Uusivuosi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neljäs uusvuosi selvinpäin tulee oleen, samoin joulu oli neljäs. Täysi-ikäisenä heräsin kutsumukseeni olla hc-bodymunkki, tosin vain mieleltäni, lihat vaan vähenee vuosien saatossa...

Te joilla menee aattona 100-400e, miettikää kun mulle tulee sama... ja ilman krapulaa...

edit. Jantu ainakaan mihkään treenaan mee, hah haah. Vedetään kans kokkelit nokkeliin ja kukkaa keuhkoihin...

Just tos varmistelin et duunii taidan painaa, ei oo varaa olla tekemättäkään, eikä oo kukaan mitään liian hyvää ideaa antanu miks jättää duunit väliin, on se ovella seisominen sen verran mukavaa puuhaa!

Kämpillä nakkeja & perunasalaattia mutustellen mitä luultavammin menee (kuten edellisvuonnakin), ehkä parisen olutta voi ottaa.

Ja piti tehä topicci ihan kysyäkseen, että onko uutenavuotena missä päin noita isompia raketin ammuskeluja ja mihin aikoihin? Onko kaivarissa tai dadissa yleensäkkään, jumbolla tahi missään?

En tiiä huomasitko mun vastausta tyhmien kysymysten ketjussa, joten laitan tännekin.

Tuolla siis ainakin jonkinlainen ilotulitus.

Synttärit sillon :D Noh, juomaan en todellakaan mene, vedän varmaan kakkukahvit ja meen salille. Porukat lupas ostaa lahjaks salitreenit vuodeks :dance:

salikielto loppuu just sopivast uudenvuoden jälkee, ni voi keittää oikein olan takaa sen kunniaks :evil:

Faijan mökille kupittamaan emännän, sen siskon ja parin kaverin kanssa. Tietty tarkotus ois myös kosasta emäntää :) pyrin esittämään kysymyksen ennen sitä pakollista 8 promillen känniä ja kissanpierua persiissä :D

Finnmatkojen (tai siis enemmänkin käyttämiensä lentokoneiden) vuoksi joudun todennäköisesti olemaan töissä. Olen ollut töissä koko joulunkin ja uusi vuosi piti olla vastuusta vapaa, mutta toisin kävi. Pitänee siirtää juhlintaa muutamalla päivällä eteenpäin. Tuskin ne juomiset siinä ajassa pilaantuu...

..KELE.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom