Uuteen kehitykseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jeps eli eikös sen joqurtin iltapalalla vois korvata sit mehukeitoll eiks se ois vähemmän hiilihydraattista???

Ja tos laskin ett noin saisin päiväs n 250g protskuu , eiks se ole riittävä tän kokoselle jäppiselle vai pitäskö viel lisätä??

tänks fouks :) !

Eli nyt vetäsin iltapalax 250g rahkaa ,150g raejuustoo ja 3dl vähäkalorista mustikkamehusoppaa eix tuo kuulosta jo niinku vähä sinne päin ?

Mix kannattaa kauraryynejä vetää lärviin onx niistä jotain apua!!!
jos on niin sit lisään sitäkin aamupala soosiin :hyper: !

ringside sanoi:
Tämä on se Tomin legendaarinen:

Syvä lautanen, mustikkakeittoa reilusti ja noin desi Eloveena plus-hiutaleita. Sekoitetaan ja syödään. Mulla tökki rahka aina aikaisemmin, mutta toi yhdistelmä uppoaa tähän pikkumieheen alle minuutissa. Kaurahiutaleet tekee siitä jostain syystä paljon helpommin syötävän.
Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita. :)

Tomi sanoi:
Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita. :)

No Tomi kerrohan nyt Vaajakosken pojalle riittääx noi mun syömiset kasvamiseen tai voinko noil vähän kiristyä tai ees mitään???

Tomi sanoi:
Ei toi oo mikään Tomin legendaarinen. Mun legendaarisessa laitetaan rahkaa, mehukeittoa (nykyään fun lightia) ja 3-5 desiä Elovena-kaurahiutaleita.

Ai sitä eloveenaa tulee noin saatanasti? Sori, joko joku on quotannu sua väärin, tai tai sitten mä vain muistin väärin. Niin ja tabe: itse ajattelin sen lähinnä niin, että jos aikoo vetää kolme satsia rahkaa päivässä, niin siihen olisi hyvä saada vähän viljaa ja kuituja sekaan. Pysyy verensokerit, lisäkaloreita, maha tykkää ja kakka pysyy kiinteenä, ja onhan kaurassa jotain vitun kivennäishivennaisaineita.

Nyt oli pakko käydä ihan tarkastamassa tosta Eloveena plussasta (siinä on kans kauraleseitä)...joo, on rautaa, magnesiumia, sinkkiä ja B1 vitskua. Hyvää shittiä!

ringside sanoi:
Ai sitä eloveenaa tulee noin saatanasti? Sori, joko joku on quotannu sua väärin, tai tai sitten mä vain muistin väärin. Niin ja tabe: itse ajattelin sen lähinnä niin, että jos aikoo vetää kolme satsia rahkaa päivässä, niin siihen olisi hyvä saada vähän viljaa ja kuituja sekaan. Pysyy verensokerit, lisäkaloreita, maha tykkää ja kakka pysyy kiinteenä, ja onhan kaurassa jotain vitun kivennäishivennaisaineita.

Nyt oli pakko käydä ihan tarkastamassa tosta Eloveena plussasta (siinä on kans kauraleseitä)...joo, on rautaa, magnesiumia, sinkkiä ja B1 vitskua. Hyvää shittiä!

oolspraits! Lisätään eloveenaa sekkaan niin tulloo hyvvää soosiaa,
AAH DELICIOUS!

tabe sanoi:
.

Aamupala:250g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.1 multivita+1 mg tabu.

Välipala : lautasellinen kaurapuuroo+1 kananmuna

Lounas: mitä työpaikan ruokalas on tarjolla iso annos

Välipala:250g rahkaa+200g joqurttia

Lounas kotona:riisiä+n200-300 g kanansuikaleit

Reenin jälkeen palautus drinkki:50 g heraprotskua+100g maltoa

Iltapala:250 g rahkaa+200g joqurttia+100g raejuustoo.

Ett suurin piirtein noin .Oisko tuossa tarpeeksi protskua ym ???
Ja onko tuommonen päivä ruokailu enemmän niinku massa vai dietti määrä???

Toivotaan kommentteja ja vihjeitä että saisin lihakset taas kasvuun!!!
:) :) :)

Eikös tuosta puutu öljyt kokonaan? :rolleyes:

raggi sanoi:
Eikös tuosta puutu öljyt kokonaan? :rolleyes:

vai viel öljyy lisäx , mitä ja minkälaista ja paljonko päiväss ja mitä siitä hyötyy???

tabe sanoi:
vai viel öljyy lisäx , mitä ja minkälaista ja paljonko päiväss ja mitä siitä hyötyy???

Onhan nuo rasvat aika välttämättömiä. Sitä pitäisi saada n.1g/painokilo. Kannattaa suosia kasviöljyjä yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom