Uuteen kehitykseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moro oon 25v 185cm+113 kg jäppinen ja reenannu 15 vuotiaasta ja pari viime vuotta junnattu paikoillaan ,niin ois aika laittaa lihakset uuteen nousuun!

Reenaan 2 päivää on ja yks off ja jne...
täss ois reenijako:
1.rinta+ojentajat
2.selkä+hauikset
3.olkapäät+takareidet
4.reidet
vatsoja aina silloin tällöin...ja reeni ollut aina kovaaaa.

Mutt eniten ollut pielessä ravinto puoli johon nyt ruvennu enemmän kiinnittää huomioo ja alotan nyt syömään näin:

Aamupala:250g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.1 multivita+1 mg tabu.

Välipala : lautasellinen kaurapuuroo+1 kananmuna

Lounas: mitä työpaikan ruokalas on tarjolla iso annos

Välipala:250g rahkaa+200g joqurttia

Lounas kotona:riisiä+n200-300 g kanansuikaleit

Reenin jälkeen palautus drinkki:50 g heraprotskua+100g maltoa

Iltapala:250 g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.

Ett suurin piirtein noin .Oisko tuossa tarpeeksi protskua ym ???
Ja onko tuommonen päivä ruokailu enemmän niinku massa vai dietti määrä???

Toivotaan kommentteja ja vihjeitä että saisin lihakset taas kasvuun!!!
:) :) :)

Sun kokoselle kaverille toi näyttää enemmän dietiltä, kun miltään bulkilta. Btw, ota ton puuro ja kananmuna välipalan lisäks muuta rotskuu. Tai ainaki lisäät 4 munaa.

edit- Niin, painosi muutos kertoo onko toi sulle dietti ruokavalio tai jotani muuta

Jos toi on sun bulkkilista, niin millasella ruokavaliolla sä olet ton 113 kiloa saanut rakennettua? Ei kyllä mikään ihme, jos tulokset on junnannut paikallaan, jos sun normisafkat on ollut tosta vielä pienemmät. Mä oon meinaan 66 kiloa, ja vetelen ton tyyppistä ruokalistaa hyvänä treenipäivänä...

Edit: mulle kaksi satsia rahkaa päivässä on maksimit, mutta ehkä sä pystyt vetään ton kolme. Jos rahkan määrä alkaa jossain vaiheessa tökkimään, niin korvaat siitä yhden jollain muulla vastaavalla. Mä sekoittaisin myöskin eloveenaa tohon rahkaa-juksa-comboon, että tulisi hiilareita ja kuituja.

Jeps,mutt oisko toss tarpeex roteiinia ettei vaan entiset lihat rupee haihtumaan???
Jeps ja jätin kaikki herkut ja karkit ym.sipsit nyt kokonaan pois jos vaik vähä kiinteytyis. :)

Ennen söis viel paljon enemmän ja PALJON raskaammin pizzoja ym . herkkuja noitten lisäx!

Eli pitäskö vetää viel enemmän mitä tos jo oli esim. nuo edelliset*2 ?

tabe sanoi:
Eli pitäskö vetää viel enemmän mitä tos jo oli esim. nuo edelliset*2 ?

Pitäis. Oota huomiseen ihan rauhassa, niin nää mua paremmin tietävät kuten Mike ja Timba pääsee neuvomaan. Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos sä jätät paskasafkan, kuten karkit, hampurilaiset ja pitsat veke, niin pystyt vetään aika valtavia määriä proteiinia ja viljatuotteita samalla kiristyen. Oot meinaan aika iso mies. Melkein 2 x yksi ringside :D

ringside sanoi:
Pitäis. Oota huomiseen ihan rauhassa, niin nää mua paremmin tietävät kuten Mike ja Timba pääsee neuvomaan. Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos sä jätät paskasafkan, kuten karkit, hampurilaiset ja pitsat veke, niin pystyt vetään aika valtavia määriä proteiinia ja viljatuotteita samalla kiristyen. Oot meinaan aika iso mies. Melkein 2 x yksi ringside :D

heh :hyper: !
En mä jaksa syödä niin paljoa.
Ja liikuttua tulee tosi vähän ainut salilla ,mut työ on raskasta tehdas työtä!
Mutt odotellaan mitä expertit on mieltä.

Miten ihmeessä te saatte tollasen 200g rahkapurkin alas? Piti ostaa kaupasta sellanen kun sitä on niin hehkutettu. Otin pari lusikallista ja maha meinas täyttyy jo sillä, niin tiivistä kamaa toi on. Maun parantamiseksi iskin siihen 200g Danone mansikka jogurttia. Tän mössön syömiseen meni varmaan 45min ja tuli niin täyteen etten tainnu moneen tuntiin syödä mitään. Eli peukkuja niille jotka pystyy pari kolme tällästä purkkii syödä päivässä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Carbon sanoi:
Miten ihmeessä te saatte tollasen 200g rahkapurkin alas? Piti ostaa kaupasta sellanen kun sitä on niin hehkutettu. Otin pari lusikallista ja maha meinas täyttyy jo sillä, niin tiivistä kamaa toi on. Maun parantamiseksi iskin siihen 200g Danone mansikka jogurttia. Tän mössön syömiseen meni varmaan 45min ja tuli niin täyteen etten tainnu moneen tuntiin syödä mitään. Eli peukkuja niille jotka pystyy pari kolme tällästä purkkii syödä päivässä :)

Mausta sitä vaikka Fun lightilla tai mehukeitolla. Sinne voi myös tunkea kaikkea hedelmiä yms. Eihän tommosesa paketissa ole kuin n. 200kcal.

oon huomannu et hieman liikaa rahkaa (200g kerralla on liikaa) heittää pakin aivan sekaisin. hyvin on tultu toimeen ilmankin, joskus tulee tosin pari pientä annosta rahkaa syötyä.

Ite syön tuon verran sillonku kiristelen vaikka painan n. 30kg vähemmän kuin sinä. Miten saat edes pidettyä tuota painoa yllä nuilla kaloreilla? Oon kyllä reilusti nuorempi kuin sinä joten energian tarvekkin on suurempi.

Palautusjuomassa on sulla näköjöön ainakin reilusti hiilareita.

treenaa lujempaa ja tehokkaammin :hyper:
ehkä se ruokailu on puoli treeniä (mut se on kuitenkin vaan puoli treeniä)
millaset treenisysteemit on käytössä? ja millasia tuloksia, treenitaustaa kuitenkin aika pitkältä ajalta sulla, ni luulis et jottain on matkan varrella tarttunu :)

Yhdessä rahkapurkissahan on tavaraa 250g. Ei niitä sekoituksia kannata lusikalla syödä, vaan tehosekoittimella rahka, vesi, öljy, protskujauhot, kaura ja makeutusaine (funlight) yhdeksi mössöksi ja sitten juomalla kurkusta alas. Mulla menee semmoiset 4 purkkia rahkaa päivässä. Jugurttiakin menee toisinaan kerralla se litra alas. Tavallista jugurttia en enää syö, vaan käytän niitä 40kcal/100g makeutusaineilla höystettyjä, niissäkin tosin mielestäni liikaa makeutta.
Minunkin mielestäni Tabe voisi lisätä pitkiä hiilareita (kauraa).

Taidat olla aika korkeissa rasvoissa vai? 113kg on kyllä semmonen paino jota ei tuolla ruokavaliolla rakenneta siis ilman mitään vittuilua. Aamuun lisäisin kaurahiutaleita 100g vaikka jugurtin tilalle (useimmissa tuppaa olee sokeria paljon). Välipalalle vaihtaisin puuron johonki kunnon sapuskaan tai taas kaurahiutaleihin+joku protsku drinkki/rahka/raejuustoa/4 lisää kananmunaa niinkuin joku jo mainitsi. Toisesta välipalasta jugurtin korvaisin kunnon sapuskalla. Sitte taas treenin jälkeen sulla on aika paljon maltoa palautusjuomassa (100g?!?!). Itse ottaisin tosta jotain 70g pois ja söisin vielä treenin jälkeen jotain hiilaripitoista sapuskaa. Iltapala näyttää ihan ok paitsi jugurtit pois (ei hiilareita mielellään illaks). Tämä on siis vain kuinka itse tekisin, mutta tsemppiä treeneihin!

jeps on sitä rasvaakin päässyt kerääntymään täll hetkel 17%..
joten ois kyll mukava vähän siitä täss samal kiristellä.

Jotain tuloksia penkkiä ykkönen 185kg ilman paitaa.
Olkapää punn.käsipainoil 45kg/käsi *8
Prässiä 400*10.
Selkä leikattu 4v sitten ja nykyään tuo polvi vihottelee joten joutunu jättää
mavet ja kovat kyykyt pois :( !

Eli joqurtin määrää pienemmäx ja kauraryynii enemmän,niiinkö?

Kyllä tosta nopeesti katottuna proteiinia ainakin tulee ihan mukavasti, tosin on sulla painoakin, että saa kyllä tullakkin. Iltapalalta mä haivaisin jogurtit sun muut hiilaripitoset pois, ne kannattaa syödä jossain muussa ateriassa. Ja eipä siihen lisäkalorien saantiin oikein auta kun syödä vaan joka aterialla vielä vähän enemmän. Ihan järkeviltä valinnoilta noi sun safkat kuitenkin näytti, eli lisää vaan ruokaa kerralla. Mitään massanlisääjiä tuskin kannattaa alkaa syömään, tuppaavat monella menemään enemmänkin vyötärölle vaan.

Carbon sanoi:
Miten ihmeessä te saatte tollasen 200g rahkapurkin alas?

Tämä on se Tomin legendaarinen:

Syvä lautanen, mustikkakeittoa reilusti ja noin desi Eloveena plus-hiutaleita. Sekoitetaan ja syödään. Mulla tökki rahka aina aikaisemmin, mutta toi yhdistelmä uppoaa tähän pikkumieheen alle minuutissa. Kaurahiutaleet tekee siitä jostain syystä paljon helpommin syötävän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom