Miksi sitten jatkat?
Hyvä kysymys. Kun ne on mun harrastuksia. Kaikki muu liikunta tuntuu pakkopullalta ja harmaalta, mutta toki väkisin kunnon takia harrastan muutakin, mm uintia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi sitten jatkat?
Hyvä kysymys. Kun ne on mun harrastuksia. Kaikki muu liikunta tuntuu pakkopullalta ja harmaalta, mutta toki väkisin kunnon takia harrastan muutakin, mm uintia.
Kerran ainakin runttas kainalosta ja lanteesta erilleen niin, et ei auttanu ku huutaa kivusta.
Kuulostaisi ennemminkin hyvältä tuurilta, ettei kroppa halvaantunut navasta alaspäin...Auttoiko tuo sitten mitään, jos kierrot ja istumiset edelleen sattuu?
Minulla meni selkä jumiin töissä ja salilla vielä viimesenpäälle jumiin. Mavessa tulis se viimeine veto kun selkä ei enää jaksanu ja nous pyöreenä ylös, Hiton tyhmä juttu. Selkä jumiin, rupesi säteilemäään oikeaan jalkaan, heti kuvauksiin. Löyty pullistuma alaselästä. Tuntui kankeelta kysyin kaveria auttamaan venyttelyssä, menin selälleen makaamaan vedin jalkoja vuoronperään päättä kohti venyttäen takareitta (Sattu jumalattomasti) ja kaveri vielä työntämään kivun läpi jalkaa otsaan. Ihan okei fiilis jälkeenpäin. Sitten seuraus aika lääkäris, lääkäri piti päkijöistä kiinni sanoi työnnä MITÄ V++++ yritin työntää kaikin voimin mutta en saanu painettuu päkijöil käsiä vastaan. kokeiltiin nousta kantapäille ei onnistu, alko paniikki iskeä.
No 6kk saikun jälkeen enään hermokipua oikeaan jalkaan, nilkat toimii taas. Kävely oli parasta avaamaan alarankaa.