Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tämä parempaa on, kuin Ehrmann nykyään. Hintakin sama tai suunnilleen sama monesti. Parempi koostumuskin. Ehrmannissa vaihtelee aikalailla laatu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oli Citymarketissa 6prk/4e. Samantyylistä ollut kuin ehrmanni, muttei sitä nestettä pinnalla.

MUTTA nyt otin purkin, jonka parasta ennen on 09.09.2011, ja meni 1min 39,9s syödessä, oli niinkuin paskan makuista jugurttia. Suosittelen, en ole ikinä saanut rahkaa alas noin rivakasti.

Kyllä, otin ajan sekuntikellolla

:dance2:

Nyt oli Citymarketissa 6prk/4e. Samantyylistä ollut kuin ehrmanni, muttei sitä nestettä pinnalla.

MUTTA nyt otin purkin, jonka parasta ennen on 09.09.2011, ja meni 1min 39,9s syödessä, oli niinkuin paskan makuista jugurttia. Suosittelen, en ole ikinä saanut rahkaa alas noin rivakasti.

Kyllä, otin ajan sekuntikellolla

:dance2:

Saakos kysellä missä sittarissa?

Noista lahjakorteista, että ite kanssa olin mukana maistelemassa ja on niitä sieltä "palkinnoksi" aikapaljon tullut. Ja tälläkin hetkellä koekaniinina :D

Hyi hemmetti, samaa sontaa pehmeässä muodossa...

Ermannia menee vähintään pari purkkia päivässä, se on hyvää.
Ja raakana, funlightit yms on ihan turhanpäiväisiä...

Saakos kysellä missä sittarissa?

Noista lahjakorteista, että ite kanssa olin mukana maistelemassa ja on niitä sieltä "palkinnoksi" aikapaljon tullut. Ja tälläkin hetkellä koekaniinina :D
Raahen sittari :)
Tää on vaan niin paljon helpommin syötävissä kun ehrmanni, siis mitä nyt itse olen huomannut.

Mulla menee joka aamu yks, sitten iltapäivällä/illalla yks. En laita mitään sekaan, ravistan tuota purkkia niin, että se on ihan jugurttia, ja isoilla lusikallisilla nielen menemään, niin sen saa minuutissa huitastia naamaan.

Yleensä 4 purkkia, mutta joskus 5. Ja raakana vedellään tietysti, makuun tottunut ajat sitten.

Eri asia sitten on, että kuinka järkevää on ottaa 125g päivän protskuista jostain hemmetin maitorahkasta. Liha se miehen tiellä pitää. Olisi oikeasti ihan hyvä sketsi edes yrittää saada sitä protskua joskus jostain muualta kuin pelkältä maitorahka-juusto-maito-raejuusto akselilta. Hienoja lähteitähän nuokin ovat, mutta vaihtelu on syömisasioissa aina parasta.

Kaks asiaa jotka ei multa mee paljaaltaan alas; kirkas viina ja rahka. Jälkimmäinen harmittaa enemmän. Oon kateellinen siitä teille. Te makuaistittomat loppasuu paskiaiset.
Dingdingding, tänään tuli aamulla yökkimisrefleksi ku vedin sitä hyihittohapanta rahkaa paljaaltaan. Mutta pari kertaa ku siinä kako niin sen sai alas :D
Suomalainen sisu se on mikä rahkan upottaa :puntti:

1-2 purkki päiväs... loput protskut muualta. Tällä hetkellä valion kannalla ihan maun takia, mutta voi olla et vaihtuu jossain vaiheessa Ehrmanniin vaihtelun takia. Sama hinta molemilla Prismassa eikä mua haittaa noin pienet erot ravintotekijöissä.

Ei ole kyllä Ehrmannin voittanutta, ei ollut niin hirveästi omaan makuun tuo Valion rahka. Valion kuningatar-rahka on sen sijaan parhautta, ihan uskomattoman hyvää <3

No mulla menee tämä Valio paremmin alas. Ehrmanni maistu viime kerralla vähä sellaselta juustomaiselta, ja pahalta, oli hirveetä mänkkiä. No, nyt lähtee kuitenkin taas ehrami suuhun kun ei ollut Valioa :(

Kaks asiaa jotka ei multa mee paljaaltaan alas; kirkas viina ja rahka. Jälkimmäinen harmittaa enemmän. Oon kateellinen siitä teille. Te makuaistittomat loppasuu paskiaiset.
Sama täällä!
Miksi tuo rahka pitää vetää raakana naamaan?
Ei se kyllä niin hyvää ole, vaikka protsua nyt saisikin:jahas:

Sama täällä!

Kyllä se on hyvää, mutta syön myös kalanmaksaöljyä raakana, maistuu graavilohelle...

Nopeampaa, halvempaa, helpompaa raakana...

Sama täällä!

Eihän siinä mitään hienoa ole vetää pelkiltään. Ite heitän aina kun mahdollista marjoja sekaan. Tulee terveellisempi setti, saa vitamiineja ym.
Töissä tai muualla reissussa sitten pelkiltään.

Aiettä :d Valio pistää kovaa niittiä markkinoille!!!

http://www.valio.fi/tuotteet/ruoanvalmistustuotteet/valio-maustettu-rahka-makea-tulinen/

SWEEEET JIIISUS!!!!

Paukuttaa oikeen kunnolla. Noita nyt syö välipalana muutenkin jos alkaa makeus ketuttamaan. :D

http://www.valio.fi/tuotteet/#/haku=rahka
Ja ei, en ole valiolla töissä.
No ei helvetti muuten syö :D
Puhtaasti testailumielessä vetäisin purkillisen Makeaa & tulista, vähän kuin maustettua tuorejuustoa olisi syönyt ja tulisuuttakin oli ihan mukavasti :urjo:
Ei noista ihan huvin vuoksi ole tiputettu "syö sellaisenaan" tekstiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom