Uudet automallit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No itse ajoin sen 2,0 vaparin. Sellaiset moottorit pitäisi kieltää lailla. Ei ajettavuuskaan muutenkaan ollut niin hyvä kuin oletin. Ulkonäön takia odotin paljon. Ei se välttämättä huono auto ole, mutta omaan käyttöön en tollaista haluaisi.
 
No itse ajoin sen 2,0 vaparin. Sellaiset moottorit pitäisi kieltää lailla. Ei ajettavuuskaan muutenkaan ollut niin hyvä kuin oletin. Ulkonäön takia odotin paljon. Ei se välttämättä huono auto ole, mutta omaan käyttöön en tollaista haluaisi.

Jep, Auton "omistaja" sanoi että toi 1,7 sopii paljon paremmin kuin 2.0vapari kyseiseen autoon, se on harmi ettei suomeen tuoda mitään kivaa. Optimaanhan on saatavilla 2.0Turbokin 274hp ja virityspalikkaa löytyy ilmeisesti aika hyvin, netissä pyöri video reilu 400heppaisesta Optimasta :)

1,7sta sen verran että meni kyllä todella pienellä kulutuksella talvikelissä, tietsikka näytti muistaakseni tolla lenkillä 5,2l josta varmaan 90% oli maantietä ja loput kaupunkia ja tottakai jonkin verran vedätystä..
 
Tossa 2,0 turbossa voi olla alustakin erilainen. Auton ulkonäköön kyllä sopisi joku muu kuin 1,7d tai 2,0 bensavapari.

Tulee ihan mieleen uuden Mazda 3:n moottori-politiikka suomessa. "kovin" bensa mitä on tarjolla on 2.0 vapari 120hv, jenkkilässä ja muualla ton 2.0 saa myös 155hv ja tällä hetkellä paras bensa malli 2.5L 184hv, mikä ihan jees olisi jo tuon kokoiselle autolle. Muuta en keksi kun suomessa väkisin yritetään polkea tuota hintaa alas. Jos jokupäivä sitten MPS tosta uudesta korista korjaisi tilanteen.
 
Tulee ihan mieleen uuden Mazda 3:n moottori-politiikka suomessa. "kovin" bensa mitä on tarjolla on 2.0 vapari 120hv, jenkkilässä ja muualla ton 2.0 saa myös 155hv ja tällä hetkellä paras bensa malli 2.5L 184hv, mikä ihan jees olisi jo tuon kokoiselle autolle. Muuta en keksi kun suomessa väkisin yritetään polkea tuota hintaa alas. Jos jokupäivä sitten MPS tosta uudesta korista korjaisi tilanteen.
Puolihulluahan täällä on ostaa mitään yli sataheppaista kun on kaikki saatanan päästönormit ja verot. Hipit on pilanneet maailman.
 
Puolihulluahan täällä on ostaa mitään yli sataheppaista kun on kaikki saatanan päästönormit ja verot. Hipit on pilanneet maailman.

Köyhien puhetta!

0ab506b1dc8bf8d0b0c03dbc10f49b3035cc4006b7eec90d30eecb0e7293ccf7.jpg
 
Jaguarin uusin xe miellyttää omaa silmää uusista autoista ehkä eniten. Nimenomaa se että ex on samalla rauhallinen ja sporttinen. Ja itseasiassa halvempi kuin osaisi odottaa.

Vanhat jaguarit ei istu omaan silmään sitten ei pätkääkään, eli suunta on oikea.
 
Zone-sarja -42%
Tulee ihan mieleen uuden Mazda 3:n moottori-politiikka suomessa. "kovin" bensa mitä on tarjolla on 2.0 vapari 120hv, jenkkilässä ja muualla ton 2.0 saa myös 155hv ja tällä hetkellä paras bensa malli 2.5L 184hv, mikä ihan jees olisi jo tuon kokoiselle autolle. Muuta en keksi kun suomessa väkisin yritetään polkea tuota hintaa alas. Jos jokupäivä sitten MPS tosta uudesta korista korjaisi tilanteen.

Päästöpohjaiset verot on hieno asia, eikä noita muille markkinoille priorisoituja vehkeitä kannata tännepäin laivata kun hinta pomppaa naurettavaksi. Sama juttu on CX-5:n kanssa. 7:aa ei tuoda ollenkaan.
Muistan kun viimeisiä aikoja oli vielä bensa CX-7 hinnastossa ja hinta verouudistusten myötä vähän kiipesi, niin tuli itsekin ihmeteltyä ja repeiltyä että jaa ajellaan sitten uutena 60k hintaisella autolla...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, lueskelin tosta jostain autolehdestä kun istuskelin autoliikkeessä. Saisikohan vihdoin jotain videopätkää jossain vaiheessa....

Ei se tosiaan vihaisen näköinen ole, mutta ehkä hieman vajakin tai Pixar animaatiohahmon kylläkin.
Mielipideasioita toki.

Siitä tuossa tosin pidän paljon vs muut hyperautot, ettei se ole jonkun Paganin Zonda F:n tms tapaan täynnä kaikkea aerodynamiikan kilkettä. Tuosta tulee pikemmin mieleen jotkut vuosikymmeninen takaiset klassisen näköiset urheiluautot.
 
onhan tuo muotoilultaan ainakin omaan silmään suhteellisen onnistunut, varsinkin sivusta. nuo edestä katsottuna miltei pyöreät etuvalot vähän sotivat muun muotoilun kanssa, mutta verrattuna moniin hiilikuitu-tarra-energiajuomamainos-tuning hirvityksiin verrattuna klassisen kaunis peli.
 
Ja sitten sama testi liukkaalla, jota Suomessa on se puoli vuotta ;)
Ei tuo linkin takana löytyvä juttu paljon kerro, kun on maksullinen artikkeli.

Testin mukaan mukana ollut BMW m235i xdrive oli melkein 2 sekuntia nopeampi radalla kuin tuo RS3. On siis neliveto, eli eiköhän sillä kerkeä sitten niillä liukkaillakin ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom