Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tuli kanssa kysely Valiolta, mutta mun mailin ne on saanu ainakin siitä kun lähetin niille omatoimisesti positiivista palautetta silloisesta uudesta Pehmeästä. Kyllä mua kiinnostais vähän rasvaisempikin laktoositon rahka mitä siinä "tarjottiin" :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMO Ehrami on paljon paremman makuista, tää valion tökötti on 0.2% rasvoilla ja maistuu vehkeeltä sen takia varmaanki. tai sitten ne ei vaan taas osaa. :wtf:

Mitä olen tätä joitain purkkeja syönyt, niin mun suuhun taas on parempaa, kuin Ehrman, on jotenkin samettisempaa. Jos on vähän Ehramia kalliimpaa, niin ei haittaa, koska on kotimaista.

Onko kukaan muu huomannut, että 4.7 vanhaksi menevä erä maistuisi jotenkin "jauhoiselta"?.

Ne harvat kerrat kun olen valion rahkaa ostanut, on aina maistunut oudolla tavalla jauhoiselle.. Eipä tuo haittaa, mutta ihmettelin vain että onko joku oma harha, vai onko muutkin huomannu.

Kyllä tuo valion pehmeä hakkaa mun mielestä ehrmanin, mutta makuasioitahan nämä ovat. Laittelen yleensä rahkaan funlightia ja pellavarouhetta joukkoon, niin tuo valion pehmeä sekottuu tasaseksi massaksi, kun ehrmanniin jää paakkuja vaikka haarukan kanssa vatkaisi. Ehrmanni taas töissä mukavampi syödä pelkästään ja huikata mehukeittoa päälle purkista. Maun takiahan noita ei syödä, eikä kumpikaan herkkua ole pelkästään syötynä. Kaikennäköseen paskaan sitä on ittensä totuttanut, kun tuli 90 luvun alussa vedettyä palkkarina maustamatonta soijaaprotskua veteen sekotettuna, kun sattu olemaan ainoa protskujauhe, mitä kotikylän ikivanhan mummon luontaistuotekaupassa oli sen aikaiseen budjettiin sovitettavissa.

Täällä maksaa valio ja ehrmanni kumpikin 79c, joten ostan valioo. Mielestäni vähän parempaa ja onhan se kotimaista. Marjasoppaa päälle ja sehän todella let's go.

Täällä maksaa valio ja ehrmanni kumpikin 79c, joten ostan valioo. Mielestäni vähän parempaa ja onhan se kotimaista. Marjasoppaa päälle ja sehän todella let's go.

Onhan lidlin milbona rahkakin/milbona maitotuotteet suomalaisia, ja halvempia ?

melko paskaa tämä kyllä on, ei ole ehrmannin voittanutta, älytöntä liisteriä vaikka laittas fun lightia sekaan ja jauhomaista. Pakon edestä tulee tähä shittiä vain syötyä. Ehrmann<3

Tulipas mieleeni kun höpisitte siitä kyselystä mikä oli osoitettu pakkislaisille. Vastasin niihin kumpaankin kyselyyn ja voitin 5kpl 10e Valion ruokalahjakortteja. Voittiko muut pakkislaiset nuita lahjakortteja?

Jottei menis leuhottamiseksi niin paljastettakoon että yhden ehdin käyttämään, yhden lahjoitin köyhälle ystävättärelleni ja loput unohdin käyttää ja ne meni umpeen :D Onneksi ees tuon yhden ehdin lahjoittamaan, oon aina halunnut lahjoittaa jollekin jotain rahanarvoista/hyödyllistä.

Jollekin tollolle vinkiksi että kun saat lahjakortin niin kannattaa käyttää se mahdollisimman suuressa kaupassa/silleen että sulla on mahdollisimman suuri valikoima mistä valita.

Nyt kun minäkin löysin tuon Valion pehmeän, niin kyllä jatkossa valikoituu mukaan jos hinta pysyy Ehrmannin tasolla.
Koostumus on niiin paljon miellyttävämpi :)

Appelsiini fun lightin kanssa tuo menee itellä helpoiten alas. Vähän kuivaa/jauhomaista tää rahka tosin on, mutta kukaan ei estä kaatamasta purkkiin lorauksen maitoa kun on ensin lusikoinut siihen hiukan tilaa; sitten koostumus on aika lähellä jogurttia.
Ehrman vaihtui siis kohdallani tähän.

Ite vedin noita kuukauden päivät ,mutta sitten tuli totaalinen kylläsyminen. Ehrman hiukan happamampi ja parempi minun makuun. Ehrman <3

Tätä tulee vedettyä purkki päivässä, hyvä tuote. Oma mix on pieni purkki sitä Valion Olo mansikka jogurttia sekaan. Lopputulema on mansikkarahka, tosin eipä siinä juuri makeutta huomaa kuin inasen. Tätä komboa tulee näillä näkymin vedettyä jatkossakin, en varmaankaan ihan heti kyllästy.

Suositut

Back
Ylös Bottom