Uusivuosi ja harjoittelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DDT
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

DDT

Mitä mieltä olette:
onko mitään hyötyä vetää huomenna kunnon salitreenejä vai pitäisikö mennä salille vain näön vuoksi?

Palautuminen tulee tosiaan olemaan sitä koko yön valvomista hirveessä kännissä ja seuraava päivähän kidutaan krapulassa niin vähän epäilyttää...
Toisaalta taas olisi kiva käydä huomennakin treenaamassa.

Kunnon reeni ei oo koskaan huono juttu. Turhaan alkaa miettimään mitään palautumisia sun muita, salille vaan kun siltä tuntuu ja rautaa tankoon!

Itse en menisi, krapula on paljon vittumaisempi kun joka paikkaan koskee. Eikä käsittääkseni kovin suurta hyötyä saa treenistä jos samana päivänä dokaa kunnolla.

Kyllä mä aina olen treenaillut päivällä ihan normisti, vaikka illalla meniskin huitomaan ja heilumaan. Enemmän se vaan ketuttaa, jos sitä energiaa ei pääse purkamaan päivällä. :D

Humalassa tulee kuitenkin niitä vakiojuttuja: kädenvääntöä, penkkiä, etunojapunnerruskisaa, yhden jalan kyykkyä ym ym ym.

Niinpä käväisin jo eilen jotta huomenillalla on valmis vastaanottamaan haasteet. :evil:

Mut eikös se oo totta, että jos treenaa vaikka tänään ja ryyppää sit illalla kunnolla niin kehityksen kannalta ei ainakaan hyvä juttu? Ei sillä että nyt yks ryyppääminen treeenipäivänä loppu peleissä mitään haittais mut kuitenkin....

Ja aion kyllä itsekin mennä huomenna salille vaikka illalla vähän :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Salille vaan mars! Itekin aina mennyt vaikka illalla on ollu viinanjuontia tiedossa.

Pari kertaa kävi jopa niin että hyvä treeni ennen häitä tai itämeren risteilyä vei sen terävimmän kärjen viinanhimosta enkä juonutkaan sitten mitään vaikka alunperin pitikin. Oli niin muhkea olo reisissä tms. että keskityin vaan syömiseen ja menin ennen kymmentä nukkumaan (= munkki). ;)

Ei kai siitä ihan parasta hyötyä saa irti jos samana päivänä lähtee kännäämään mutta iha sama :)

Ite jätän aina väliin jos menen juomaan samana päivänä, pitää jättää voimia illan taisteluun. Voisi muuten käydä samallalailla kuin Batemanille. Noh ei se välttämättä aina niin huono juttu olis. Se vois olla vaan aika ikävä kävellä törkees humalas jalat paskan treenien johdosta, +mäyris kädessä tietenkin.

Helvata, ku mul olis reeni päivä 1.1.2007, mut kaikki samperin salit on suljettu :( . Ja menkää te muut reenaamaan huome ja pitäkää selvä uusivuosi, suosittelen lämpimästi :thumbs: .

Edit: Sanotkaa heti Turkkulaiset, jos tiedätte jonkun salin joka on auki 1.1.2007? Näin, et Elixia olis auki, mut siel pitää olla kai jäsennyys?

Salille ja laita se rauta liikkeelle:evil: who gives a shit about tomorrow...

Harras toive olis päästä edes huomena salille: tänään ei tule kysymykseenkään, ruokailut ja lepo tulee nimittäin kusemaan pahasti yöllä

itse ajattelin käydä kolistelemassa, vaikka uudenvuoden juhlinta taitaa palautumiseen vaikuttaakin. Ei kai siitä kuitenkaan haittaakaan ole?

salin kautta ryypyn kautta kohti 2007:rock:

Kyllä tuolla salilla tuntui olevan hieman normaalia sunnuntaita enemmän treenaajia. Oiskohan kaikki ajatellu samalla tavalla kuin itte, että saa kerrankin treenata suht rauhassa. PRO:t treenaa sitten huomen aamulla/aamupäivällä yksin, kun amatöörit potee krapulaa.

Samoin täällä, eli eka salille ja sitte kuppittaa illemmal. Ei kai se kerta/pari vuodessa tapa ? :david:
:kippis1: :urjo:

Oma kokemus kovasta treenistä ja saman illan kunnon känneistä on aina ollut seuraava: illalla on lähes maailman vahvin olo, kun on paikat sopivan tukossa ja sellanen kivan jämäkkä fiilis, mutta seuraavana päivänä iskee lihaskivut ja niistä palautuminen(kuten krapulastakin) on kestänyt pari päivää.. verrattuna normaaliin palautumiseen.. täyttä helvettiä.. paikat kramppailee nestehukan takia ja pään särky halkaisee otsalohkoa. ei kivaa.. (mutta koska tyhmä olen, sen olen monta kertaa kokenut). valitsisin siis jomman kumman.

Suositut

Back
Ylös Bottom