*Sä oot varmasti oikeesti todella omituinen ihminen. 2-3 vuotta sitten otin sinulta lainauksena tuon sigunkin :D
Olen ihan normaali kyllä ;). Pidän rutiineista ja arjesta. Joudun tekemään paljon ylimääräisiä tehtäviä töissä ja kotona pyhien aikaan.
Mikä siinä arjessa on niin hienoa? Töissä tai koulussa ehdin ainakin itse olemaan ihan tarpeeksi muutenkin.
Muiden dokaaminen ja hauskanpitokin tuntuu monelle olevan kauhea ongelma.
Arki on ihanaa. Mun elämä pyörii tarkkojen rutiinien kautta ja kaiki poikkeustilanteet saa mun elämän ihan vituiks. Ja kaikki aattoyöt mähän olen töissä, arkisin vapaalla. Muiden dokaaminen ei ole ongelma, kunhan se ei häiritse minua. Jos kuuluu meteliä asuntooni yli sallitun kellonajan, pidän huolen, että taloyhtiön järjestyssääntöjä noudatetaan.
Eikö olekkin kivaa, kun aina pakkiksella eletään tarkoin lakien ja sääntöjen mukaan saatana.
Joillekkin ihmisille tämmöset vaput ja muut "turhat pyhät" tuntuu olevan jatkuva ongelma. Aina alkaa se sama nillitys, kun yhtenä päivänä ei pääse kauppaan tai johkin salille. Voi voi, isot ihmiset. Kaupassa voi käydä vähän ennakkoon, koska yhen päivän saattaa juuri ja juuri pärjätä ilman kauppaa. Ja kaatuuko maailma siihen, jos ei yhtenä päivänä pääsi salille? Miksi esim. vapusta pitää tehä niin hirvee numero jos ei kiinnosta? Möllöttäkää kotonanne sillon!
Ja joillekkin tuotaa sekin kauheeta päänvaivaa, jos joku haluaa ottaa vappuna vähän kaljaa. Tuskin on teiltä nillittäjiltä se mitenkään pois, että jotkut haluaa pitää vähän hauskaakin? Sitten tullaan kehuskelemaan, kuinka vappuna juotiin vaan mehua, ja pidetään sitä jotenkin kunnioitettavana saavutuksena.
Ihan jees teksti, eikä varmasti mulle kohdistettu, mutta mikä vaiva siinä on jos joku pitää arjesta ja siitä, ettei ympärillä ole koko ajan jotain vitun turhaa hulinaa. Mulle arki on juhlaa ja kaikki pyhät raskasta ja vaativaa järjestelyä.
Kyllä mä sen ymmärrän, että henkilöillä tietyissa ajankohdissa on perinteistä vetää kaljalla pää sekasin tai muuten vaan nauttia pari paukkua. Mulle vaan elämä pyörii ihanan arjen ympärillä, enkä tarvitsisi/haluaisi mitään juhlapäiviä, koska koen ne turhaksi.
Eniten vituttaa se asenne, että salit on kiinni sen takia, että kukaan siellä ei kävisi, koska kaikki ovat ryyppäämässä, viettämässä vappua. Onko se teiltä pois, jos mä vietän vappuni salilla?
Haluaisinkin, että kaupat ja salit olisi 24/7 auki, jolloi voisin nukkua päivät ja käydä salilla yksin yöllä.
huh, mikä selostus. Ja kaikki vapun takia.
ps. hyvää vappua.