USA:n pressanvaalit 2008

Hmm, tänään luin Karjalaisesta jutun, jossa esiteltiin sekä Obaman että McCainin näkemyksiä mm. Irakin tilanteeseen, naisten oikeuteen tehdä abortti ja aselakeihin. Kyseisten herrojen mielipiteet ei oikeen voi olla erilaisemmat. :wtf: Se mitä toinen kannattaa saa toisen näkemään punaista.. Mielenkiinnolla kyllä ootan varsinaisia vaaleja.. :hyvä:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu kohta alkaa paska lentään isosti.
 
Niinhän se menee, että mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vaikeammaksi oman maailmakuvan muuttaminenkin tulee. Eipä siis ihme, että 71-vuotiaalla republikaanilla on tuollaiset mielipiteet.

Saas nähdä riittikö muun muassa edellisen republikaanin laittoman (kv. oikeuden näkökulmasta) sodan aloittaminen, ihmisoikeusrikkomukset (Guantanamo, salaiset vankilat, kiduttaminen yms.), talouden kuralle ajaminen sekä yleinen Yhdysvaltojen maineen lokaaminen siihen, että jenkit haluaisivat muutosta.

Itse olen niin pessimistisellä tuulella, että vastaan EI. Ne vitun punaniskat äänestävät tuon seniilin papparaisen valtaan.
 
Samanlaiset fiilikset itellä, Obaman mielipiteet kuulostaa hyviltä (tälleen suomalaisen korviin), mutta taitavatpa olla liian uudistuksellisia jenkkien makuun.. :jahas:

Tai kuka tietää, ehkä jenkit yllättää ja Obamasta tuleekin pressa.. No, toivossa on ainakin hyvä elää
 
Heh, kattelin eilen The Daily Show'ta ja siinä käsiteltiin sitä kuinka John McCainin pääneuvonantaja oli kommentoinut että terroristihyökkäys jenkkilään olisi kovasti avuksi kampanjalle:

On national security McCain wins. We saw how that might play out early in the campaign, when one good scare, one timely reminder of the chaos lurking in the world, probably saved McCain in New Hampshire, a state he had to win to save his candidacy - this according to McCain's chief strategist, Charlie Black. The assassination of Benazir Bhutto in December was an "unfortunate event," says Black. "But his knowledge and ability to talk about it reemphasized that this is the guy who's ready to be Commander-in-Chief. And it helped us." As would, Black concedes with startling candor after we raise the issue, another terrorist attack on U.S. soil. "Certainly it would be a big advantage to him," says Black.

Fortunen artikkeli :http://money.cnn.com/2008/06/20/magazines/fortune/Evolution_McCain_Whitford.fortune/

Lisäksi vertailua Obaman ja McCainin leirien ilmoittamista veromuutosaikeista tuloluokittain:
tax_impact.gif
 
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Obamalla+edelleen+pieni+etumatka+McCainiin/1135238081213

Yhdysvaltain presidenttikisassa demokraattien Barack Obama pitää yhä gallupjohtoa republikaanien John McCainiin.

NBC-kanavan ja Wall Street Journal -lehden tuoreessa kyselyssä Obamaa kannatti 47 prosenttia ja McCainia 41 prosenttia vastaajista. Ero oli täsmälleen sama kuin viime kuussa.

Samalla tosin 55 prosenttia piti Obamaa riskialttiimpana valintana. McCainin lukema oli 35 prosenttia.
 
Niinhän se menee, että mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vaikeammaksi oman maailmakuvan muuttaminenkin tulee. Eipä siis ihme, että 71-vuotiaalla republikaanilla on tuollaiset mielipiteet.

Saas nähdä riittikö muun muassa edellisen republikaanin laittoman (kv. oikeuden näkökulmasta) sodan aloittaminen, ihmisoikeusrikkomukset (Guantanamo, salaiset vankilat, kiduttaminen yms.), talouden kuralle ajaminen sekä yleinen Yhdysvaltojen maineen lokaaminen siihen, että jenkit haluaisivat muutosta.

Itse olen niin pessimistisellä tuulella, että vastaan EI. Ne vitun punaniskat äänestävät tuon seniilin papparaisen valtaan.

...Yhdysvaltain republikaanien presidenttiehdokas John McCain nousi viikonvaihteessa tasoihin mielipidemittauksissa demokraattien Barack Obamaa vastaan...
Ja itse uutinen IS:n sivulla.

On vähän sellainen kutina jotta vaalien jälkeen lähtee kuulaa Iraniin..:jahas:
 
Jänskättää kyllä toden teolla, että kumpi pääsee vapaata maailmaa johtamaan. Mun mielestäni McCainin valitseminen olisi järkyttävä katastrofi ja ihan täydellinen tyhmyyden ylistys ja riemuvoitto. Miten tää jätkä voi saada ääniä muualta kuin niistä hillbilly-etelävältioista? Toisaalta tää Ryssän uhittelu sattaa antaa papalle jotain etulyöntiasemaa.

Obama olisi ihan unelmapomo Jenkkilään. En ole perse pitkänä seurannut keskustelua, mutta pääperiaatteet natsaa kyllä hyvin mun mieleen ja järki voittaa Obamalla pullistelun ja vallanhimon. IMO.
 
Tolla tavalla (mitä sniffi kirjoitti) luultavasti moni jenkkilässä funtsii. Ja sen takia saattaa mäkkipappa voittaa.
 
Tolla tavalla (mitä sniffi kirjoitti) luultavasti moni jenkkilässä funtsii. Ja sen takia saattaa mäkkipappa voittaa.

Valkoiset on jenkeissä vähemmistö, joten voi keikahtaa toisinkin päin jos köyhälistön vain sais liikkeelle. Mccain muuten määritteli rikkaaksi hlön jonka tulot on min 5 M $. :rolleyes: Ei vissiin oikein ole kosketusta useimpien sikäläisten todellisuuteen..
 
Valkoiset on jenkeissä vähemmistö, joten voi keikahtaa toisinkin päin jos köyhälistön vain sais liikkeelle. Mccain muuten määritteli rikkaaksi hlön jonka tulot on min 5 M $. :rolleyes: Ei vissiin oikein ole kosketusta useimpien sikäläisten todellisuuteen..

Vaikka tällaset lausunnot onkin yksittäisiä heittoja ja pintaa, niin saahan tosta tosiaan sellasen kuvan, että kun ukko näkee nälkiintyneen niin tekee ns. Aurinkokuninkaat: "Mitä?! Onko teillä nälkä? Miksette syö leivoksia?:arvi:" McCain edustaa just sitä vitun väsynyttä hyperpatriottista jumalarunkkausta ja ahdasmielistä ajatusmallia joka on aina ärsyttänyt jenkkikulttuurissa. Lisäksi olen saanut sellasen kuvan, että ukko ei juuri sotia pelkää, ja pitää sitä vahvuutena. Hyi vittu.

Edelleen pakko taivastella, että miten joku voi olla niin juntti että äänestäisi tota. Joku pakkislainen pappakannattaja, heittäkääs jotain McCainin puolesta.
 
Back
Ylös Bottom