- Ikä
- 45
Ymmärrätkö Timba lainkaan sitä, että se tavallinen kansalainen menettää sen "oikeuden olla tavallinen kansalainen" siinä vaiheessa kun alkaa riehua jossain? Onko mielestäsi jonkinlainen perustelu riehumiselle se, että käyttäytyy 99% ajasta asiallisesti? Pitäiskö tällaista tyyppiä paapoa juuri silloin kun se 1% ajasta on käsillä kun se muuten kuintenkin on 99% asiallisesti?
Olen kyllä törmännyt satoihin ihmsiin, jotka käyttäytyvät 99% ajasta asiallisesti. Vaan kun sen prosentin aikana sillä entisyydellä ei ole paskankaan merkitystä, varsinkaan jos tällaisen henkilön käyttäytymiseen pitää puuttua. En laisinkaan ymmärrä tätä vallitsevaa kukkahattutäti-ajattelua jossa kaikkia täytyy ymmärtää, kun ne kuitenkin on muuten "niin ihania ja suloisia ihmisiä". Pitäiskö joskus keskittyä itse asiaan sen jatkuvan ymmärtämisen sijaan?
Pakko sitä tähän on vielä näköjään palata.
Ymmärrän täysin että se oikeus olla moitteeton kansalainen menee siinä kohtaa kun se käpy päissään palaa ja käytös muuttuu riehumiseksi. Mutta en todellakaan ymmärrä sitä että vartija/poliisi alkaisi sirä rangaistusta antamaan. Ja jos mulle tämäntakia näytetään kukkahattua niin siitä vaan. Nämä järjestystä ylläpitävät tahot tulee toimia niiden lakien ja asetusten mukaan mitä heille on annettu.
Mä ymmärrän täysin että joku elämäntapagriminaali saa vähän osumaa "vahingossa" kun se laitetaan maijan perälle yms. Mutta jos tuo sama toistetaan tän "kerran päissään riehuvan" kohdalla niin mennään vähän saatanasti yli jo.
En mä usko että sä Sumu ajattelet että tollainen toiminta olisi valtaväeston osalta oikein, vaikka pelkästään tän quoten perusteella ja oikein haluamalla haluten sellaiset käsityksen voisi jopa saadakkin. :evil: