Hack toimii itellekki. Jalkojen reenamisessa kannattaa suosio mun mielestä 1 jalan liikkeitä, se ottaa samalla coreen ku taspainoilee. Katot jostain läheltä hyvän fyssarin ja reetät sillä ohjelman salille ja käyt läpi. Vaikka itekki vöhän oli jo muka reenannu, mutta sitte katottiin ammattilaisen kans joitain liikkeitä niin melkosia ahaa-elämyksiä tuli, siis nimenomaan tossa coren hallinnassa.Pakaroita ja reisiä oon rullaillu aika ahkerasti. Venyttelyä ei tosiaan vielä voi tehdä kun sattuu niin vitukseen. Hieronnassa oon myös käynyt.
Joo, ja tosiaan ei tulis mieleenkään ihan hetkeen tehdä kyykky tai sjmv:ä. Onneks noita jalkoja pystyy aika hyvin rasittamaa muillakin liikkeillä.
Plaz tyylinen hakki on tosi hyvä, kun selän saa pidettyä hyvin kontrollissa. Sitä pystyy tekemää jopa näin pahimman kivun aikaan.
Istuminen tuntuu tällä hetkellä olevan se pahin juttu.
Meillä kuuluu työtervetyteen yksi fysikaalinen hoitojakso vuodessa. Myös yhden magneettikuvauksen voi ottaa vuodessa.
Tänä vuonna kuvattiin polvi magneetissa, joten periaatteessa tammikuussa voisin koittaa ton kuvauksen selkään vaatia.
Toi on aivan totta, että jonkulaisen mielenrauhan sillä saisi.
Ja puukkoa koitan vältellä niin kauan kuin mahdollista. Tässä on vaa se ongelma, että harvoin nää selkäkivut iän myötä paranee...
Ja hierojalla ei kannate käydä ku kipu on pahimmillaan.. se vain ärsyttää sitä lisää. Just kövely yms. Parasta aluks.