksi kun tein hammeria ja johan poltteli. :)
Mistä tuon treenivideon löytää?

En tiedä mistä löytää, mutta voin sanoa itse filmin nähneenä ettet paljoa menetä vaikka et sitä näekään. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sijoittuu ehdottomasti top3 paskimpien treeni filmien joukkoon. Joku varmaan tykkää tuostakin mutta minä en.

Saapas sanoi:
Mistä tuon treenivideon löytää?

tuolta:
http://www.dcjweb.com/

Nyt se ei kyllä toiminut, koska "Sivuston kuukausittainen liikennemäärä on täyttynyt." tommosta alko valittelemaan.

Kyllä se mun mielestä on ihan hyvä treenivideo, koska kaikki liikkeet tehdään puhtaasti. Siinä ei tosin saa nauraa niin kuin esim. Ronnien leffassa:D
Selkätreeni jäi puuttumaan ko. filmiltä:(

neutraali sanoi:
En tiedä mistä löytää, mutta voin sanoa itse filmin nähneenä ettet paljoa menetä vaikka et sitä näekään. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sijoittuu ehdottomasti top3 paskimpien treeni filmien joukkoon. Joku varmaan tykkää tuostakin mutta minä en.
Lisäystä:itse pidän filmeistä missä treenataan suht isoilla painoilla, ei niin 100% puhtaasti tyyliin:Yates,Coleman,Ruhl,Levrone.
Niin ja ne pari muuta paskaa treeni filmiä ovat Lee Haney-Work out(tai jokin vastaava)samaan syssyyn menee myös Mike Christianin filmi ja sokerina pohjalla Günther Schlierkamp-Rock Hard

neutraali sanoi:
Lisäystä:itse pidän filmeistä missä treenataan suht isoilla painoilla, ei niin 100% puhtaasti tyyliin:Yates,Coleman,Ruhl,Levrone.
Niin ja ne pari muuta paskaa treeni filmiä ovat Lee Haney-Work out(tai jokin vastaava)samaan syssyyn menee myös Mike Christianin filmi ja sokerina pohjalla Günther Schlierkamp-Rock Hard
Mikä niissä isoissa painoissa niin kiihottaa? :rolleyes:

elasto sanoi:
Mikä niissä isoissa painoissa niin kiihottaa? :rolleyes:
En osaa sanoa, niissä on asennetta enemmän. Itsekin tykkään tehdä isoilla raudoilla niin ehkä myös siksi.
PS:Rauta ei saa mua kyllä kiihottuun ;)

Nostetaanpas taas tätä... Näyttää aihe karanneen vähän otsikosta niin palaanpa siihen. Eli: jos haluaa kohdistaa vasrakääntöä brachilias-lihakseen niin tulisiko nosto suorittaa eteen (niinkuin tuossa sivun 1 linkissä) vai sitten tuohon rinnan eteen (eli käsi sivuttain)?

Niin ja sitten onko vasarakääntö tehokkain liike nimenomaan tuolle brachilias-lihakselle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom