Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-En itse ainakaan osaa sanoa eikä se ole mulle mikään uutinen sinäällään ole oliko kaveri juoppo jne
-Aika myöhään tuo yksi lyönneistä tuli mikäli se oli muustakun huutelusta. Tää vartija oli jo kävelemässä pois ja sitten tuli takaisin ja leipasi.Jos hänet maahan haluttiin uskon kahden miehen siihen pystyneen kaatammalla vaikka.
-Kyllä vartijat saavat käyttää voimakeinoja ja uskon että heiltä sitä odotetaankin jos tilanne sitä välttämättä vaatii.
En tiiä vastattiinko tähän jo mutta kyllä kummatkin menettivät luvat ja työpaikat.
En kuitenkaan usko että vartioille annetaan lupa vetää turpiin lain rikkojia, vaan ottamaan heidät kiinni.
Pitkä pinnanen vartija. Kyllähän se vartija olisi helposti voinut provosoida tilanteen siihen pisteeseen , että olis voinut laillisesti kaasuttaa+hakata pampulla sitä kemali-poikaa ja lopulta raudottaa sen siihen.
Mä jotenkin epäilen, että tolla videon kaverilla ei ollut mitään voimankäyttövälineitä. Sen vaatetus näytti mun silmääni respan kuteilta..;) Korjatkoon joku, joka tietää tosta vaatetuksesta jotain.
Mä jotenkin epäilen, että tolla videon kaverilla ei ollut mitään voimankäyttövälineitä. Sen vaatetus näytti mun silmääni respan kuteilta..;) Korjatkoon joku, joka tietää tosta vaatetuksesta jotain.
j
-edit2. Lieska, mikä on kemali?
Myyrmannissa niillä taitaa olla ohjeena pukeutua tuohon pikkutakkisettiin ja suoriin housuihin.
Mistäs tiedät että molemmilta meni luvat? Ettet vaan spekuloisi ja lisäisi mutua ja kakkapuhetta tähän threadiin?
Olisiko sitten syytä opetella lukemaan tai vaihtaa tietolähteitä, koska ainakin Hesari tietää tuosta kertoa noin.Ja Sumulle, paskaa puhutaan ilman faktoja joo, mihinkähän se pahoin pideltykin nainen katos? Ei ole ollu niissä lehdissä mitään mainintaa, mitä minä olen nähny.
migaelo, linkki siihen videoon, tack.
migaelo, linkki siihen videoon, tack.
-edit. Ei mitään, toi seiskan uutisten juttu siis. Mielenkiintoista sinänsä, että tuolla Hesarin uutisessa puhutaan vain toisen vartijan saaneen kenkää.
Täysin OT: neljännenpolven-stadilaisena ja vanhaakin ns aitoa slangia suht hyvin puhuvana ja erityisesti ymmärtävänä täytyy kyllä todeta että kyseinen sana -kemali- ei ainakaan stadin slangia ole ellei sitten ole muutaman vuoden sisällä tullut jolloin se ei ole vanhaSe on vanha pk-seudun slangisana, jolla tarkoittetaan ulkomaalaista henkilöä. Väännös sanasta "kamelinkusettaja", pitäisikö lisätä wikipediaan?
Ihan sama oliko se harmiton juoppo vai ei. Noin ei kuulu kohdella LAIN mukaan, voiman käyttö oli ylimitoitettua. vaikka se olisikin ollut moraalisesti oikein.
Ja Sumulle, paskaa puhutaan ilman faktoja joo, mihinkähän se pahoin pideltykin nainen katos? Ei ole ollu niissä lehdissä mitään mainintaa, mitä minä olen nähny.
Täysin OT: neljännenpolven-stadilaisena ja vanhaakin ns aitoa slangia suht hyvin puhuvana ja erityisesti ymmärtävänä täytyy kyllä todeta että kyseinen sana -kemali- ei ainakaan stadin slangia ole ellei sitten ole muutaman vuoden sisällä tullut jolloin se ei ole vanha
Ainakin potkut ne saivat. Niin tuolla youtuben videossa uutistoimittaja sanoo.
edit. http://www.youtube.com/watch?v=Hiu3jkZSTio&NR
FPS Security Oy:n toimitusjohtaja Petri Miettinen kertoo kuitenkin heti perään vapauttaneensa em. vartijat työvelvoitteesta, Miettinen ei puhu potkuista yhtään mitään. Näitä samoja kommentteja voit lukea muutamasta muustakin uutisesta, joissa Miettistä on siteerattu.
Helsingin Sanomat sanoi:Tutkinnanjohtaja Ilkka Juola Itäkeskuksen poliisista ei voinut tiistai-iltapäivänä vahvistaa tai kiistää nettivideon aitoutta, koska tutkinta ei ollut ehtinyt vielä käynnistyä kunnolla.
Hänen mukaansa toista vartijaa on syytä epäillä pahoinpitelystä, jos poliisi varmistuu videon aitoudesta.