Uusivuosi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen vietän uudenvuoden kotona, yleensä oon ollu kaverilla =P

Kai sitä pitää vähän päihteitä nauttia ja raketteja ampua.. Mutta muuten aika rauhallisesti ihan kotosalla varmaan. Aluks piti lähteä heilumaan ug bileisiin, mutta ne saa nyt jäädä.

Uudeksi vuodeksi suunnataan Rukalle! Mukava saada jotain vaihtelua uudenvuoden viettoon kun ei "tarvitse" olla samoissa baareissa keikkumassa. :kippis1:

Treenaaminen on mukavampaa, eikä mene niin aeroobisen puolelle.
No mites jos meet kattelee sit poikia? :wtf:

Huomenna pitäis lähtee viikoks Roomaan:dance:, joten siinä menee uusvuosikin mukavasti. Omia raketteja tuskin tulee ammuskeltua, mutta odotan mielenkiinnolla minkälaisen paukkeen paikalliset tarjoavat, jos tarjoavat!

Paintballia mennään pelailee isolla porukalla ensin 12.00-16.00. Siitä sitten varmaankin johonki saunomaan sekä puhumaan parhaat palat ym osumat, jonka jälkeen juhlat toivottavasti jatkuvat eivätkä ihmiset sinkoile ympäri Suomea.

Vaimon kanssa ravintolaan syömään, sitten kotiin henuttelemaan ja puoliltaöin ammuskellaan raketit ja valetaan uudenvuoden tinat. Itsekin ollaan luultavasti enemmän tai vähemmän "tinoissa".. :kippis1:

Liekö muuten tämä tinojen valaminen katoavaa kansanperinnettä kun ei muilla ole aikomusta tätä harrastaa..?

Joo tinat täytyy kyllä valaa vaikken itse olekaan aikeissa tinata. Tai oikeastaan se menee niin että mikäli tinaa itse, niin ei jää aikaa tinoille perheen kanssa.

Ammun muutaman raketin alkuillasta, ja sit kaverin kämpille lämmittelemään, ja illalla sitten kylille. :kippis1:

Joku raja bodymunkkeilullekin, eli viinan ja räjähteiden mainiossa seurassa vietetään uusivuosi. Taas saa varailla aikaa ihonsiirtoon kun naantalin hurjat pääsevät vauhtiin :kippis1:

Selvinpäin kotona ja salilla niinkuin bodymunkin kuuluukin tehdä. Ehkä yhden oluen korkkaan jos ihan villiksi heittäydyn..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom