- Liittynyt
- 8.2.2006
- Viestejä
- 1 398
Uusi Audi Q5 tulee markkinoille tammikuussa.
Pirkka GLK ja olympiatiguan. Ei mutta jotenkin vaan tylsä auto, mitä mieltä muut on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi Audi Q5 tulee markkinoille tammikuussa.
oli muuten startissa koeajossa tuo uusin superb. sanoi koeajajakin, että auto joka tuntuu 60ke autolta, mutta hinta on 30ke tjsp.... lisäksi hieman ihmeteltiin että miten 1.4tfsi kone jaksaa liikuttaa tollasta laivaa, no hyvinhän se jaksoiJuuri näin. Vähän sama juttu kuin Skoda Superb. Kelpo auto, mutta Skoda. Imagon nostamiseen menee aikaa ja ennakkoluulot ovat suuret. Pelinavauksena Genesis on aika nappisuoritus, mutta imagokynnyksen ylittämiseen mennee pitkän aikaa. Eikä tuota autoa tietääkseni edes tuoda Eurooppaan, vaan kohdemarkkina on USA.
oli muuten startissa koeajossa tuo uusin superb. sanoi koeajajakin, että auto joka tuntuu 60ke autolta, mutta hinta on 30ke tjsp....
herää aina vaan kysymys että kuka/missä tollasta tarvii? hinnat on varmaan perustallajille aivan koskemattomissa ja jos on rahaa tollaseen niin miksei samantien Q7:saan?
Eihän tuo Q5 ainakaan kuvissa säväytä, mutta luonnossa varmasti ihan siisti peli. Tuota audin tämän päivän perusvarmaa ja valmiiksi pureskeltua muotoilua parhaimmillaan. Kyllähän tuolla varmasti silti ajaisi, hinta vaan taitaa olla suht posketon.
On niissä eroa 30-40 tonnia. Se on aika paljon.
herää aina vaan kysymys että kuka/missä tollasta tarvii? hinnat on varmaan perustallajille aivan koskemattomissa ja jos on rahaa tollaseen niin miksei samantien Q7:saan?
Ettei VAG pitäisi tahallaan Skodan muotoilua hiukan vanhanaikaisena, kun käyttää kuitenkin mahdollisuuksien mukaan samoja osia ja mm. koneita esim. VW:n kanssa. Jonkinlaista sisäistä segmentointia siis.
Voi taivaan lahjat taas ton perän suunnittelijan kanssa. Nokasta toi on vielä aika menevän näköinen, mutta ei tolla kehtaa ketään ohittaa.:urjo: Mitä niillä päässä pyörii?
Minusta Skoda Superb ei varsinaisesti ole ruman näköinen, mutta muotoilu tuo mieleen taksin tai "pappa" auton.
Nuuh. Haistan vittuilua. Jos et muuten usko, että se vetää täristämättä, niin tule kokeilemaan.Ja ooppelimiehelle, lukuunottamatta sitä powerhousun 1,8 astraa joka vetää vitosella neljälläkympillä, ooppelit on suolesta.
Nuuh. Haistan vittuilua. Jos et muuten usko, että se vetää täristämättä, niin tule kokeilemaan.
Onhan jokaisella joku inhokkiauto, ja sulla se on näköjään Ooppeli. Mulla se on Volvo. En voisi ikinä kuvitella omistavani Volvoa. Syy ei ole siinä, että Volvo olisi oikeasti jotenkin paska, vaan kyseessä on pelkkä tunneasia.
Jos ihan objektiivisesti ajattelee, niin tuskin kukaan voi sanoa nykyistä Opelia oikeasti paskaksi. Joissakin laatuvertailuissa mitä on lehdissä näkynyt, se on pärjännyt paremmin kuin BMW tai mursu. Laatuvaikutelma on tietty ihan eri, mutta ei sitä ole noiden kilpailijaksi tehtykään. Tosiasia vain on se, että jos unohdetaan vähitellen se A-Vectra, niin Opel tekee nykyään ihan OK autoja. Se huono maine on ikävä kyllä vaikea puhdistaa.
Ja ettei kukaan luule puolustelevani rakasta Opeliani, niin tiedoksi, että en ole juuri ollenkaan merkkiuskollinen. Mulla nyt sattuu olemaan Opel, mutta voisin kuvitella kyllä hyvin ajavani jollain muullakin autolla.
Opelilla on kyllä esim. Citroenin tapaan mainetta vikapesänä. Jos minulla jokin inhokkimerkki on, se on kaiketi BMW, ja sekin ainoastaan niiden spedejen takia mitä niistä löytyy sisältä.
Jossain tollasessahan oli taannoin mielestäni jännä juttu. Nimittäin se miten ihmiset suhtautuvat autoonsa. Esim BMW:n omistajat olivat huomattavasti tyytyväisempiä autoonsa kuin Opelin omistajat, vaikka BMW:ssä oli yleisesti enemmän vikoja. Kai se maine näkyy tossakin, eikä pikkuvikojen anneta häiritä, kun alla on sentään laatuauto.Esimerkiksi autobild -lehden laaturaportissa, jossa keskitytään 3–7 vuotta vanhoihin autoihin opel on paras eurooppalainen merkki ollen neljäntenä japanilaisten autojen miehittäessä muut kärkisijat.