Uudet automallit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jos lyhyessä autossa aikoo säilyttää edes siedettävät tilat, niin tuollainen siitä tulee.

Toi on kyllä aika totta vaikkakin uskon että ton olis saanut muotoiltua hieman eri tavalla. Miks ton "vyötärölinjan" pitää nousta niin jyrkästi perää kohden, takakontti on jo ihan eri tasolla kuin konepelti ja auton perästä tulee korkea ja raskaan näköinen. En tajua miks näin on.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miks ton "vyötärölinjan" pitää nousta niin jyrkästi perää kohden, takakontti on jo ihan eri tasolla kuin konepelti ja auton perästä tulee korkea ja raskaan näköinen. En tajua miks näin on.
Ehkä siksi, että lyhyeen perään ahdettuun konttiin saataisiin enemmän tilaa.

No joo, ei kyllä hivele yhtään omaakaan silmää tuo kakkos-sarjalainen. Jotenkin vaikutelma on lyhyt ja korkea ( Mummoankka mazda 121 tyylinen :D ). Lyhyen akselivälin autosta kun yrittää saada sulavalinjaista coupea niin homma menee haasteelliseksi.... onhan niitä onnistuneitakin, mutta tämä ei ole sellainen.

Voitko mainita muutaman mielestäsi onnistuneen?

Voitko mainita muutaman mielestäsi onnistuneen?

ei nyt multa kysytty, mutta mun mielestä esim. 135i on paljon tasapainoisemman näköinen paketti:

BMW-135i-01.jpg

Ehkä siksi, että lyhyeen perään ahdettuun konttiin saataisiin enemmän tilaa.

Aika väsynyttä touhua jos sedanit ja coupet muotoillaan tavaratilaa silmälläpitäen :D mut eipä sitä koskaan tiedä.

Toi ykkös coupe on munkin mielestä onnistuneempi ainakin tän keskustelun kakkosbemun kuvien perusteella.

Itseasiassa noissa on hieman samaa, nimittäin se että kummatkin näyttävät "paksuilta". Kylki on liian korkean näköinen suhteessa muuhun autoon, aika yleistä nykyautoissa. Vaikka bemarissa on matalaprofiilirenkaat ja isot vanteet, näyttää vyötärölinja ihan tajuttoman korkealta. Tossahan on takavanteen yläpuolella toisen vanteen halkaisijan verran peltiä ennenkuin ikkunalinja alkaa! Voi vaan kuvitella miltä näyttää kun suomessa noihin päätyy perus 16" tarvikevanteita alle. Toivon että heikko ulkonäkö menee vaan huonon kuvakulman piikkiin ja auto ei oikeasti näytä noin läskiltä.
No höh. :( Mun mielestä korkea kylki takapenkkien kohdalla tekee siitä just hienon. Tykkään tommosesta pulleasta C-pilarin alueesta, kun tietää kuitenkin, että auto on ketterä eikä hidas läski. Enemmän peltiä tekee siitä jäykemmänkin. :D Alempi ikkunalinja saisi auton näyttämään enemmän jenkkilotjakkeelta.

Samoin juuri 1-sarjan coupen matalempi ikkunalinja ja perä tekevät siitä jo mun silmään vähän vanhahtavan näköisen kakkoseen verrattuna. Ehkä sitten vain otan autoteollisuuden muoti-ilmiöt turhan halukkaasti vastaan. Olen kyllä samaa mieltä 16" tarvikevanteista.

No niin. Nyt kun perheen ykkösvankkuri on päivitetty, niin voikin alkaa kuolaamaan jo kakkosauton vaihtoa :)

Tuo Guard-väri on aivan sairaan siisti ja kun näytin yllä olevan videon vaimolle, niin hän tokaisi, että tuohan on hieno väri ja autokin on paljon hienompi kun mun nykyinen... Sitten kun kysyin, että pitäisikö harkita vaihtamista, niin vaimo sanoi, ettei mitään harkita vaan kuulemma on pakko vaihtaa :D Tämähän meni helpommin kuin itse kuvittelin ;)

Tuossa vielä muutama foto tuosta väristä. Ei voi lopettaa kuolaamista... Videosta tosin minusta käy paremmin ilmi miltä väri oikeasti näyttää luonnossa ja kuinka se vaihtaa väriä valoisuuden mukaan.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Tuossahan se tuleva auto olisikin jo speksattuna valmiiksi :)
2015 Mustang GT Premium.pdf

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitsubishi + Aston Martin + Mustang = 2015 Mustang GT

:confused:

Alkuvuodesta tuota uutta Mustangia messuilla ihmettelin. Jotenkin ei vaan omaan silmään näytä hyvältä. Voi olla että mieli muuttuu kun aikaa kuluu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Sen sitä saa kun pitää saada malli Euroopan markkinoille ja muokattua eurooppalaiseen makuun sopivaksi. Teknisesti tuo tulee olemaan pirun nopea peli.

Sen sitä saa kun pitää saada malli Euroopan markkinoille ja muokattua eurooppalaiseen makuun sopivaksi. Teknisesti tuo tulee olemaan pirun nopea peli.
Tuskin kai Eurooppalaiset haluavat Mustangin näyttävän joltain Japsi peliltä:wtf:
Kyllä saa olla nopea, että kompensoi vanhan Mussen ulkonäön!
Tuohon kun laittaisi Fordin 2.0 TDCI, niin siinähän se menisi Mondeon,Mazdan yms vastaavien seassa:D
Tilat vaan olisi huonommat..

No jopas, oikeasti jopa hieno Kia. Melkosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom