Nilkassa on tyyliin joku nivelsidevamma joka on häirinnyt elämää ja etenkin jalkojen treenaamista jo vähä yli 2kk. Se tuli jalkapallopelissä, muistaakseni semmoisessa tilanteessa jossa olin juoksemassa eteenpäin ja yritin kovassa vauhdissa potkaista palloa keskelle. Taisin potkaista maata samalla, ja nilkka jotenkin vääntyi. Se tuntuu epämukavalta ja kipuilee säären alapuolelta siinä missä nilkka kääntyy. Nilkan tuntemus vaihtelee päivittäin, joinain päivinä käveleminen saa epämukavuuden tunteen ja joskus se taas ei rasitu niin pahasti kävelemisestä. Sama portaiden kävelemisessä etenkin alaspäin, joskus voin ihan ok mennä ja joskus se sattuu.
Mitä tekisin? Vaihtoehdot on julkinen puoli (eli helvetin pitkä jono jonka aikana vaiva todnäk paranee itsestään), yksityinen (kallis mutta pahimmassa tapauksessa valmis maksamaan) tai sitten että antaa vaan olla ja elää normaalia elämää niin ettei aiheuta kipua?
Alan olemaan vähän kyllästynyt mun lasisuuteen ku suurin osa mun julkasuist tääl liittyy vammoihin :(
Mitä tekisin? Vaihtoehdot on julkinen puoli (eli helvetin pitkä jono jonka aikana vaiva todnäk paranee itsestään), yksityinen (kallis mutta pahimmassa tapauksessa valmis maksamaan) tai sitten että antaa vaan olla ja elää normaalia elämää niin ettei aiheuta kipua?
Alan olemaan vähän kyllästynyt mun lasisuuteen ku suurin osa mun julkasuist tääl liittyy vammoihin :(