Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä yksi myös joka toivoo sitä saakelin sadetta muiden niskaan!
Ainahan sitä toivoa sopii, mutta sääennuste lupaa vajaan pari kymppää lämpöö ja aurinkoo taivaan täydeltä ;) Siinä kelpaa saunoa ja juoda useamman saunakaljan hyvässä porukassa mökillä.

:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taidan lukea koko vapun pääsykoekirjaa josta en tajua mitään, kuunnellen samalla paskaa musiikkia radiosta jonka taustalla kuuluu koiran räksytys yläkerrasta, sekä purkaa vitutuksen salilla. :D

Itse ajattelin lähtee vappupäivänä marssille. Mulla on just sirppi ja vasara -verkkarit pesussa sitä varten. Laulan työväenlauluja ja käyn kuseskelemassa riistäjäyritysten seinille.

Oon varmaan kuskina parille kaverille.. :) ei jaksa muutakaan.. Vappu on vaan yks päivä lisää ihmisille juoda, muuta virkaa sillä ei olekkaan..

Taas yksi helevetin turha pyhä. Koko ajan jotain pyhää menossa, eikö ihmiset jaksa elää arkee kauempaa kun kaks viikkoo. Vasta oli pääsiäinen.

Salit on kiinni, kaupat on kiinni. Eihän tästä tuu yhtään mitään. Onneks oon töissä.

Mikä siinä arjessa on niin hienoa? Töissä tai koulussa ehdin ainakin itse olemaan ihan tarpeeksi muutenkin.

Muiden dokaaminen ja hauskanpitokin tuntuu monelle olevan kauhea ongelma.

Coolia tai ei niin satavarmasti ulos kaljottelemaan ja nauttimaan säästä.

Aattona salille, vapunpäivänä salille. :) Toki on varattu simaa, nakkeja, salaattia yms. vappuruokia mutta juopottelut jätän muille. :D

Joillekkin ihmisille tämmöset vaput ja muut "turhat pyhät" tuntuu olevan jatkuva ongelma. Aina alkaa se sama nillitys, kun yhtenä päivänä ei pääse kauppaan tai johkin salille. Voi voi, isot ihmiset. Kaupassa voi käydä vähän ennakkoon, koska yhen päivän saattaa juuri ja juuri pärjätä ilman kauppaa. Ja kaatuuko maailma siihen, jos ei yhtenä päivänä pääsi salille? Miksi esim. vapusta pitää tehä niin hirvee numero jos ei kiinnosta? Möllöttäkää kotonanne sillon!

Ja joillekkin tuotaa sekin kauheeta päänvaivaa, jos joku haluaa ottaa vappuna vähän kaljaa. Tuskin on teiltä nillittäjiltä se mitenkään pois, että jotkut haluaa pitää vähän hauskaakin? Sitten tullaan kehuskelemaan, kuinka vappuna juotiin vaan mehua, ja pidetään sitä jotenkin kunnioitettavana saavutuksena.

Joillekkin ihmisille tämmöset vaput ja muut "turhat pyhät" tuntuu olevan jatkuva ongelma. Aina alkaa se sama nillitys, kun yhtenä päivänä ei pääse kauppaan tai johkin salille. Voi voi, isot ihmiset. Kaupassa voi käydä vähän ennakkoon, koska yhen päivän saattaa juuri ja juuri pärjätä ilman kauppaa. Ja kaatuuko maailma siihen, jos ei yhtenä päivänä pääsi salille? Miksi esim. vapusta pitää tehä niin hirvee numero jos ei kiinnosta? Möllöttäkää kotonanne sillon!

Ja joillekkin tuotaa sekin kauheeta päänvaivaa, jos joku haluaa ottaa vappuna vähän kaljaa. Tuskin on teiltä nillittäjiltä se mitenkään pois, että jotkut haluaa pitää vähän hauskaakin? Sitten tullaan kehuskelemaan, kuinka vappuna juotiin vaan mehua, ja pidetään sitä jotenkin kunnioitettavana saavutuksena.
Aamen!

Huomenna rumat, likaiset haalarit ja hädintuskin ansaittu ylioppilashattu päälle, kalja kouraan ja mummoja potkimaan :rock:

Aamen!

Huomenna rumat, likaiset haalarit ja hädintuskin ansaittu ylioppilashattu päälle, kalja kouraan ja mummoja potkimaan :rock:

Allekirjotan kalja kouraan-asian.

Muilta aatoksiltasi oletkin sitte yhteiskunnan pohjasakkaa ja meikäläisen vihamies numero yksi.;):kippis1:

Mutta tosissaan, mikä siinä on, että joitakin, kuten meikäläistä riepoo toi hjaalarimeininki niin julmetusti? Hirvee vitutus nähdä niitä tolloja, vaikkei siinä tavallaan mitään pahaa ole.

Se on sitte eri asia, kun haalaripellet valtaa pubit ja tuo sinne omia mankkoja ja alkaa pitää sitä älämölä. Sillon saa oikeutetusti vihata. Tää on koettu ja katkerana yhä, mutta jo tätä tapausta ennenkin vihasin haalariväkeä syvästi.

Ehkä se on sellanen mukayhteisöllisyys ja mukatoverimeininki sekä ns.kännikaveeraaminen ja tekopyhyys, jotka jollain tavalla yhdistän moneen yhteisöllisyysmeininkiin. Vaikee sanoa.

Huomenna vois sitte ihan olan takaa :kippis1: pitää vaan toivoa että ei tuohon tilanteeseen mene kun taas kk tullu selvää taukoa pidettyä juomisesta ---> :urjo:

aamulla töihin päivällä salille ja illalla yksin pimeässä ja kylmässä kerrostalo yksiössä kalsarikännit. siinäpä se. ehkä sipsi pussinkin syön. tai nakkeja.

Juuri näin :kippis1:

Jaahas.
Kyllä kait vappuna täytyy intoutua lestin ääreen, joskin hieman varauksella ja aluksi ainakin lastenpakkauksen voimalla(6-pack, tosin joillekin se tarkottaa 12-päkkiä).
Kumminkin tässä ollaan oltu vuoden sisään vain kerran kännissä.

Joutus vappuna pitää seuraa hollantilaisille tytyille nyt joutuu englannin kieli meikäl koetukselle :D Ihana vappu osu sopivasti viikolle ja hyvä keli tulos :)

*Sä oot varmasti oikeesti todella omituinen ihminen. 2-3 vuotta sitten otin sinulta lainauksena tuon sigunkin :D

Olen ihan normaali kyllä ;). Pidän rutiineista ja arjesta. Joudun tekemään paljon ylimääräisiä tehtäviä töissä ja kotona pyhien aikaan.

Mikä siinä arjessa on niin hienoa? Töissä tai koulussa ehdin ainakin itse olemaan ihan tarpeeksi muutenkin.

Muiden dokaaminen ja hauskanpitokin tuntuu monelle olevan kauhea ongelma.

Arki on ihanaa. Mun elämä pyörii tarkkojen rutiinien kautta ja kaiki poikkeustilanteet saa mun elämän ihan vituiks. Ja kaikki aattoyöt mähän olen töissä, arkisin vapaalla. Muiden dokaaminen ei ole ongelma, kunhan se ei häiritse minua. Jos kuuluu meteliä asuntooni yli sallitun kellonajan, pidän huolen, että taloyhtiön järjestyssääntöjä noudatetaan.
Eikö olekkin kivaa, kun aina pakkiksella eletään tarkoin lakien ja sääntöjen mukaan saatana.

Ihan jees teksti, eikä varmasti mulle kohdistettu, mutta mikä vaiva siinä on jos joku pitää arjesta ja siitä, ettei ympärillä ole koko ajan jotain vitun turhaa hulinaa. Mulle arki on juhlaa ja kaikki pyhät raskasta ja vaativaa järjestelyä.

Kyllä mä sen ymmärrän, että henkilöillä tietyissa ajankohdissa on perinteistä vetää kaljalla pää sekasin tai muuten vaan nauttia pari paukkua. Mulle vaan elämä pyörii ihanan arjen ympärillä, enkä tarvitsisi/haluaisi mitään juhlapäiviä, koska koen ne turhaksi.

Eniten vituttaa se asenne, että salit on kiinni sen takia, että kukaan siellä ei kävisi, koska kaikki ovat ryyppäämässä, viettämässä vappua. Onko se teiltä pois, jos mä vietän vappuni salilla?

Haluaisinkin, että kaupat ja salit olisi 24/7 auki, jolloi voisin nukkua päivät ja käydä salilla yksin yöllä.

huh, mikä selostus. Ja kaikki vapun takia.

ps. hyvää vappua.

Mä otan vastaan kaikki vapaapäivät iloiten! Ja vapaapäiviä edeltävät päivät kun töissä on jo niin monet valmiita nostamaan kytkintä aikaisin. Jos häiritsee salien kiinnioleminen, kannattaa valita sali joka on auki myös pyhinä, esim kortilla pääsee monelle salille vaikkei siellä henkilökuntaa olisikaan paikalla. Kyllä mielestäni rutiineista kelpaa poiketakin aina jos vaan on mahdollisuus, muuten menisi kaikki lomat pilalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom