Uudet automallit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Juu Dodgen kone siellä on, ja samalla tavalla noi putket kyljissä.
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paljonkohan kuluttaa, on meinaan semmoinen motti pellin alla että moro.
Viperin kulutuslukemat on 12 MPG city, 21 MPG highway. Eli semmoiset 20l per kilsa menee, jos ajaa tosi siististi.

Edit: ja auto tosiaan näyttää siistiltä, mutta on tosiaan tarkoitettu vain niille ihmisille, jotka haluaa ettei rahvas aja samalla. Viper ei nimittäin ole kallis, niitä saa tuohon hintaan 3kpl lähtöhinnan ollessa alle $90k.
 
Onkohan ollut jo?

Jaguarilta tulossa eka maasturi. Toihan on ihan hieno.
Jaguar F-PACE.


FP_17MY_181_GEE_V2_GALLERY-device_desktop-1366x769_tcm97-186311_desktop_1366x769.jpg FP_17MY_168_GEE_GALLERY-device_desktop-1366x769_tcm97-186315_desktop_1366x769.jpg FP_17MY_302_GEE_GALLERY-device_desktop-1366x769_tcm97-186312_desktop_1366x769.jpg FP_17MY_160_GEE_GALLERY-device_desktop-1366x769_tcm97-186314_desktop_1366x769.jpg FP_17MY_162_GEE_GALLERY-device_desktop-1366x769_tcm97-186306_desktop_1366x769.jpg

http://www.jaguar.fi/jaguar-mallisto/f-pace/f-pace-yleiskatsaus.html
 
Mikä volvo? Vai tarkoitatko evoqueta tai BMW:tä tai .... ?
 
Jotenkin tuntuu että uusissa malleissa on taas vaihteeksi hienoja autoja paljonkin, yhteen väliin suurin osa näytti ei miltään. Monikin uus Mersu, Jaguarilla tuon fpacen lisäksi myös se pikku sedani, sisätiloista xc90 ja s90 volvotkin hienoja.omaan silmään jne. Omasta mielestä menty kyllä yleisesti parempaan suuntaan vaihteeksi :)
 
Niin ja katukäyttöön nelivedon on tietenkin oltava takavetopainotteinen, ettei ajettavuus mene pilalle. Audeista tietääkseni ainoastaan R8:a on saanut takavetopainotteisena ja varmaan ihan lukko(taka)perällä (Korjatkaa jos meni väärin).
Lukuisissa Audeissa on oletuksena suhteella 60/40 taakse/eteen jakava neliveto. Tietty jos takana ei ole pitoa, niin silloin eteen siirtyy enemmän. Taka-akselille on myös laajasti tarjolla aktiivilukollinen tasauspyörästö (sports differential).
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lukuisissa Audeissa on oletuksena suhteella 60/40 taakse/eteen jakava neliveto. Tietty jos takana ei ole pitoa, niin silloin eteen siirtyy enemmän. Taka-akselille on myös laajasti tarjolla aktiivilukollinen tasauspyörästö (sports differential).

Lukuisissa? En jaksa googlata niin laitatko tähän sitten mitkä uusista Audeista mahtaa olla takavetopainotteisia? Veikkaan että puhutaan enimmillään promillen osista koko Audin tuotannosta...
 
Pitkittäismoottoriset (A4, A5, A6, jne)

Ja sitten lähdettä kiitos. Suurin osa näistähän on etuvetoisia, vaikka moottori onkin onnistuttu asentamaan oikein päin pellin alle. Seuraavassa artikkelissa todetaan quattro malleista seuraavaa ( https://www.carwow.co.uk/guides/glossary/audi-quattro-system-explained):

"It’s great for road cars, too. In most applications, torque is split 50:50 from front to rear in order to provide greater stability, though sportier models like the RS4 and RS6 have a more rearward bias."

"Due to the high performance nature of the R8, a much greater percentage of torque is diverted to the rear wheels: it’s approximately a 15:85 split."

Aika epätarkasti ilmaistu, mutta vaikuttaisi tosiaan että oletukseni takavetopainotteisista Audeista (promillen osia tuotannosta) pitää paikkaansa.
 
Ainahan näitä samannäköisiä autoja ilmestyy. Tuosta uusimmasta XC90 tulee myös mieleen joku maasturi, mitä en heti keksi.

Toi Volvonkin maasturi alkaa näyttää ihan hyvältä jo.
Omasta mielestä melko rumia ollut aina, tuo uusi XC90 on kyllä poikkeus. Näemmä pienemmistä sitten ainakin XC60 on edelleen 2016 mallina vanhan näköinen?

http://www.nettiauto.com/volvo/xc90/7806050
vs.
http://www.nettiauto.com/volvo/xc60/7812171

Toi XC60 on edelleen toi ihmeen "pyöristetty kiila" lookki. Kai noissa eniten aina hämännyt tuo etukeno designissa.
 
Ja sitten lähdettä kiitos. Suurin osa näistähän on etuvetoisia, vaikka moottori onkin onnistuttu asentamaan oikein päin pellin alle. Seuraavassa artikkelissa todetaan quattro malleista seuraavaa ( https://www.carwow.co.uk/guides/glossary/audi-quattro-system-explained):

"It’s great for road cars, too. In most applications, torque is split 50:50 from front to rear in order to provide greater stability, though sportier models like the RS4 and RS6 have a more rearward bias."

"Due to the high performance nature of the R8, a much greater percentage of torque is diverted to the rear wheels: it’s approximately a 15:85 split."

Aika epätarkasti ilmaistu, mutta vaikuttaisi tosiaan että oletukseni takavetopainotteisista Audeista (promillen osia tuotannosta) pitää paikkaansa.


quattro generation V
Starting with the B7 Audi RS4 and the manual transmission version of the 2006 B7 Audi S4. It was adopted in the entire S4 lineup in 2007.[1]

System type: Permanent asymmetric four-wheel drive.

Torsen type 3 (Type "C") centre differential, 40:60 'default' split front-rear, automatically apportioning up to 80% of the torque to one axle using a 4:1 high-biased center differential. With the aid of ESP, up to 100% of the torque can be transferred to one axle.

Open rear differential, Electronic Differential Lock (EDL).[4]

Open front differential, Electronic Differential Lock (EDL).[4]

Kaikki uudet torsen vehkeet on 40:60 B8:sta lähtien.
Haldex vehkeet on 90:10

http://www.audi.fi/fi/brand/fi/models/a6/a6-saloon/quattro/audin_nelivetojaerjestelmaet.html
 
Hyi jumalauta miten ruma kiesi. Kukahan täysin vajaaälyinen noita bemarin isoja edustusautoja muotoilee? Pitäis ampua koko äijä.
Mä luulen, että kyse saattaa olla siitä, että jos lähtökohtana on se, että auton pitää olla tietyn pituinen sisätilojen takia, niin sen muotoilu hyvännäköiseksi saattaa olla kohtuu mahdoton tehtävä ja siitä ei vain saa sopusuhtaisen näköistä ilman että se olisi kolme metriä leveä ja korkea. Noi monet pidennetyt ei ole mitään kauneimpia härveleitä. Hyvänä esimerkkinä Audi Q7 mikä näyttää aivan naurettavalta, koska auton muut mitat ei ole missään suhteessa pituuteen nähden.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom