Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://areena.yle.fi/1-2964281Itsellä pullistuma l4-l5 välissä ja iskiasoireet ollu jo 4kk. Helpottaako tää koskaan?
Itsellä pullistuma l4-l5 välissä ja iskiasoireet ollu jo 4kk. Helpottaako tää koskaan?
Sitten kun niitä alkoi aktivoida ja voimistaa oikein uudelleen, niin päästiin asiassa taas eteenpäin.
Ja kuntoutus vuoden alussa asettamani tavoitteet alkaa jo pikkuhiljaa lähestyä...
En oo daboss, mutta mulla on itellä leikattu selkä kahesti, ekalla kuvauksella oli btw 7 pullistumaa yhtäaikaa.. :DOisko vinkkejä miten noita sisäisiä lihaksia reenataan ?
En oo daboss, mutta mulla on itellä leikattu selkä kahesti, ekalla kuvauksella oli btw 7 pullistumaa yhtäaikaa.. :D
Jos salilta löytyy reverse hyper-laite niin se on ihan kuningas selänkuntoutukseen. Ja sillä nimenomaisella laitteella on hyvä hakea voimaakin sitte ku paikat kestää. Se on mun käsittääkseni kehitelty voimailijoille alunperin just kyykkyjen ja vetojen apuliikkeeksi vahvistaan selän/perseen voimaa. Liikkeen voi tehdä pallolla ja selkäpenkilläki ("väärinpäin") , mutta tolla laitteella saan ite ainaki parhaimman tuntuman. Supistusvaiheessa oikein jännittelee siellä ylhällä ja rauhallisesti alas. Aluks ilman painoja. Googlaa!
Laitetaas tänne hieman omiakin selkävaivoja.
Eli pahat selkä ongelmat on vaivanut noin viisi vuotta. Selkä on mulla aina ollut se heikoin lenkki, eikä sillä koskaan ole pystynyt suuria kuormia nostamaan.
Alunperin ongelmat on tullu esille kamppailulajiaikoina, mutta varsinainen ongelma alkoi prässissä, jossa satutin selkäni (tästä aikaa noin 4-5 vuotta).
Välillä selkä on parempi, eikä aiheuta juurikaan ongelmia kunhan vaa muistaa hyvän kontrollin.
Noin kaksi vuotta sitten selkä otti osumaa maven lämmittelysarjoissa. En siis kerenny laittaa painoa tankoon paljon mitään, kun vihlas vaan kovasti ja jalat meinas pettää alta.
Tämän jälkeen kävin lääkärissä, joka laitto fysikaaliseen. Täällä kävin jonkun aikaa ja selkä paranikin hetkeksi. Tietysti silloin tällöin muistutteli itsestään, mutta kohtalaisen hyvässä...
Eihän ne pullistumat röntgenissä näykkään.. Ainakin mulla samoja oireita kun välilevyt pullisteli.
En tiedä minkälainen se reumakoe on, mutta aika outoa että sitä mangeettiä ole jo otettu. Sitähän ei yleensä oteta ku silloin jos se lääkäreiden mielestä leikataan, mutta jos se tyyliin vuoden verran kipeänä, eli pullistuma painaa hermoa nii se ei välttämättä palaudu. Siis se hermo..
Toivottavasti jothain selvää sait mitö hain takaa. Alkaa olla pitkästi toista vuorokautta hereilä.. :(
Toi reumakoe on ihan vaan verikoe. Ite en kyllä usko yhtään ehtä reuma olisi.
Magneetin tosiaan aion seuraavaksi vaatia. Jos ei suostu niin sitten meen omakustanteisesti.
Tää on sikäli hankala tilanne, koska välillä selkä saattaa jonku jakson olla todella hyvä. Eli kumartumaan pääsee hyvin. Jopa sjmv:t/kyykyt onnistuu jopa suht hyvillä painoilla.
Nyt taas tällä hetkellä ei pysty kumartumaan yhtään ja autosta ylös nouseminen on yhtä tuskaa.