Uusi Audi RS4!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rautaP
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
25
Quattron 25v juhlilla Ingolstadtissa esiteltiin uusi RS4: linkki

4.2 V8 FSI
420hp/430Nm
0-100 4,8sec
0-200 16,6sec

Tässä pieni klippi tapahtumasta

Ps. :kuola:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu mihin vertaa,koitan päiväl jos ehdin,ni laittaa vastaavanlaisia sutimiskuvia mun bemmunsta. "Hieman" erinäköstä ja kuulosta.

Ville1Suuri sanoi:
Riippuu mihin vertaa,koitan päiväl jos ehdin,ni laittaa vastaavanlaisia sutimiskuvia mun bemmunsta. "Hieman" erinäköstä ja kuulosta.

Joo, eihän se neliveto ihan samalla tavalla sutase...

Zone-sarja -42%
Saas nähdä mikä on M-osaston vastaus. Audi on siirtyy kisaisemmissa malleissaan BMW:n alueelle eli tehokkaisiin vapareihin. Luulisi että BMW ei halua jäädä kakkoseksi sen ylpeyden aiheiden, M-mallien moottoreiden, tehoissa Audille. Ja mielenkiintoista on myös nähdä kuinka Audin fanit ottavat vastaan vaprit. Turbotekniikka kun on ollut melkoisen olennainen osa Audismia jo pitkään.

NHB sanoi:
Saas nähdä mikä on M-osaston vastaus. Audi on siirtyy kisaisemmissa malleissaan BMW:n alueelle eli tehokkaisiin vapareihin. Luulisi että BMW ei halua jäädä kakkoseksi sen ylpeyden aiheiden, M-mallien moottoreiden, tehoissa Audille. Ja mielenkiintoista on myös nähdä kuinka Audin fanit ottavat vastaan vaprit. Turbotekniikka kun on ollut melkoisen olennainen osa Audismia jo pitkään.

Miks hitossa audi siirtyy pois turboista?
Myönnetään, rivinelonen ei kuulosta hyvältä vaikka mitä tekisi, mut v6 tuplaturbo :kuola:

mass sanoi:
Myönnetään, rivinelonen ei kuulosta hyvältä vaikka mitä tekisi, mut v6 tuplaturbo :kuola:

Ei kai Audi nyt kokonaan ole turboista luopumassa. Taitaa vaan aiheuttaa kohua kun on ensimmäinen vapaasti hengittävä RS-Audi.

mass sanoi:
QUOTE]

Kehittävät vapaastihengittävän yksinkertaisesti siitä syystä, että korkealle kiertävä, tehokas ja väännökäs vapari on näyte huippuinsinöörityöstä. Minkä takia luulet, että Ferrarit on vapareita eikä turboja? Simply, koska haluavat osoittaa pystyvänsä tekemään maailman edistyksekkäimmät kilpamoottorit. Kärjistetysti voisi sanoa, että Ladankin inssit saavat lähes mistä koneesta tahansa tehokkaan ja ajettavan kun vaan laittavat sisään riittävän turbon. Aivan toisenlaista panostusta ja osaamista tarvitaan kun vastaavaa pyritään saamaan ulos vapaastihengittävästä.

Toinen syy on se, että Audin kovin kilpailija BMW on sanut mainetta loistavista vapareistaan kuten E39 M5, E46 M3, E60 M5, E90 330i, etc.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Typerästi jää RistoSakareiden viehätys kun peruspilarit "avant ja turbo" lähtivät mallistosta. =) mikäpä sen mukavempaa kuin kiusata perhefarkulla porscheja tai ferrareita, tai samalla autolla voisi käydä sekä ratapäivillä että mökkilomalla perheen kanssa..

tehokas farmari nelivedolla on todella hyvä yhdistelmä. tuossa RS6:ssa nyt on vielä kaksi turboa kasin kyljessä.. tosin tuon kutosen valmistus taitaa loppua. :itku:

jos uuteen rs4:ään on varaa niin muutamia tonneja voi maksaa lisää virityspajalle mikäli välttämättä haluaa sen turboilla. eiköhän tuostakin kuitenkin tule "plus-malli" turbolla.. joka tapauksessa hieno auto, tuossa uudessa kun on vielä panostettu myös jarruihin.

itse olen 4.2 (vapari) avant quattrolla ajanut. täytyy sanoa että todella hyvä auto ajaa. mm. kassel-frankfurt meni ~ 200km/h keskinopeudella. jos rahaa olisi niin tehokas 4x4 farkku olisi ehdottomasti pihassa, esim S4 biturbo. ja mitä tulee bemareihin.. varmasti hyviä autoja ovat nekin, ei vaan minulle kolahda, varsinkin kun valintaperusteina seuraavalle on hyvä neliveto. audeilla ei myöskään ole sitä kuuluisaa "peniksenjatke" -lisänimeä, ainakaan kovin yleisesti. (nykyinen auto kuitenkin vajaavetoinen ja -sylinterinen).

Ville1Suuri sanoi:
Sumppari: Osaatko neuvoa miten lähetän tänne videotiedoston?Kun ei voi liittää,ko kuvia.
Sun pitää upata se video johonkin sivulle ja sitten laittaa linkki siihen.

Hmm,nyt tuli mieleen sellanen laulu kun:mikä on jos ei taidot riitä...Tarvii katto jos sumppari antas osoittees,ni lähetän sen sille e-mailina.

Ville1Suuri sanoi:
Hmm,nyt tuli mieleen sellanen laulu kun:mikä on jos ei taidot riitä...Tarvii katto jos sumppari antas osoittees,ni lähetän sen sille e-mailina.

Voisko joku asiaan perehtynyt heppu auttaa,nahtais miten se bemu sutii?

nevahood sanoi:
Typerästi jää RistoSakareiden viehätys kun peruspilarit "avant ja turbo" lähtivät mallistosta. =) mikäpä sen mukavempaa kuin kiusata perhefarkulla porscheja tai ferrareita, tai samalla autolla voisi käydä sekä ratapäivillä että mökkilomalla perheen kanssa..

..

Tuulilasi sanoi:
RS4 tulee myyntiin aivan tämän vuoden lopulla. Ensi vuonna esitellään farmariversio.

mass sanoi:
Hienoa mun mielestä! Vaikka tehokkaissa turbohärveleissä perverssi kiihtyvyys onkin, niin silti mulle kolahtaa kireät (>100hp/litra) vaparit, siinä soinnissa vaan on jotakin! Ja kun alkaa tuota tilavuuttakin olla noissa RS Audeissa tai M5 Bemuissa, niin sitä vääntöä ja kaasuun vastaavuuttakin varmasti löytyy ehanasti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom