Uusi Valion PROfeel maitorahka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu
Kun lähetin palautetta Valiolle siitä ettei löydy sokeroimatonta versiota (joo, tää palautteiden lähettely menee harrastuksesta:D), niin nää sanoi että tää perustuu kuluttajatutkimukseen. Ihmiset haluaa, että tuote on makeutettu "luonnollisesti" sokerilla. Mun mielestä luonnollisesti voi sanoa vain sokerista, joka on tuotteessa luonnostaan. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä ihmisten aspartaamikammoa. Ja muutenkin, entä diabeetikot?

Eikös Stevia sitten ole luonnosta peräisin, eli luonnollista? Tokihan purkin hinta olisi 2.79e kun valio stevialla nuo makeuttaisi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin yhden PROfeel mansikkarahkan kokeeksi. En pitänyt. IMHO TODELLA PALJON parempaa saa kun sekoittaa reilun ruokalusikallisen FUNlightiä valion pehmeään maitorahkaan. Ja ilman sokeria. En ole mikään yber-sokerikammoinen, mutta se mua tuossa todella ihmetytti, että sokerilla makeutetusta proteiinirahkasta ei ole saatu tuon paremman makuista?!

Jooh parempaa saa kun ostaa vaikka Valion pehmeää maitorahkaa tai jotain muuta maitorahkaa, laittaa sekaan vähän steviaa ja pari mansikkaa murskaa tai palastelee sekaan ja sekoittaa. Paljon luonnollisempi ja parempi maku, tietääkseni halvempaa ja vähemmän hiilareita. Sekä enemmän tuotetta itsessään, kun noissahan oli vain 200g rahkaa muistaakseni.

TEE-SE-ITSE-MAUSTETTU RAHKA:

Ainesosat:
purkki hermannia
loraus haluamaasi light-mehutiivistettä

Ota kippo. Laita hermanni kippoon. Kaada tiivistettä hermannin päälle. Sekoita. Ota lusikka. Syö.

Itse vedän tuota valion pehmeää maitorahkaa (25g prot) funlight mehutiivisteen kanssa, ei muutaku kansi auki, pikkuse funlightiä sinne ja sitte sekotellaa. Ei kaadeta mihinkää eri kippoo ja taidolla ei paikat sotkeudu. Helposti maustettu

Valion Profeeliltä uutuuksia entisen Cottifrutin tilalle! Proteiinirahkarae, joiden makuina ovat appelsiini-mandariini ja kolme marjaa. On se kumma miten hyvin rahka ja raejuusto toimiikaan yhdessä makeutettuna. Tämä tulee kuulumaan mun herkkuhetkiin, protskua siinä on jotain 16.5 g per purkki.

Oi, onko Cottifrutin tilalle tullut jotain yhtä hyvää!? Kaipaan ananas- ja päärynä Cottifrutteja, vaikka hinta olikin kova, niin ravintoarvot ja maku oli kohdallaan.

Profeel "proteiinirahka" on suurta kusetusta, okei onhan siinä jonkun verran proteiinia, mutta on myös reilusti sokeria, ja maku on silti ankea.

Söin ensimmäisen ProFeel-rahkan(vanilja). Maku yllättävä huono, odotin sellaista Danonen vaniljarahka-elämystä. :)

Huomasin tuoteselosteessa myös kunnon aivopiurun:

Proteiinia 11g, josta heraa 2,2g.

Eli ovat nyt alkaneet merkitsemään maitoproteiinin luontaisen heramäärän(20%) eriteltynä.

Ihan sama kuin litran maitopurkkiin laittaisi proteiinia 33g/l josta heraa 6,6g/l

ostin 4 erilaista profeel rahkaa ja kokeilin viikon aikana syödä. en tykännyt yhdestäkään mausta. maun puolesta paljon parempi vaihtoehto esim. ingmannin luonto+.

Ei rahkaa saa ikinä maistumaan oikeasti hyvälle mun mielestä.
Ite vedän ennen treenejä Vaniljan makuista koska kiire junaan ja muutenkin uppoo helpommin suusta alas.
Illalla sitten Valion pehmeää tai Ehrmannia ja Funlightin kanssa.

Mandariini-appelsiini rahkarae on kyllä hyvää! Marjanmakuinenkin on ihan syötävää, mutta tuosta toisesta tykkään oikiasti.

Ostin äsken tota "profeel proteiinirahkarae"-valmistetta mandariinin makuisena ja luulin sen ensiksi olevan pelkkää rahkaa...Maistoin ja meinas tulla oksennus :urjo: luulin sen olevan pilaantunutta kun oli "rakeita" sisällä :hyvä: On muuten aika omituista ja pahaa, en suosittele...

Suositut

Back
Ylös Bottom