Uudet automallit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Civicissä ei ole muuta vikaa kuin se, että jos olet yli 22v ja tuolla ajelet, pitää kaikki ihmiset sua henkisesti vajaana. On kyllä vimosenpäälle bensalenkkarille suunnattu laite, toki varmasti kiva peli ajaa ja ihan oikeasti "päheen" oloinen laite, mutta ei tuolla voi ajaa kuin 3-raita adidakset jalassa.
Konseptihan toikin on vielä, ikävä kyllä. Kyllä tuotantohärveli tulee olemaan kymmenen kertaa konservatiivisempi.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
skoda_visionc__1__529x352.jpg
ihan siistin näkönen skoda noin äkkiä katsottuna, vaihdoin varsin väriä että näkisi millainen olisi jollain perusvärillä.

skoda_visionc__1__529x3522.webp
 
Voisin harkita, jos olisi nelari, kuten Subaruiden kuuluu olla eikä taustalla ja rinnalla olisi mitään Tojota-kytköksiä.

Siis Hupen postiin liittyen.
 
Viimeksi muokattu:
Semisti vituttaa nyt. Octavian hinnalla ois saanu Subaru BRZ:n.

Subaru BRZ ? 15 000 euroa hinnasta pois! - Subaru

Hyvin me tohon mahduttas. Ei tartteis turvaistuimiakaan.

Mä oon tota kans vähä kattonu "sillä silmällä", alle kahteenkymppiin olis varaa valita ja oikeasti kiinnostais. Mutta on sitte viimesen päälle karu, tylsä ja halvannäköinen sisältä, mitä tuohon hintaluokkaan sopii odottaakin! Toivottavasti nää pakasta vedetyt on kokenut jonkinlaista kohennusta tuolla osastolla..

Esim tää:
Gebrauchtwagen: Subaru, BRZ, 2.0i Active 6-Gang Reduziert!!, Benzin, ? 19.900,- AutoScout24 Detailansicht

:urjo:
 
Aika ysäri on hupen subbe. Mutta ei tarvisi roudata perhettä, sikäli ymmärrän pointin.
 
ihan siistin näkönen skoda noin äkkiä katsottuna, vaihdoin varsin väriä että näkisi millainen olisi jollain perusvärillä.

katso liitettä 112773
Nyt alkaa tulemaan, jos tulee, jo skodaa jota vois harkita. Skodahan on hintaansa nähden pirun hyvä auto, mutta ovat tähän asti olleet vaan saatanan rumia. Olenkin ihmetellyt, että miksi ne ei väännä sitä peltiä parempiin muotoihin niin menisi varmasti paremmin kaupaksi. Toki ne silloin alkaisivat syömään muiden Vaggilaisten leipää.
 
Voisin harkita, jos olisi nelari, kuten Subaruiden kuuluu olla eikä taustalla ja rinnalla olisi mitään Tojota-kytköksiä.

Siis Hupen postiin liittyen.

Sen vielä jotenkin tajuan että kaikki bemarit pilataan nykyään nelivedolla kun keski-ikäiset haluaa mahdollisimman huolettoman perhekuljettimen. Sitä taas en mitenkään ymmärrä että pikkusportiks suunniteltu auto joka on vielä ilmeisen hyvä ajettava pitäis pilata tuomalla etupyörille turhaa työtä :D
 
Sen vielä jotenkin tajuan että kaikki bemarit pilataan nykyään nelivedolla kun keski-ikäiset haluaa mahdollisimman huolettoman perhekuljettimen. Sitä taas en mitenkään ymmärrä että pikkusportiks suunniteltu auto joka on vielä ilmeisen hyvä ajettava pitäis pilata tuomalla etupyörille turhaa työtä :D

Et oo vissiin talvisin paljoa ajellu?
 
Et oo vissiin talvisin paljoa ajellu?

Veikkaa...

Mutta kerrataan vielä: Edullisen pikkusportin pitäis siis olla neliveto, huolimatta siitä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ja muuhunkin (paino, ajettavuus, kiihtyvyys, hinta) jotta sillä olis suomen talvessa helpompi ajaa? :lol2: Ei mikään ihme että nykyautot on tylsiä jos kysyntä on tällasta.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veikkaa...

Mutta kerrataan vielä: Edullisen pikkusportin pitäis siis olla neliveto, huolimatta siitä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ja muuhunkin (paino, ajettavuus, kiihtyvyys, hinta) jotta sillä olis suomen talvessa helpompi ajaa? :lol2: Ei mikään ihme että nykyautot on tylsiä jos kysyntä on tällasta.

Niin, nelivetohan (puhutaan Subarun jatkuvasta oikeasta nelikosta) vaikuttaa ajettavuuteen ja osin kiihtyvyyteen (n. 50% vuodesta täysin ylivertainen) vain positiivisesti. Paino hieman nousee ja hinta. Mutta jos olet suomessa ajellut kunnon nelikolla tajuat kyllä että takaveto on naurettava laite. Ja kyllä, minäkin olin nuorempana armoton takavetomies, kunnes ostin ekan turboSubarun ja tajusin että nelikolla voi leikkiä aivan kuin takavedollakin, vieläpä paremmalla autonhallinnalla ja samalla etenemiskyky on aivan eri maailmasta.

Ainoa negatiivinen asia on se että kanssa-autoilijat on "huonolla" kelillä aivan tientukkona kun nelikko ei ole vielä moksiskaan, etenkin liikennevaloissa harmittaa kun se bemarikuski edessä koittaa epätoivoisesti päästä liikkeelle ja itsellä ei auto sutaisekaan. Jos olet piikkipaikalla ei harmita yhtään ;)

Editoidaan sen verran vielä: eli Subarun vaan kuuluu olla nelikko. Se on merkki jota ei Suomessa osata mainostaa, ja jota suurin osa perusjonneista pelkää ostaa. BRC varmasti vetoaa pää-asiassa Subaruharrastajiin, no nyt hintojen pudottua jo ehkä muihinkin. Mutta, Subarumies ei kyllä helpolla osta takavetoista Subarua, jos auto siis on ympärivuotisessa käytössä, kuten Suomessa yleensä. Kesällä kauniissa kelissä tuo on varmasti nautittava laite ja takaveto riittää, mutta Suomessa on Suomen ilmasto ja lyhyt kesä,
 
Zone-sarja -42%
Nyt juttuhan tais olla se ettei toi brz tai brc, mikä ikinä, ei sovi subarun imagoon ja mallistoon. Siitä olen aivan samaa mieltä. Mistään muusta en taida ollakaan. Ajoin nelivedoilla (mm. Subaru) enemmän kuin takavedoilla ennenkuin ostin itse takavedon jolloin tajusin nimenomaan sen ettei neliveto ole edes suomessa pakollinen. mukavahan se on sekä tuo huolettomuutta talviajoon. Silläkin voi pelleillä, joskin auto käyttäytyy ihan eri tavalla kuin takavetoinen. Mutta joo, näistä nyt on ehkä vähän turha vääntää enempää.
 
BMW 2-sarjan coupe

Uusi 2-sarjan coupe on ilmestynyt myös BMW Suomi -sivustolle. Ihmetyttää vähän, kun hinnastosta ei löydy 228i-mallia. Perseestä, jos 228i jää pois Suomesta, koska 220i on hidas ja M235i:hin ei omat tulot tulisi lähivuosina taipumaan.



:kuola:
 
ei kyllä natsaa omaan silmään tuosta kuvakulmasta niin yhtään. jostain muusta kulmasta näytti ihan ok:lta, muttei missään nimessä bemarin parasta muotoilua. jotenkin noista mittasuhteista tulee mieleen alfan 156 ja se joku mersun malli mitä en nyt saa mieleen..

DSC_0354.jpg
 
No commoon! Tuo Alfa on käyrä sämpylä horokki ja BMW taas moderni E46 pullukka; ihana C-pilarin alue ja sivupokkaukset. Noissa ei oo mitään muuta samaa kuin että kumpaakin saa ajaa B-kortilla. :D
 
No commoon! Tuo Alfa on käyrä sämpylä horokki ja BMW taas moderni E46 pullukka; ihana C-pilarin alue ja sivupokkaukset. Noissa ei oo mitään muuta samaa kuin että kumpaakin saa ajaa B-kortilla. :D

Itseasiassa noissa on hieman samaa, nimittäin se että kummatkin näyttävät "paksuilta". Kylki on liian korkean näköinen suhteessa muuhun autoon, aika yleistä nykyautoissa. Vaikka bemarissa on matalaprofiilirenkaat ja isot vanteet, näyttää vyötärölinja ihan tajuttoman korkealta. Tossahan on takavanteen yläpuolella toisen vanteen halkaisijan verran peltiä ennenkuin ikkunalinja alkaa! Voi vaan kuvitella miltä näyttää kun suomessa noihin päätyy perus 16" tarvikevanteita alle. Toivon että heikko ulkonäkö menee vaan huonon kuvakulman piikkiin ja auto ei oikeasti näytä noin läskiltä.
 
Itseasiassa noissa on hieman samaa, nimittäin se että kummatkin näyttävät "paksuilta". Kylki on liian korkean näköinen suhteessa muuhun autoon, aika yleistä nykyautoissa. Vaikka bemarissa on matalaprofiilirenkaat ja isot vanteet, näyttää vyötärölinja ihan tajuttoman korkealta. Tossahan on takavanteen yläpuolella toisen vanteen halkaisijan verran peltiä ennenkuin ikkunalinja alkaa! Voi vaan kuvitella miltä näyttää kun suomessa noihin päätyy perus 16" tarvikevanteita alle. Toivon että heikko ulkonäkö menee vaan huonon kuvakulman piikkiin ja auto ei oikeasti näytä noin läskiltä.
lefis muotoili asian just niinkuin itse ajattelin, mutta en jaksanut miettiä järkeviksi sanoiksi :thumbs: juuri tuo korkea väli takarenkaan ja ikkunalinjan välissä, sekä matala takaikkuna tekee tuollaisen kotteromaisen vaikutelman.
 
Jos lyhyessä autossa aikoo säilyttää edes siedettävät tilat, niin tuollainen siitä tulee.
 
No joo, ei kyllä hivele yhtään omaakaan silmää tuo kakkos-sarjalainen. Jotenkin vaikutelma on lyhyt ja korkea ( Mummoankka mazda 121 tyylinen :D ). Lyhyen akselivälin autosta kun yrittää saada sulavalinjaista coupea niin homma menee haasteelliseksi.... onhan niitä onnistuneitakin, mutta tämä ei ole sellainen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom