Uusivuosi

Ei hajuakaan. Kaverin mökille EI ilmeisesti perinteistä poiketen sitten lähdetä, joten tod. näk. ei mitään.

Ellei mies taivu mun ehdotukseen järkätä uv-bileet, mutta kohta se on jo liian myöhäistä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Istun kotona ja mietin miks oon kotona:dance:

Lauantaina on lähtö Sälinkäällä ja siellä jotain puuhastelua ja sunnuntaina jänismetsälle. Sitten on tietysti raketit ja muut, joita en itse tällä kertaa osta ollenkaan. :):rock:

31. päivä kauheassa tuubassa :down:
1. päivä kauheassa darrassa :down:
2. päivä koulussa tekemässä koetta ja miettimässä miksen osaa :down:

Tarjolla on leppävaaraa, porvoota, sekä kannelmäkeä joten melko
jännäksi vetää, missä vedetään naamat :kippis1:

Lahteen pariksi päiväksi, kaverin kanssa hänen veljelleen yökylään.

Jos tätä thrediä seurailee ketään lahtelainen niin voisiko antaa vinkkiä että mitä siellä tapahtuu uv:na. Mitä baareja kannattaisi metsästää ym.?

Itse en tiedä Lahdesta mitään, 10 vuotta sitten viimeksi käynyt Lahti Soccerissa ja siinä se:)

Näillä näkymin menee selvinpäin, kun ei ole mitään reissua tiedossa, eikä nappaa lähteä kaupungille baaristelemaan. Aattoiltana salille treenaamaan.

Hyvää ruokaa ja juomaa loistavassa seurassa......

Vakavasti harkinnu selvinpäin olemista. Ehkäpä muutaman raketin ostan ja poikkeen kaverin luona. Ryypätä ehtii muulloinkin ja sitä onkin jo tälle vuodelle harrastettu tarpeeks.

Työmatkaa pukkaa uudeksi vuodeksi, eli Sydneyssä juhlistetaan. Siellä kuulemma vähän erilaiset pirskeet kuin täällä :)
Ainoa miinus tuossa on se, ettei pääse oman avovaimon kanssa vuotta aloittamaan, eikä kavereitakaan tuolla ole. Ainoa seura on työkaveri, mutta eiköhän tosta selvitä.

Iltapäivällä treenit, illalla kokkailen hyvän pihviaterian ja lueskelen kirjaa. On sitä jo tälle vuodelle ryypätty ihan tarpeeksi, samalla sitä aloittaa perinteisen nenänvalkaisun jättämällä tällaisen "pakkojuhlan" väliin.

Jollakin kympillä raketteja ja kupin ottoo kaveri porukassa, ehkä jossain mökillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom