Valiolta uusi rahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemmy
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos muilla ollut vaihtelua laadussa? Itse nimittäin olen huomannut, että laatu vaihtelee aika paljon. Välillä on mennyt senkun vaa lusikoi, mutta harmittavan usein on ollut todella "jauhoista" koostumukseltaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa sitten testattua tätä Valion uutta rahkaa ja pakko myöntää että, hyvää on !, koostumus on hyvä ja ei edes huomaa että söis jtn rahkaa. Viime viikol tuli ostettua lidlistä Milbona rasvatonta maitorahkaa 500g purkki, hiilihydraattien määrää en muista, mut proteiinia oli 12g / 100g. Tykkäsin :)

Onko muualla noussu viimeaikoina Valion hinta? Huomasin tuossa pari päivää sitten että oli paikallisessa K-marketissa hinta pompsahtanut 69 sentistä 79 senttiin. Taidan ihan piruuttani siirtyä takaisin ehrmanniin kun tulee uuden hinnan myötä hivenen halvemmaksikin.

^sama havainto täälläkin, hinnannostaja samoin K-marketti. Itse tykkään sekä ehrmannista että valiosta, niin tässä tapauksessa hinta ratkaisee --> ehrmanni takaisin ostoslistalle. Harmi sinänsä kun ihan mielellään ostaisi kotimaista, jos hinta olisi sama.

heh...prismassa oli valion pehmeän rahkan hinta laskenu 0.75€-->0.69€, tosin ei sillä muutaman sentin erolla oo väliä, ku en mihkää ulkolaiseen moskaan koskis ikinä muutenkaa

Onko muualla noussu viimeaikoina Valion hinta? Huomasin tuossa pari päivää sitten että oli paikallisessa K-marketissa hinta pompsahtanut 69 sentistä 79 senttiin. Taidan ihan piruuttani siirtyä takaisin ehrmanniin kun tulee uuden hinnan myötä hivenen halvemmaksikin.

Paikallisessa citymarketissa oli hinta noussut 69 sentistä 75 senttiin. Ehrmanit vieressä 79 senttiä, joten Valiota lähtee edelleen mukaan. Parhaimillaan Valio maksoi hetken 1,13 euroa, mutta tippui nopeasti takas 69 sentiin. Tiedä sit mistä johtuu noin suuret hinnan muutokset...

Niin jännä homma, kun aluks saatto valio olla jopa halvempaa kuin hermanni. Nyt valio nostanut hintaansa pikkuhiljaa ja on jo hermannia kalliimpaa. Ostan aina sitä, kumpi on halvempaa ja hermanni vie lähes aina voiton. Nyt on valioo jääkaapissa ja ei tää oikein oo enään ees hyvää. Hermanni on vaan parempaa.

Mikä lie hintaa nostaa, pistin sillon valion rahkan kehitysvaiheissa aina hinnan etusijalle, jos prode määrissä ei ollut merkittävää eroo. Olihan se hinta sit todellisuudessa jonkun kuukauden halvempi.

Tänään tuli Valiolta sp kysely rahkoista!
Kyselyn aiheena oli, että minkälaista rahkaa tykkää syödä ja mitä se saa maksaa.
Sitten oli monta erimerkkiä ja piti niistä kertoa kokemuksia, jos oli niitä käyttänyt!
Välillä kyseltiin Valion pehmeästä rahkasta ja sitten kysyttiin, että oltaisiinko kiinostuneita uudesta vähälaktoosittomasta rahkasta, missä olisi runsaastin protskua!
Arvot olivat 9,4g protskua 7,0g rasvaa ja hiilareita 4,4g!
Siis rasvaa 7g/100g jos luin oikein:wtf:
En tie mitä Ranskan-kermarahkaa Valio meinaa jostain jätteistä kehittää, mutta ei tuota kukaan osta!

Mulle ilmaantui sama kysely jo jokunen päivä sitten ja samaa mieltä että kukaan ei osta noin rasvaista maustamatonta rahkaa ennemmin syön sitten maustettua :)

Mulle tuli kans kysely rahkasta työ sähköpostiin. Tuli mieleen että mistä helvetistä on kaivettu mun sähköposti kun tuskin kaikille tavan tallaajille on lähetetty jotain rahkakyselyä. Ettei olis täältä pakkikselta lähtösin kun ovat mainostaneetkin täällä??

Suositut

Back
Ylös Bottom