Uudet automallit

BCAA-valmisjuoma -40%
Korjausta edelliseen: jenkeissä tavallinen GT-R lähtöhinta on 113k$. Melkein tuplat lähtöhinnan Corvetteen! Ja tosiaan 212k$ toi 2020 vuoden Nismo-malli (kuvassa).

exterior_01_720x540.jpg

Mikä tota Nissania vaivaa muutenkin, toi 370Z on ollut myös käytännössä muuttumaton reliikki jo vuodesta 2009.

edit. ja joo, Suomen hinnoista turha puhuakaan :(

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
silmä tottui jopa E65-koriseen Bemariin aikanaan
Mulla on varmaan vähän erilaiset silmät. Tai olen nähnyt noita hirvityksiä liian vähän, ettei ole päässyt tottumaan. Vieläkään. Pitäisi varmaan ostaa sellainen, niin ehkä sit tottuisi. Toinen juttu mihin en ikinä usko tottuvani, on uusien bemareiden jalkapallokentän kokoiset munuaiset. Siis hyi jumalauta, mutta ne on hirveitä.

Vaikuttais siltä, että noita ennakkotilataan täällä jo kovaa tahtia, vaikka edes lopullisia hintoja ei ole julkistettu. Ilmeisesti viidenkympin villitysauton imagokin on pudonnut uuden moottorikonfiguraation myötä, sillä parikymppiset duunikaveritkin tosissaan suunnittelevat tuollaisen ostoa. Nuoremmilla miehillä on täällä auto myös investointi, jolta odotellaan tuottoa. Alemman palkkaluokan porukalla ajelemalla Uberkyytejä, ja koulutetummilla laittamalla auton vuokralle Turon kautta aina, kun ei itse sitä aio ajaa. Turo on autoille sama juttu kuin mitä Airbnb on kämpille.

En usko, että Corvette GT-R myyntiin vaikuttaa niinkään (koska GT-R myyntinumerot on muutenkin todella pieniä), mutta ihmettelisin, jos joku vielä ostaa uuden Honda NSX:n USAssa Corvette julkkarin jälkeen. Hintaa on kuintenkin 2.5x, ja ulkonäkökin on koko lailla sama. Hondassa toki nuo sähkömoottorit, mutta suorituskyky silti koko lailla identtinen.

Juma noita hintoja. Kuulostaa edulliselta vette, mutta sitten Suomessa hinta on jotain 300k.
Ei se oikein mitenkään voi noin paljon olla, tai edes puolta tuosta. Halvin Porsche 911 on täällä noin $100k. $60k on täällä uuden RS3 tai A6 Audi-mallin lähtöhinta, mutta käsittääkseni täällä on karvalakkimallit paljon vähemmän karvalakkeja kuin mitä ne Suomessa ovat.

Katos vaan, multa oli mennyt ohi ettei Chevroletteja Suomessa enää edes myydä. Aika kuraa niiden autot onkin poislukien pick-upit, Vette ja uusi Camaro, etenkin ZL-1.

Suositut

Back
Ylös Bottom