Uutta oppia kehiin by Iltalehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dogi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

dogi

Club 7201
Noniin... on tietenkin netistä bongattua mutta koska kyseessä on mullistavaa tietoa potareillekin niin menköön läpi treeniasiana.. Eli lukaise tämä linkki. Vaatinee rekisteröitymisen tms passut joten tässä pari otosta:

Pahimmassa tapauksessa elimistö voi palaa niin loppuun, että on pakko pitää jopa puolen vuoden paussi harjoittelusta.

Puolen vuoden tauko.. varokaa sitä ylikuntoa!

Kallis juoma ei ole parempi

Nih... mitä tähän nyt sanoisi..

Jos treenaa kevyesti tai harjoittelee vain harvoin, riittää, että syö 1-2 tunnin kuluttua harjoituksen päättymisestä.

Eli jos vedät harvoin ja täysillä, muista ettet nauti palautusjuomaa pariin tuntiin..

no, pääpiirteittäin kuitenkin harvinaisen fiksun oloinen kirjoitus iltapäivälehdeltä.. Sainpahan aloitettua uuden topikin :hyper:

Mitä edullisempi tuote, sitä järkevämpi ostos. Eksoottiset ainesosat eivät ole palautumisen kannalta välttämättömiä, mutta ne nostavat juoman hintaa, Ilander vinkkaa

Loistava artikkeli. Tää on just mitä mä oon halunnu kuulla. Nyt loppu hifistelyt meikäläiseltä. Tästä lähin ostan aina järkevästi kaikkein halvinta protskua palautusjuomaan :D

Edit: :david:

En tiä oonko ymmärtäny väärin, mutta eikö tonne sivuille ollu joku pakkiksen oma salasana yms. nii ei tarvi rekisteröityä?

123jippo sanoi:
Loistava artikkeli. Tää on just mitä mä oon halunnu kuulla. Nyt loppu hifistelyt meikäläiseltä. Tästä lähin ostan aina järkevästi kaikkein halvinta protskua palautusjuomaan :D

Osaatkohan sä lukee? Onko kallis protsku eksoottinen aineosa? Tässä taidettiin tarkoittaa kaikenmaailman höpöpöpö-aineita joita on lisätty esim. palautumisjuomaan lähinnä sen takia että ne kuulostaa hyvältä. Otetaan esimerkiksi vaikka kreatiini. Ei se ole turhaa, mutta ei todellakaan välttämätöntäkään. Ja siitä pussin kyljestä kun lueskelee, niin kyllä sieltä kaikenlaista löytyy. Oikeesti hyvin pärjää tarpeeksi nopealla protskulla ja maltolla, eli ihan perus aineilla. Sitä tossa tarkoitettiin mun mielestä.

Hyvin dogi lainaili tekstistä lauseita ja sai jutun kuullostamaan idiootin kirjoittamalta.
Ei tuossa jutussa ollut mitään vikaa, kunhan muistaa kohderyhmän.

no toi 6kk paussi oli ehkä vähän liikaa..2 -3 kk olisi vielä mennyt läpi.

HooEee sanoi:
Hyvin dogi lainaili tekstistä lauseita ja sai jutun kuullostamaan idiootin kirjoittamalta.
Ei tuossa jutussa ollut mitään vikaa, kunhan muistaa kohderyhmän.

no toi 6kk paussi oli ehkä vähän liikaa..2 -3 kk olisi vielä mennyt läpi.
En muista tuota tekstia tarkasti, mutta olikohan niin etta jos ei lepaa, syo ja huolla lihaksia tarpeeksi, voi joutua tauolle. Tamahan voi kasittaa ylikunnon lisaksi myos rasitusvammat, jolloin 6kk ei valttamatta ole liioiteltu...nimim. yli 6kk rasitusvammasta karsinyt...

Powerhousu sanoi:
:nolo: Ja laitetaanpa se sarkasmisuodin päälle. *klik*

Kyllä sä olit ihan oikeassa mitä siinä oikeesti tarkoitettiin. Meikäläistä vaan huvitti kovasti nuo sanavalinnat, siitä tuo kieli poskessa kirjoittelu. Erityisesti tämä lause oli musta aivan mainio: "Mitä edullisempi tuote, sitä järkevämpi ostos." Näin kokonaan irrallisena näyttää vieläkin paremmalta ;)

123jippo sanoi:
Tästä lähin ostan aina järkevästi kaikkein halvinta protskua palautusjuomaan :D

Niin minäkin. Anttilasta kollageeniproteiinia 2 kg 6,70 eu. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiskohan joku jolla on salasanat kopsia sen koko jutun tänne, ei nappais ton takia ruveta sinne rekisteröitymään...

Mä ymmärsin sen jutun niin että tavalliselle natulle riittää kun ottaa ne palautusjuomat ja/tai safkat 30 minuutin sisällä treeneistä. Jos ei harrasta mitään extreme -treenausta niin sitten tavallista protskua vaan.

No mitä oon lukenut ton Ilanderin kirjotuksia, niin se on tosiaankin sitä mieltä
että halpa hera on aivan riittävän hyvää palautukseen. Ilander on kirjotellut, että rasvaton maitoprotskukin on riittävää palautusjuomaan. Tiedä sitten mutta käsittääkseni ihan pätevä kaveri alallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom