No niin, nyt on alkanut vähän pelottamaan selän puolesta, niin avaudunkin tähän. Eli 4 vuotta sitten alkoi alaselän vasen puoli kipuilemaan mavettamisen seurauksena. Kipu säteilee alas pakaraan ja reiteen. Olin jo tottunut tähän, se on ns. "normaali" tila. Mutta viime aikoina on kyykky- ja mave-treenien jälkeen ollut selässä tunnottomuutta, ja vasen jalka on ollut myös herpaantuneen oloinen. Vähän noloa, mutta kun yritin kyykyssä uutta enkkaa joku kuukausi sitten, feilasin toiston siten, että olin jo puoliksi seisomassa. Sieltä tulin sitten alas. Ei tehnyt gutaa selälle. Nolo osuus on tässä: seuraavana aamuna kun istuin syömässä puuroa, meinasi oikeasti tulla paskat housuun. Enkä edes huomannut sitä, ennekuin oli jo melkein liian myöhäistä.
Tämä kuulostaa aika hassulta, ja sitä se tavallaan onkin, mutta pistää silti vähän miettimään. Sama juttu oli pari päivää sitten, kun kokeilin ykköstä mavessa. Paino nousi ylös odotetun paskalla 1-max-tekniikalla, ja jälkeenpäin oli taas selässä ja jalassa tunnottomuutta. Skeidat ei onneksi tulleet housuun. Voi tietty olla, että olen pelkästään vainoharhainen, ja vatsa sattui vaan olemaan sekaisin se yksi aamu, mutta silti. Kuulostaako oireet tutuilta kenellekään? Se, mitä itse voin ja täytyy ensimmäiseksi tehdä on tietenkin tekniikoiden tarkastaminen kyykyssä ja vedossa + painoa pois, jotta tekniikka ei kärsi YHTÄÄN, ja keskivartalon vahvistaminen.