v...u mä mikää missi oo!

LuomuPorkkana sanoi:
Joo satuitko kattoo viime (?)bodauslehteä, missä neitokainen poseeraa lehden kannessa:tuli mieleen lähinnä joku jallu-> olis niitä housujen lahkeita voinu vielä vähän lyhentää kun ei siinä oltu kuitenkaan kirkkoon menossa...
Samoten ne poseerauskuvat oli ehkä vähän :evil:
Joo, en mä tiedä mikä helvetin into joillakin nimeltä mainitsemattomilla fitness/kehonrakennus akoilla on poseerata joka lehdessä perse pystyssä ja silikooni rinnat tanassa, ok, saa arvostusta miesten keskuudessa, mutta naisten ei. Tai ainakaan minun. Vituttaa yrittää "parannella" koko touhun imagoa tuttaville.En minä harrasta tätä punttitouhua leimautuakseni horoksi. Tehkää punttimimmit tälle maineelle jotakin! prkle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hömppä sanoi:
Joo, en mä tiedä mikä helvetin into joillakin nimeltä mainitsemattomilla fitness/kehonrakennus akoilla on poseerata joka lehdessä perse pystyssä ja silikooni rinnat tanassa, ok, saa arvostusta miesten keskuudessa, mutta naisten ei. Tai ainakaan minun. Vituttaa yrittää "parannella" koko touhun imagoa tuttaville.En minä harrasta tätä punttitouhua leimautuakseni horoksi. Tehkää punttimimmit tälle maineelle jotakin! prkle.

Tää muisku ei edes ollu kilpaileva-aivan sama mikä oli- mutta miksi bodaus lehti julkaisee urheilulliseen lehteen :evil: :kuvia: ?

...Naisten keskuudessa ei. Koska naiset on yleensä kateellisia jos on joku hemaiseva daami kyseessä.

Mä oon perustellu ihmisille, että kisaan lähinnä omien treenitulosten näkemiseksi. Ja itse en millään muulla keinolla pysty ''paastoamaan'' ellen mene lavalle.
Onhan se ihan voittaja fiilis JOS pääsee kuosiin.:rolleyes:

hömppä sanoi:
Taas tuli todettua tänään, mitkä ovat ns tavis-ihmisten ennakkoluulot ja käsitykset tästä kehonrakennus/fitness harrastuksesta.
1. Fitness harrastajat/kilpailijat ovat hutsahtavia bimboja.

2. Hutsahtavat bimbot muuttuvat treenauksen myötä möreä-ääniseksi huoriksi jotka synnyttävät adhd- lapsia.

3. Kehonrakentajat ovat kaiki sekaisin hormooneista = hulluja.

JEP JEP:wall: :wall:
Kiva leimautua heti alkuunsa huoraksi jos mainitse sanan fitness! PRKLE!

Missä tilanteessa tämmöisiin olettamuksiin olet törmännyt? :eek:

hömppä sanoi:
Vituttaa yrittää "parannella" koko touhun imagoa tuttaville.En minä harrasta tätä punttitouhua leimautuakseni horoksi. Tehkää punttimimmit tälle maineelle jotakin! prkle.

Sulla on kyllä kohtuu erikoisia tuttavuuksia, ei voi muuta sanoa. Mä en ole vielä koskaan mihinkään tuollaseen törmänny :eek:

Melly sanoi:
Sulla on kyllä kohtuu erikoisia tuttavuuksia, ei voi muuta sanoa. Mä en ole vielä koskaan mihinkään tuollaseen törmänny :eek:

Eipä ole kyllä munkaan tarvinnut kenellekään mitään selitellä. Luulisin kuitenkin, että normijärjellä varustetut ihmiset tajuavat, että KAIKKI lajin harrastajat tai aktiivisesti kilpailevat eivät ole itseään "nakusillaan tyrkyttäviä horoja", jos vaikka joskus joku jossain nyt vähän paljasta pintaa esitteliskin.

Ja jos nyt miettii ihan omaa ystäväpiiriä, joka itseasiassa varmaan 90%:sti koostuu tän alan ihmisistä, niin kyllä siellä kaikki on ihan tavallisia mukavia urheilevia, terveet elämäntavat omaavia ihmisiä. Että missä kummassa ne horatsut ja pukit luuraa, kun en ole törmännyt?

hömppä sanoi:
Kiva leimautua heti alkuunsa huoraksi jos mainitse sanan fitness!
Älä mainitse jos ahdistaa?

En mäkään ole koskaan kenellekään maininnut olevani bodaaja.
Koska en ole :)

LuomuPorkkana sanoi:
Joo satuitko kattoo viime (?)bodauslehteä, missä neitokainen poseeraa lehden kannessa:tuli mieleen lähinnä joku jallu-> olis niitä housujen lahkeita voinu vielä vähän lyhentää kun ei siinä oltu kuitenkaan kirkkoon menossa...
Samoten ne poseerauskuvat oli ehkä vähän :evil:
Hoho...oli aika läpinäkyvä yritys ko. lehdellä lisätä myyntiä:D kaiken lisäksi Malena on aika kaukana fitnessnaisesta..:rolleyes:

Mutta itse en ole törmännyt muuten Hömpän ihmettelemään ilmiöön täällä Suomessa...ehkä tuolla jenkeissä Monicat sun muut enemmän itseään sillä seksikkyydellä mainostavat...mut sehän nyt on tyypillistä siellä.

Meneeköhän tässä puurot ja vellit sekaisin...

Se, mitä minä olen, ei ole se mitä muut minusta luulevat/kuvittelevat/uneksivat.

Ei provosoiduta toisten kuvitelmista/luuloista/päiväunista, eihän?

Ja kukas se kirjoitti, loppujen lopuksi kaikki johtuu seksuaalisesta hyväksytyksi tulemisesta.

Ja Veltto ( minä joudun jatkuvasti sua siteeraamaan, perhana;) ) taas sanoi että nauttii omasta kropastaan.

"Kiva leimautua huoraksi jos mainitsee sanan Fitness"????

Siis, oletko sinä sitä mitä muut sanovat?

Peace.

vilma-liina sanoi:
Eipä ole kyllä munkaan tarvinnut kenellekään mitään selitellä. Luulisin kuitenkin, että normijärjellä varustetut ihmiset tajuavat, että KAIKKI lajin harrastajat tai aktiivisesti kilpailevat eivät ole itseään "nakusillaan tyrkyttäviä horoja", jos vaikka joskus joku jossain nyt vähän paljasta pintaa esitteliskin.
Juu, ja mulle on oikeastaan ihan sama mitä sellaiset ihmiset sitten ajattelee mun harrastuksesta tai lajista yleensä, elleivät he siitä mitään tiedä. Ennakkoluuloihin olen törmännyt kyllä, mutta en koe tarpeeksi jokaiselle epäilijälle alkaa tehdä selkoa näistä jutuista sen kummemmin. ..Ei ne kuitenkaan tajuais.. :jahas: Tämä pätee moneen muuhunkin asiaan, mutta ne ihmiset joilla tuleekin olla mielipide minusta ja harrastuksestani (jos näin henkilökohtaisella tasolla ajatellaan) ovat perehtyneet asiaan -joko harrastavat itse tai olemme keskustelleet asiasta- ja arvostavat tekemisiäni, sekä lajia yleensäkin. Jos joku sitten pitää horona tms, ei tiedä asiasta -eikä minusta- hevon haisua, ei tarvitsekaan. Jotenkin näin minä ajattelen.

Eikös tätä kuitenkin tehdä ensisijaisesti itseä, eikä muita varten? Vaikka kisalavalla seisotkin avoimesti kaikkien näkevien silmäparien edessä ja arvosteltavana, itselleni se tärkein juttu on kuitenkin siinä, että tää on MUN JUTTU, treenaan oman hyvän olon, kunnon (ja ulkonäönkin) vuoksi. Kaikki muu tulee siinä sivussa. Ei kai kukaan aloita treenaamista siksi, että pääsisi kisoihin?

Näin asiasta viidenteen pompaten... :rolleyes:

Säde sanoi:
Missä tilanteessa tämmöisiin olettamuksiin olet törmännyt? :eek:
Sukulaiset perkeleet. Suku on pahin...Ja ystäväpiirini ei ymmärrettävistä syistä koostu bodausihmisistä:D :jahas: Lakkaan vastailemasta niiden typeriin kymysyksiin...

vilma-liina sanoi:
. Että missä kummassa ne horatsut ja pukit luuraa, kun en ole törmännyt?
No tämähän se pointti onkin, kun näistä alan ihmisistä se 1% on niitä "horoja tai pukkeja". Ei 99%.

hömppä sanoi:
No tämähän se pointti onkin, kun näistä alan ihmisistä se 1% on niitä "horoja tai pukkeja". Ei 99%.

Ei pahalla, mutta en kyllä ymmärrä miten jaksat stressata tuollaisesta. Eikös tätä tehdä ihan omaksi iloksi- kisaa sitten tai ei, eikä tehdä tai jätetä tekemättä muiden mielipiteiden takia. Jos ne muiden mielipiteet jotain ratkasee, niin sitten voi mun mielestä jo jättääkin tekemättä.

Ja enpä ole minäkään moisiin väitteisiin törmännyt.

Tähtityttö sanoi:
Ei pahalla, mutta en kyllä ymmärrä miten jaksat stressata tuollaisesta. .
Mä jaxan stressata joka asiaa. Varsinkin jos site kybälllä harrastaa jotain, sitte jonkun mulkku jaxaa aina paasata harrastuksen negatiivisista puolista tai ennakkoluuloista. Luulen ja toivon, että näiden kyseisten ihmisten suhtutuminen asiaan muuttu kunhan tutustuvat asiaan paremmin.

Tähtityttö sanoi:
Ei pahalla, mutta en kyllä ymmärrä miten jaksat stressata tuollaisesta. Eikös tätä tehdä ihan omaksi iloksi- kisaa sitten tai ei, eikä tehdä tai jätetä tekemättä muiden mielipiteiden takia. Jos ne muiden mielipiteet jotain ratkasee, niin sitten voi mun mielestä jo jättääkin tekemättä.
^ Tätäpä samaa minäkin aiemmassa postissani tarkoitin..

Yhtä#Hauista sanoi:
Kauneuskilpailut ne on kehokisatkin:) estetiikkaan perustuvia arvostelulajeja molemmat. TOSIN se vaivannäkö varsinaisen lavalookin suhteen on fitnesskilpailijoilla valtavan paljon suurempi kuin bodareilla, mutta on bodareillakin omat asiansa jotka eivät ole helppoja. esimerkiksi heidän kireääkin kireämpi kuiva kunto on niin hienosäädetty että se voi kärsiä helpommin kuin fitness kilpailijan. Ainakin luulisi.

Haukkari kiteytti tämän asian minusta hyvin, enkä ymmärrä miksei sitä voida suoraan myöntää. Ei se ole hyvä eikä paha asia vaan tosiasia. Jos esteettisyys ym. halutaan sahata lajista pois, niin ehkä paikallaan olisi uuden lajin perustaminen. Esimerkiksi sellainen, jossa mitataan kilpailijoiden eri lihasryhmien koot ottaen tietysti huomioon kilpailijan rasvaprosentti. Voittaja on se, joka on treenaamalla hankkinut eniten lihasmassaa ja vähiten rasvaa. Wow! Loppuis se bikineissä keikisteleminen ja korkkareilla sipsuttelu kun bikinikierroksia ei tarvittaisi lainkaan ja samalla voitaisiin sanoa, että lajilla ei ole kauneuden kanssa mitään tekemistä vaan ainoastaan lihasten kasvattaminen ja vaadittu tiukkuus on ratkaisevaa. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom