Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutaman profeel mansikkarahkan olen ostanut ja syönyt. Ei hyvää, eikä pahaa. Parempaa kuin normi maustamaton. Hinnaltaan kyllä yläkanttiin. Sokerit ei tuotteessa miellytä vaikka maun takia niitä noissa on. Vaikka tuo oli mielestäni makeaa niin eräänkin hieman pyöreämmän naisihmisen kanssa näistä keskustellessa tuli ilmi, että pahaa oli ku oli liian hapanta....
Iso osa ihmisistä syö sellaiset määrät sokeria että makuaisti on täysin turmeltunut ja kun näitä maustettuja rahkoja todenäköisesti tähdätään "kaikille" perustallaajille ja niille joille ei ehrmann ym. uppoa niin täytyyhän sitä sokerii sit laittaa..
Millaisia tuloksia olette saaneet PROFeel-kuurilla?
Onkohan noi valion profeel cottifrutit hävinny kokonaan, kun niitä ei oo näkyny? Ne missä oli myös raejuustoa seassa. Ne jopa maistui ihan ok ja tosiaan ei ollu sokerilla makeutettuja.
Ne oli kyllä tosi hyviä, herkkuna meni. Pieni purkki ja alle 20 g prodea kylläkin. Erilaisia kuin normirahkat, kun oli tosiaan raikkua seassa. Päärynä-vanilja ja punainen greippi makuina. Ei oo tosiaankaan kaupoissa taas näkyny vähään aikaan. Saisi tulla takaisin.
Profeelin maustamaton jogurtti on tämän tuoteperheen tuotteista maultaan paras (ensimmäin maustamaton, joka minulla menee sellaisenaan). Harmi, että on niin ylihintaista.
Onko 4 keitettyä kananmunaa vähän liikaa viikkoon? Käyn 2 kertaa viikossa salilla ja tapana napata 1 kananmuna punttipäivisin aamuin ja toinen illoin?
Kasvatin 10kg rasvatonta lihasmassaa viidessä viikossa. Penkkitulokset nousi 50kg->180kg tossa ajassa. Hauis kasvo 34cm->47cm. Mitä te muut?
Kun lähetin palautetta Valiolle siitä ettei löydy sokeroimatonta versiota (joo, tää palautteiden lähettely menee harrastuksesta:D), niin nää sanoi että tää perustuu kuluttajatutkimukseen. Ihmiset haluaa, että tuote on makeutettu "luonnollisesti" sokerilla. Mun mielestä luonnollisesti voi sanoa vain sokerista, joka on tuotteessa luonnostaan. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä ihmisten aspartaamikammoa. Ja muutenkin, entä diabeetikot?