Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
No ei helvetti muuten syö :D
Puhtaasti testailumielessä vetäisin purkillisen Makeaa & tulista, vähän kuin maustettua tuorejuustoa olisi syönyt ja tulisuuttakin oli ihan mukavasti :urjo:
Ei noista ihan huvin vuoksi ole tiputettu "syö sellaisenaan" tekstiä.

Nössö. :D Eihän se tunnu syömiseltä, jos ei tartte irvistää. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se valion kuningatar rahka on poistunut kaupan hyllyiltä ja uutena kausimakuna on tiramisu. Ihan ok, mutta jään kaipaamaan sitä kuningatarta. Mutta päivän paras uutinen oli huomata että rainbowilta on tullut laktoositon rahka joka maksoi prismas 0,65. Kun tähän asti on joutunu jotain 0,99-1,29 laktoosittomia rahkoja syömään.

Enpä ole huomannutkaan, että K-marketissa on Pirkka-merkkistä rasvatonta mietoa maitorahkaa samankokoisissa 250g purkeissa. Näissäpä onkin enemmän protskua per purkki (30g) kuin Valion rahkassa (25g). Tämä on tiiviimpää, kuin Ehrmann. Näitäpä ostelen jatkossa.

Enpä ole huomannutkaan, että K-marketissa on Pirkka-merkkistä rasvatonta mietoa maitorahkaa samankokoisissa 250g purkeissa. Näissäpä onkin enemmän protskua per purkki (30g) kuin Valion rahkassa (25g). Tämä on tiiviimpää, kuin Ehrmann. Näitäpä ostelen jatkossa.

Tuo Pirkan rahka oli ihan jäätävää sementtiä, eikä maussakaan kehumista ollut. Mä oon kokonaan siirtynyt tähän Valion rahkaan, koska purkit menee sisäkkäin ja näin vievät vähemmän tilaa roskiksessa.

Valion rahkaa voi syödä sellasenaanki iha upeesti, pehmeetä ja suussa sulavaa omast mielestä.. Kaikki muut mitä oon kokeillu o iha hirveetä sementtiä ja maistuu ripulilta. Esim. ehrmannni :D Tosin ei sillä niin väliä enää oo ku teen aina smoothien rahkasta eli paan rahkapurkillisen maitoa sekaan ja hedelmii ja marjoja ni eise rahkan maku sielt hirveesti potki enää..

Valion pehmeä on kyllä ylivoimainen suosikki itselläkin. "Raakana" vallan mainio, joskus tulee lusikallinen mansikkahilloa sekoitettua. Menee aamupalana, mukana päivällä välipalana ja monesti iltapalaksikin vielä. Näitä on yks hylly jääkaapista aina täynnä :D

Ei moro kuin prisma jaksaa nostaa tota valion hintaa. Nyt 75senttiä. Ehrman yhtä kallis. Sais joku julkasta sen listan missä lukee kaupan saamat katteet eri tuotteista. Olis varmaan ihan mielenkiintosta luettavaa.

Mä oon kanssa raivon partaalla. Köyhdyn melkein kokonaisen euron viikossa tuon viiden sentin hinnankorotuksen vuoksi. :curs::curs::curs:

Tuo Pirkan rahka oli ihan jäätävää sementtiä, eikä maussakaan kehumista ollut. Mä oon kokonaan siirtynyt tähän Valion rahkaan, koska purkit menee sisäkkäin ja näin vievät vähemmän tilaa roskiksessa.

Mulla kyllä uppos ihan hyvin tuo "sementtikin". Ei ainakaan mainittavasti jäänyt mieleen että ois jotenkin Valiota erityisen paljon huonompaa ollut. Ehrmann, Valio tai sit ne Lidlin rahkat menee kyllä kaikki ihan hyvin alas. Vähän kun heittää tyrnimarjoja tai karpaloa messiin niin alkaa vitamiiniakin saamaan samalla välipalalla.

Pääsin jo melkeen hyppiin hyllyille, kun näin tästä samasesta tuotteesta puolen kilon version. Palasin nopeesti takasin hyllyn vakioväliin, ku tajusin että ei oo järkiperäsesti sitäKÄÄN pakettia hinnoteltu, kun kilohinta melkeen tuplaantu verrattuna orkkis 250 grammaseen. Paketista sais maksaa paikallisessa ässässä yli 2,60€.

Minä kun oon luullu, että säästöpakkauksissa säästää..

Pääsin jo melkeen hyppiin hyllyille, kun näin tästä samasesta tuotteesta puolen kilon version. Palasin nopeesti takasin hyllyn vakioväliin, ku tajusin että ei oo järkiperäsesti sitäKÄÄN pakettia hinnoteltu, kun kilohinta melkeen tuplaantu verrattuna orkkis 250 grammaseen. Paketista sais maksaa paikallisessa ässässä yli 2,60€.Minä kun oon luullu, että säästöpakkauksissa säästää..

Ite katoin samaa syynä korkeeseen hintaan laktoosittomuus.

Löytypä perättäisinä päivinä Valion pehmeästä maitorahka 250 g:sta hiuksia. 10.7.2012 eräp. rahkassa oli pohjalla kunnon hiustuppo ja 13.7. eräp. rahkassa puolipitkä hius. Hyi vittu. Pitikö siirtyä takas ehrmanniin.

No hius nyt sinne ja tänne, mä oon löytänyt sentään tikkarista eläviä (ja yhden kuolleen) muurahaisia. Ja voithan samalla langata hampaas, kun tulee kerta rahkan mukana. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom