Varusmiehistä kymmenesosa keskeyttää

Halmehan haistatti vitut koko armeijalle. Pelkkää lapsellista pelleilyä ja mopotusta. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista hoitovirheistähän vois periaatteessa haastaa oikeuteen. Se toiminta siellä veksissä on aivan älytöntä. Kuumeiset,flunssaset ja sit ne joilla joku paikka on rikki laitetaan kaikki samaa huoneeseen venaamaan 5 tuntia ja sit lääkäri antaa buranaa ja takasin kasarmille. Pyrin kyllä välttämään veksiä jos vaan mahdollista kun menen talvella takasin. Veksissä tulee vaan kipeemmäks :urjo:

Nii ja se kyllä oikeasti vituttaa kun sanotaan että härövarustuksessa ei kuljeta, yms. kessuilla sun muilla roikkuu sinko selässä ja joku rambo puukko vyöllä ja hihat ylhäällä. Mikä se sillon on ellei härö? Samat säännöt niilläkin on ku meillä. Yks aamu heinäkuussa juostiin sen takia että sopimussotilaat oli käyny tarkistaan meidän alikessujen tuvan ja siellä oli kaikki päin persettä. "Tästä johtuen takaisin tupiin mars,mars!" Ja viel mikä on aivan naurettavaa on nää johdetut aamutoimet. Sen minuutin aikana joko käyt paskalla tai peset hampaat. Sit jankutetaan että hygieniasta täytyy pitää huolta. Itellä se meni siihen että hammasharjan kans pytylle ja kaks asiaa samaan aikaan. Oli varmaan tosi hygieenista :rock:

mitä väliä suomen armeijalla on ylipäätään?
Jos sota tulee niin turpaan tulee että kolina käy.
Nykyisin sodat voitetaan rahalla eikä sillä "Suomalaisella sisulla".

mitä väliä suomen armeijalla on ylipäätään?
Jos sota tulee niin turpaan tulee että kolina käy.
Nykyisin sodat voitetaan rahalla eikä sillä "Suomalaisella sisulla".

Kannattaa lähettää kyselyt ja parannusehdotukset suoraan osoitteeseen: tiedotus@defmin.fi

Niin no, ei ehkä sellainen Korpisoturi meininki ole enää ajanmukaista, vaan isoja pommeja kaupunkeihin, ja ydinase tms. ohjus jne. pelote on se mikä saa hyökkääjän yleensä miettimään kaksi kertaa. Tosin itse en ymmärrä, mikä tekee oman maan puolustamisesta ja sen harjoittelemisesta niin vastenmielistä. Kai jokainen nyt omaa kotiaankin puolustaa, jos joku sinne tunkeutuu?

kiitos osoitteesta, mutta oletko sitä mieltä että yksi mielipide vaikuttaa mitään?
Se on isommista päättäjistä kiinni onko suomessa armeijaa vai ei, ja nuo eivät mene mitenkään sinne asti.. :(

kai nyt joku omaa kotiaankin puolustaa jos sinne joku tunkeutuu.

totta kai. Koti on SINUN paikkasi. sinä määräät siellä.
Suomi on yhteinen paikka, sulla ei ole siellä paljon sananvaltaa.
ja sinäpä sen sanoit. nykysodat voitetaan pommeilla ja vastaavilla = RAHALLA

ja halme haistatti vitut ihan oikeille asioille. haistattais vielä vitut eduskunnalle ja suomen verosysteemille sekä poliitikoille niin kävisin kosimassa miestä.

Halmehan haistatti vitut koko armeijalle. Pelkkää lapsellista pelleilyä ja mopotusta. :david:

Halme haistatti vitut myös äänestäjilleen ja kokoelmalle nimeltä "Suomen laki". Mun on siis vähän vaikeeta nähdä, että Halmeen haistattelut tekis mistään lapsellista pelleilyä..

Ja viel mikä on aivan naurettavaa on nää johdetut aamutoimet. Sen minuutin aikana joko käyt paskalla tai peset hampaat. Sit jankutetaan että hygieniasta täytyy pitää huolta. Itellä se meni siihen että hammasharjan kans pytylle ja kaks asiaa samaan aikaan. Oli varmaan tosi hygieenista :rock:

En koskaan aatellut et peliliikkeitä täytyis opettaa netissä, mut kyl sekin päivä nähtiin..

Aamutoimilla peset hampaat ja aamupalan jälkeen, ennen palveluksen alkua, käyt paskalla.. How simple is that?

kiitos osoitteesta, mutta oletko sitä mieltä että yksi mielipide vaikuttaa mitään?
Se on isommista päättäjistä kiinni onko suomessa armeijaa vai ei, ja nuo eivät mene mitenkään sinne asti.. :(

totta kai. Koti on SINUN paikkasi. sinä määräät siellä.
Suomi on yhteinen paikka, sulla ei ole siellä paljon sananvaltaa.

Koti on Suomessa, mutta mitäs siitä jos joku miehittäjä tai hyökkäys sen posauttaa paskaksi, kun kellään ei ole motivaatiota puolustaa kotimaataan;)

Koti on Suomessa, mutta mitäs siitä jos joku miehittäjä tai hyökkäys sen posauttaa paskaksi, kun kellään ei ole motivaatiota puolustaa kotimaataan;)

Milläs puolustat jos naapuri laittaa "kaikkien pommien isän" kylään? :dance:

Voinhan mä lukea etäisyydenmittalaitteesta pojille että mitä tahtia se pommi lähestyy. :D

siis EDES suomen hallitsijat eivät ole niin tyhmiä että lähtevät sotaan jotan muuta vastaan. eivät varmasti.
Sitä paitsi on suomi niin paska maa että tänne kukaan hyökkää.
ja jos hyökkää niin minä menen auttamaan hyökkääjiä.

Tosin itse en ymmärrä, mikä tekee oman maan puolustamisesta ja sen harjoittelemisesta niin vastenmielistä. Kai jokainen nyt omaa kotiaankin puolustaa, jos joku sinne tunkeutuu?

Tuohon vielä se, että joillain ihmisillä tulee omat asiat ensin tärkeysjärjestyksessä. Ei siinä velvollisuus paina jos on parempikin mahdollisuus valita omasta mielestä tai toinen tapa suorittaa se. Tämäkin on vain näkemysero. Saa ja pitääkin olla eri mieltä.:thumbs:

Ps. Hauskoja juttuja Prayer.:dance:

mun mielipide kyllä on että se intti käydään,reppanat ei kestä,voi jumalauta,sivariin pelaan pleikkaria ja uikuttamaan sivaripalvelun pituudesta,vai onko ns.nykynuoret todella niin heikossa hapessa kunnoltaan ja päästään etteivät kestä palvelusta.

siis EDES suomen hallitsijat eivät ole niin tyhmiä että lähtevät sotaan jotan muuta vastaan. eivät varmasti.

Paska maa? Ihan uskomatonta juttua väännät, kyllä täällä on kaikki aika vitun hyvin, jos vaan haluaa asiansa järjestää. Jossain Pohjois-Koreassa voi ihmisillä olla asiat järjestään huonommin.

Tuohon vielä se, että joillain ihmisillä tulee omat asiat ensin tärkeysjärjestyksessä. Ei siinä "velvollisuus" paina jos on parempikin mahdollisuus valita omasta mielestä. Tämäkin on vain näkemysero. Saa ja pitääkin olla eri mieltä.:thumbs:

Juu, pitääkin olla:) Tuskin tosin muut maat kauhean innoissaan, ottaa vastaan sotaa karkuun lähteviä miehiä:D

:offtopic:

Tota noin, mites jos silloin -39 olis ollut sama meininki yleisesti vallalla kuin sulla nyt? Eli olis toivotettu Veli Venäläinen tervetulleeksi ja ruvettu sitten itekin ryssiksi.

Mikäli näin olisi päässyt käymään, niin Prayer varmaankin lähtis oikein innoissaan suorittamaan asevelvollisuuttaan Venäjän armeijaan. Sehän on semmonen helppo nakki se asepalvelus siellä. Paljon paremminhan ne asiat on venäläisillä kuin suomalaisilla.

Eli vaikka Suomessa ei kaikki mene niin kuin elokuvissa, niin silti tää on huomattavasti parempi paikka kuin tuo itänaapuri on. Ja ainakin mun mielestä kannattaa tehdä kaikkensa pitääkseen asian sillä tolalla.

siis älkää käsittäkö väärin.

Suomea vastaan mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään, mukava maa jne..
Vaan koko suomen yhteiskuntasysteemiä. se on niin vituillaan kuin olla ja voi.

1. Härövarustus sitä ja tätä. Ja sitten ite johtajat kulkee häröpalloina eteenpäin.
2. Gonapolkujen käyttö vain yli 6kk palvelleille. Tuo nyt on ehkä turhin sääntö ikinä.
3. Hiljainen tunti. Lisää turhaa paskaa joka ei koske alikessuja.
4. Johtajien varustus marsseilla.
5. Kyllä ne johtajatki sais samalla mitalla siivota ku alokkaat.
6. MIKSI NE VITUN KUSKIT ASUU SIELLÄ SOTKUSSA PÄIVÄT EIKÄ MUUT PÄÄSE SINNE? Ei varmaan se kahvi muitakaan piristäis yhtään?
7.Johtajien ei tarvitse jonottaa mihinkään ja saavat iv:llä tulla millon huvittaa suurinpiirtein.
8. Jäkitys

Vastaukset:

1. Koulutuksen suomia etuja (myöh. lyh. KSE)
2. Vähän aikaa palvelleet, ja eritoten alokkaat näyttävät tyhmiltä, tekivät he mitä tahansa. He näyttäisivät vielä tyhmemmiltä, jos he häröilisivät pitkin mettiä päättöminä.
3. Alokkaiden ja miehistön täytyy päästä rauhassa nukkumaan. Johtajat osaavat mennä aatuutilullaa omin avuin.
4. KSE
5. KSE
6. Valintojen maailma --> KSE
7. KSE
8. Toimintaa, joka kuuluu osaksi sotilaallisuuteen

:)

KSE sitä ja KSE tätä! sen mä ymmärrän jos kantahenkilökunta hiihtää vaikka sombrero päässä pitkin kasarmeja ja kävelee vaikka kattoa pitkin jonon ohi sodeen.

Mutta se että joku räkäävaluttava alikki tai munkkipossujen turvottama kuski tekee näitä samoja juttuja, niin sitä mä en ymmärrä.

Muutenkin ehkä eniten aivoon ottava asia intissä oli toi gonahtaminen, itse pidin vaatetuksen särmänä ihan niin pitkälle kun niitä vaatteita armeijassa kannoin. Enkä todellakaan ollut mikään supersotilas. :)

Vastaukset:

1. Koulutuksen suomia etuja (myöh. lyh. KSE)
2. Vähän aikaa palvelleet, ja eritoten alokkaat näyttävät tyhmiltä, tekivät he mitä tahansa. He näyttäisivät vielä tyhmemmiltä, jos he häröilisivät pitkin mettiä päättöminä.
3. Alokkaiden ja miehistön täytyy päästä rauhassa nukkumaan. Johtajat osaavat mennä aatuutilullaa omin avuin.
4. KSE
5. KSE
6. Valintojen maailma --> KSE
7. KSE
8. Toimintaa, joka kuuluu osaksi sotilaallisuuteen

:)
1. Turhaa
2. kyllä ne hommat oppii tarpeeksi hyvin jo siinä alokaskauden aikan. Ja ei se sen viisaammalta näytä niitten johtajien toimesta.

3,4,5,6,7,8 = turhaa.

Kapiaisilla noi ymmärrän mutta jostain syystä jollekki koulukiusatulle pikkuäpärälle jolla kusi on noussu linssiin parin väkäsen/salmiakin takia en ymmärrä..

Jahas siellähän joku yläpuolella kertokin tuon jo :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom