vähän kevyeempää treeniohjelmaa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
olen 17 vuotias poika ja salilla olen käynyt noin 1.5 vuotta. oon 173cm pitkä ja painoa on noin 90. Olen tähän asti treenannut 3 kertaa viikossa eri ohjelmilla pitämättä taukoja, tai no tämän 1.5 vuoden aikana olen pitänyt 2 väliviikkoa. Tulokset ovat kyllä nousseet ihan mukavasti.

Nyt ois sellanen ongelman että iski aika kova ylikunto ilmeisesti jo pari kuukautta sitten, kuumetta on ollut tavallista useammin enkä saa oikein unta, kun sitten lopulta nukahdan niin nukun noin 15 tuntia putkeen. Olen pitänyt nyt viikon tauon ja lääkäri sanoi että voin kyllä alkaa käymään salilla taas kunhan en treenaa liian kovaa, eli tarvitsisin helpomman ohjelman ja ajattelin kysyä teiltä neuvoa:) nostan nyt just penkistä 115-120kg, mave reilu 200kg.

Voisiko joku kertoa jonkun hyvän ohjelman niin ettei noi tulokset ainakaan laskisi ja ettei lihakset katoaisi mihinkään :D ajattelin että kävisin salilla 2 kertaa viikossa, ma&pe. Ja tuo ohjelma saisi mielellään olla suht kevyt.

Kiitos jo etukäteen.

sama ohjelma kuin aikasemmin, vaan jätät rasittavat perusliikkeet ( kyykyt, mavet, penkit ) pois ja teet muut liikkeet kevyillä painoilla. ei siinä sen kummempia

KSENA sanoi:
sama ohjelma kuin aikasemmin, vaan jätät rasittavat perusliikkeet ( kyykyt, mavet, penkit ) pois ja teet muut liikkeet kevyillä painoilla. ei siinä sen kummempia
Voihan sitä mavea, kyykkyä ja penkkiä ottaa, mutta vain pienemmillä raudoilla. IMO kannattaa käyttää tavallista kaksijakoista ja älä käytä niin suuria sarja painoja kuten yleensä niin hiljaa hyvä tulee.

no jos on ylikunto, niin mavet ja nää pistää koko kropan työskentelee --> enemmän rasitusta, ehkä liikaakin --> ylikunto häviää hitaammin. suosittelen kevyitä liikkeitä, ei sellasia koko kroppa -liikkeitä

Eikös olisi ihan mukava vaikka harjoitella uusia liikkeitä nyt? teet kaikkia teknisiä liikkeitä ja voit aivan rauhassa harjotella kyykyn, rinnallevedon ym. tekniikkaa, saat samalla paljon hyötyä tauostasi, eikä pääse lihat katoamaan. Tempauksia, kyykkyjä ja jotain liikkeitä mitä olet nähnyt muttet ole viitinyt ikinä koittaa. Perään parilla liikkeellä pikku pumppi niin tuntee edes vähän treenanneensa.

Jätä joka neljäs kierto tekemättä. Eli jos kuukaudessa on 4 kiertoa niin voit lepäillä yhden kokonaan kotona.

Osta kaupasta kaljaa ja treenaa sormiasi kaukosäätimen kanssa. Tätä pari kuukautta niin massa nousee kohisten!

Suositut

Back
Ylös Bottom