- Ikä
- 45
Kieltämättä, rauhanturvajoukot (tiesulkuineen) Kontulaan on kiehtova ajatus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikähän noissa fäpseissä on, en tiedä kaikista mutta kerran rautatieasemalla vinkkasin neutraalilla huudolla kahviaan juovalle vartijalle "töihin sieltä" kehotuksen , ku se juoru jonku henkilön kanssa niitä näitä, ni sitten se lähti kävelemään ja jonku aikaa mua seurattuaan se tuli huutaa mulle ja sain kivat haukkumiset siltä päin naamaa. Tais olla itse järjestyksenvalvojasta enemmän "Epä järjestystä" kun minusta. En tarkottanu edes mitään henkilökohtasta huudollani.
Kieltämättä, rauhanturvajoukot (tiesulkuineen) Kontulaan on kiehtova ajatus.
Osien summa, käpyn menemiseen kun vaikuttaa niin moni asia. Sä voit oikeasti kuolla jos murjot jonkun rättipään saati sitten minkälainen kansainvälinen mekkala siitä tulisi. Ei se käpy nyt jumalauta pala samallalailla paikasta riippumatta vai sun logiikalla kavereiden vittuilu olisi sama kuin narkomaanin vittuilu?
Eihän tossa nt mitään ihmeellistä ollu,toivottavasti jätkillä ei lähe työpaikat.
Oikea ratkaisuhan on että potkut samantien ja syyte päälle vielä. Toinen vartija ei mitään väärää tee, muuten kuin että olisi ollut velvollinen estämään toisen vartijan tekemässä tollaista vääryyttä.
Oikea ratkaisuhan on että potkut samantien ja syyte päälle vielä. Toinen vartija ei mitään väärää tee, muuten kuin että olisi ollut velvollinen estämään toisen vartijan tekemässä tollaista vääryyttä.
Kontula vaikuttaa ihanalta paikalta.
Molemmissa olisi kuitenkin etu (rättipään ja narkomaanin kanssa) jos voisi suhtautua työhön tunteettomasti. En siltikään ymmärrä miksi narkomaanin kanssa hermot menisi jotenkin helpommin.
Toisaalta jos viittaat siihen, että moni rauhanturvaaja kyllä tekisi rättipäästä reikäjuuston jos voisi niin turvallisesti tehdä niin saatat olla oikeassa. Kyllä se urhea yk-sotilas kuitenkin jättää sen tekemättä pääsääntöisesti sen takia, että on ammatiltaan yk-sotilas ja sen velvoittaman pinnan kuuluu kestää.
Eikö saman pitäisi päteä vartijaan, portsariin, poliisiin... kaikkihan ne on turvallisuusalalla. Pitäähän mielisairaanhoitajankin pinnan kestää. Ei kai se vartijan homma niin paljon pahempaa voi olla. Samat on asiakkaatkin.
http://www.youtube.com/watch?v=al7tbA-KdNU
tohon vissiin koitit linkittää? Mut oli muuten vitun kovia jätkiä noi gangstat. Noooot!:jahas:
Mulla toimi eilen, mutta nyt on sama ongelma. Viteossa siis joku teini porukassaan yrittää provota vartijaa, mutta vartija seisoo tyylikkään rauhallisestiMiksiköhän tämä video ei pelitä minulla. Sivu kyllä lautautuu, mutta video jumittaa "Loading" tilaan. Muilla samaa ongelmaa?
Vaikea tuostakin on tosin mennä sanomaan, mikä oli syy miksi pataan tulee, video kun ei näytä koko tapahtumaa. Silti toi toinen jätkä ei kuuluis tuohon ammattiin ja toinenkin on hivenen niin ja näin, kun ei estä.
. Ja toisaalta haluaisin myös olla näkemässä kun yk-joukot pidättävät jotain rikollista, että koliseeko päät "vahingossa" oven pieliin autoon kannettaessa jos kyseinen henkilö kovin vastustaa pidätystä.
mutta kuvitelkaapas te, joilla on pienintäkään käsitystä mimmosta on tossa kontulassa asua ja mimmosta menoa tos ostarilla on päivittäin... Ni ajatelkaapa mimmosta siel ois jos vartijat/poket vaa ystävällisesti sanois että kiltti narkomaani voisitko laittaa sen huumepiikkisi taskuun ja mennä pois? Etkö? No voi hitto, ei kai tässä sitte mitään....:( Suoraan sanottuna toi kontulas ois helvetti maan päällä... kaikkiha narkit ym muut mustalaiset ja rikolliset ryöstelis ihmisii ja pöllis kaupat tyhjäks ym jos niihin ei puututtais, joskus jopa voimaa käyttämällä jos tarve vaatii.. Ja usein se todellakin sitä vaatii