Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita.ringside sanoi:Tämä on se Tomin legendaarinen:
Syvä lautanen, mustikkakeittoa reilusti ja noin desi Eloveena plus-hiutaleita. Sekoitetaan ja syödään. Mulla tökki rahka aina aikaisemmin, mutta toi yhdistelmä uppoaa tähän pikkumieheen alle minuutissa. Kaurahiutaleet tekee siitä jostain syystä paljon helpommin syötävän.
Tomi sanoi:Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita.
Tomi sanoi:Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita.
ringside sanoi:Ai sitä eloveenaa tulee noin saatanasti? Sori, joko joku on quotannu sua väärin, tai tai sitten mä vain muistin väärin. Niin ja tabe: itse ajattelin sen lähinnä niin, että jos aikoo vetää kolme satsia rahkaa päivässä, niin siihen olisi hyvä saada vähän viljaa ja kuituja sekaan. Pysyy verensokerit, lisäkaloreita, maha tykkää ja kakka pysyy kiinteenä, ja onhan kaurassa jotain vitun kivennäishivennaisaineita.
Nyt oli pakko käydä ihan tarkastamassa tosta Eloveena plussasta (siinä on kans kauraleseitä)...joo, on rautaa, magnesiumia, sinkkiä ja B1 vitskua. Hyvää shittiä!
tabe sanoi:.
Aamupala:250g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.1 multivita+1 mg tabu.
Välipala : lautasellinen kaurapuuroo+1 kananmuna
Lounas: mitä työpaikan ruokalas on tarjolla iso annos
Välipala:250g rahkaa+200g joqurttia
Lounas kotona:riisiä+n200-300 g kanansuikaleit
Reenin jälkeen palautus drinkki:50 g heraprotskua+100g maltoa
Iltapala:250 g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.
Ett suurin piirtein noin .Oisko tuossa tarpeeksi protskua ym ???
Ja onko tuommonen päivä ruokailu enemmän niinku massa vai dietti määrä???
Toivotaan kommentteja ja vihjeitä että saisin lihakset taas kasvuun!!!
raggi sanoi:Eikös tuosta puutu öljyt kokonaan?
tabe sanoi:vai viel öljyy lisäx , mitä ja minkälaista ja paljonko päiväss ja mitä siitä hyötyy???