GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Unelmista totta eli kisalavalle vuonna X -projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
Minä myös!

Mieletön juttu!! Niin monella tytöllä on aivan samanlaisia tuntemuksia, haaveita ja tavoitteita kuin minulla.
Olen aina pitänyt puntilla käymisestä ja saanut kiksejä siitä kun rauta nousee. Nyt kuitenkin loppukesästä puraisi toi fitness-kärpänen todella pahasti.. Rupesi mietityttämään, että olisiko minustakin lavalle. Kisaaminen itsessään on toissijaista. Minulle henkilökohtainen kehitys ja itseni voittaminen on pääasia, mutta kuitenkin... jos saisi itsensä lavakuntoon, niin olisihan se hienoa :D
Olen tietenkin 'opiskellut' alaa ja pyrkinyt suunnittelemaan treenit ja syömiset huolellisesti jo tässä vaiheessa, mutta tositoimiin olisi tarkoitus ryhtyä ensi keväänä. Tarkoituksena olisi siis hankkia valmentaja keväällä ja asettaa todellinen kisatavoite jonnekin parin vuoden päähän (2008-2009) ..
Olen kertonut ainoastaan yhdelle (myös innokas urheilija) ystävälleni haaveestani ja tavoitteestani.. Jotenkin sitä ajattelee, että mitäköhän noi ajattelee musta, kun tällä hetkellä olen kuitenkin melko kaukana kisakunnosta.. siis massaa kyllä löytyy, mutta kaikki ei ole vaan lihasta.. Hah! :rolleyes:
Lisähaastetta tavoitteisiin tuo matkasuunnitelmat.. mutta järjestelykysymyshän se vaan on !!

Treeni-intoa kaikille!!!

Monille varmasti pettymys tuo asia, että tulokaskisa siirtyy keväältä syksyyn, etenkin niille, jotka olivat tehneet jo kisapäätöksen keväällä kisaamisesta. Kilpailukalenteriahan ei oltu tätä aiemmin julkaistu, vaan monilla tulokaskisan ajankohta perustui olettamukseen, kun se oli viimekin vuonna. Mutta nyt tänä vuonna mennään näillä kujeilla. Jos kisan ajankohta on harmittava, ajatellaanpas asiaa näin:

- Nyt teillä on enemmän aikaa valmistautua kisaan. Ehditte vielä taikoa lihaakin lisää ja saatte dieetata KESÄLLÄ lämpimässä!
- Tulokaskisasta on perinteisesti päässyt aina 3-5 suoraan SM kisaan, mutta tuskin koskaan kukaan tulokas on jaksanut jatkaa heti syksyyn. Nyt kun tulokaskisa on syksyllä, avautuu kärkipään tulokkaille todellinen mahdollisuus päästä SM lavalle!
- Mikäli kuitenkin on halua kisata jo keväällä, ainahan voi kilpailla yleisessä sarjassa!:thumbs:
Good points :) Itsekin punnitsen nyt jatkuvasti tuota syksyyn siirtämistä, mutta hitto vieköön - EN SIIRRÄ, vaikka tulokas olenkin. Se on se joku päänsisäinen naksahdus ja vahva päätös siitä keväästä jo tehty (valmistun fysioterapeutiksi ennen kevään kisaa jouluna ja voin siis orientoitua vain dieettailuun sen jälkeen), eikä sitä osaa oikein enää muuttaa.

No niin, kirjoitellaanpas omiakin mietteitä julkisesti esille.

Tämän tytön suunnitelmat nyt varmistuivat niin, että kevään sijasta tarkoituksena on tähdätä lavalle tulokkaisiin syksyllä 2007. :hyper:

Siihen on vielä aikaa, joten tarkoituksena on kasvattaa ainakin kunnon olkapäät. :D

Good points :) Itsekin punnitsen nyt jatkuvasti tuota syksyyn siirtämistä, mutta hitto vieköön - EN SIIRRÄ, vaikka tulokas olenkin. Se on se joku päänsisäinen naksahdus ja vahva päätös siitä keväästä jo tehty (valmistun fysioterapeutiksi ennen kevään kisaa jouluna ja voin siis orientoitua vain dieettailuun sen jälkeen), eikä sitä osaa oikein enää muuttaa.

Sama juttu täällä! Sitä on niin paljon jo tullut mietittyä miten kaiken hoitaa kevään suhteen ja nyt yhtäkkiä pitäiskin ajatukset muuttaa ihan toiseksi, no way. Kevät on ollu kovasti tähtäimessä eikä tähtäimen suuntaa enää muuteta :)

Sama juttu täällä! Sitä on niin paljon jo tullut mietittyä miten kaiken hoitaa kevään suhteen ja nyt yhtäkkiä pitäiskin ajatukset muuttaa ihan toiseksi, no way. Kevät on ollu kovasti tähtäimessä eikä tähtäimen suuntaa enää muuteta :)
Nii paitsi sie taidat kisata jo nyt keväällä, jos en väärin muista..? Mie puksuttelen vasta vuoden myöhemmin lavakarkeloihin :)

No niin, kirjoitellaanpas omiakin mietteitä julkisesti esille.

Tämän tytön suunnitelmat nyt varmistuivat niin, että kevään sijasta tarkoituksena on tähdätä lavalle tulokkaisiin syksyllä 2007. :hyper:

Siihen on vielä aikaa, joten tarkoituksena on kasvattaa ainakin kunnon olkapäät. :D

Ex-Tavis, ootte siis tehnyt Akin kanssa suunnitelmat niin, että syksyyn tähtäät ? Oisin niin halunnut nähä sut lavalla jo keväällä, mutta ehkä odotus palkitaan vielä lihaksikkaammalla tytöllä :) Tsemppiä treeneihin !!!:rock:

Nii paitsi sie taidat kisata jo nyt keväällä, jos en väärin muista..? Mie puksuttelen vasta vuoden myöhemmin lavakarkeloihin :)

Ok. Muistit oikein. No mut kevät ku kevät :) Ei vaan taideta olla sit samoissa karkeloissa. Tai mistä sitä vielä niin kaukaisia tietää.

Täällä yksi ikuinen haaveilija. Juuri yksi ystäväni kertoi, et kun joku oli kysynyt siltä mun mahdollisesta kisaamisesta, oli neito vastannut, että niin kauan kun hän on Nanan tuntenu, ni aina se sinne on menossa ollut. Ja lisänny siihen vielä, että on aivan varma, että Nana ei tule koskaan kisaamaan. Pitää varmaan todistaa väite vääräksi.

Toukkis : Et ole vanha. Mikäli alkuperäinen suunnitelmani olisi toteutunut, olisin seissy lavalla -08 keväällä 40 vuotiaana :itku:
Nyt sen pitäisi sitten syksy -07 tulokassarjassa.

Tällä hetkellä pudottelen painoa, jotta näkee vähemmissä rasvoissa heikkoudet. Joskus keväällä tarkoitus kävästä muutamilla leireillä, jotta kokeneemmat voivat sanoa, kannattaako kisata. Voihan olla et rakenne täysin väärä.

Aamulenkeillä käydään, ja ruokkiksella fillaria (tänään reilu 13 km 30 min:ssa):whip: Huolena ainoastaan, et hukkaan tolla aerobisen määrällä noi vähäisetkin lihat jaloista.

Kisat haaveena

Täälä eräs 32-v punttailija joka haaveilee Master-sarjasta,onko muita tän ikäsiä? Olin kesäkuussa Pitskussa leirillä ja nyt olen menossa tammikuussa II-jaksolle. Jaloihin pitäisi saada kaarta,selkään leveyttä,onhan tätä puuhaa tässä... Lukaisin uusimman Body-lehden,kyllä heikotti kisa-extraa lukiessa,tyttäret näytti niin upeilta,että tuntuu siltä, että itse on viellä valovuosien päässä.

Ex-Tavis, ootte siis tehnyt Akin kanssa suunnitelmat niin, että syksyyn tähtäät ? Oisin niin halunnut nähä sut lavalla jo keväällä, mutta ehkä odotus palkitaan vielä lihaksikkaammalla tytöllä :) Tsemppiä treeneihin !!!:rock:

Voi kiitos "Kisatyttöseni":love: !

Tosiaan alunperin suunnitelmat olivat nyt keväälle, mutta koska päätin että nimenomaan tulokkaisiin haluan(ja koska syksyyn mennessä kerkeän vielä jonkin verran kasvaa) niin suunnitelmat siirtyivät omasta halustani sinne. Onneksi ei keretty tehdä tähän mennessä muuta kuin nostaa kaloreita, joten tämä on vain hyvää massakautta. :kuola:

(Nykyiseen läskinmäärään pitää vaan tottua ja suunnata ajatukset n. 10kk:n päähän toivottavasti kunnon ripped-kuntoon.:lol2: )

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Haaveilua

Toukkis : Et ole vanha. Mikäli alkuperäinen suunnitelmani olisi toteutunut, olisin seissy lavalla -08 keväällä 40 vuotiaana :itku:
Nyt sen pitäisi sitten syksy -07 tulokassarjassa.

Tällä hetkellä pudottelen painoa, jotta näkee vähemmissä rasvoissa heikkoudet. Joskus keväällä tarkoitus kävästä muutamilla leireillä, jotta kokeneemmat voivat sanoa, kannattaako kisata. Voihan olla et rakenne täysin väärä.

Aamulenkeillä käydään, ja ruokkiksella fillaria (tänään reilu 13 km 30 min:ssa):whip: Huolena ainoastaan, et hukkaan tolla aerobisen määrällä noi vähäisetkin lihat jaloista.[/QUOTE]

Ilahduin suunnattomasti,että täältä löytyy muitakin ns.senioireita,oletko Nana miten pitkään treenannut? Mulla on se ongelma että olen rakenteeltani niin siro,joten todella hankala saada kerättyä massaa,tuntuu että kehitys junnaa,vaikka söis ja treenais miten hassuna.

Mariani:

No mie tahkonnu rautaa epäsäännöllisen säännöllisesti jo pitkään. Joskus aikanaan piti kilpaillakkin kehonrakennuksessa. Nyt mennään 40-kymppisen aineenvaihdunnalla ja katsotaan mitä tulee vastaan. Aerobinen loppu nyt, kun huomasin parin kilon tiputtua, et likalla ei ole jalkoja. Pakko tosissaan alkaa syömään ja tahkoo noita kinttuja :whip:

Nostetaas nyt tätäkin ketjua, ettei jää kisahommat pelkäksi alkuinnostukseksi! Meikäläiselle kuuluu mukavaa, koska kisailuhaaveet ovat nyt muuttuneet konkreettisempaan suuntaan. Kävin tuossa viime viikolla Faidran suosittelemalla osteopaatilla olkapäävaivani takia. Huomasimme, että kun tein liikkeet hänen neuvomallaan tavalla, kipu ei tuntunutkaan!
Niinpä päästiin siitä sitten sujuvasti kisa-asioihin, joista en edelleenkään ollut puhunut juuri kenellekään. Kyseinen osteopaatti, joka sattuu olemaan myös menestynyt bf-kisaaja, sanoi, että rakenteeni on hyvä, ja innostui asiasta melkein yhtä paljon kuin minä itse! Niinpä me sovittiinkin, että hän tekee mulle ohjelman ja käydään se yhdessä läpi salilla. Ja sitten hän halusi vielä tehdä ravinto-ohjelmankin...eli muuttui tämä homma hetkessä tavoitteellisempaan suuntaan!
Yhtäältä kauhistuttaa, kun sai tietää, että on tahkonnu liikkeitä väärillä tekniikoilla. Näyttää olevan tosi pienestä kiinni oikeat tekniikat.Toisaalta se, että treenistä tulee nyt tuloksellisempaa, piristää mieltä kyllä mahtavasti!
Mitäs teille muille kuuluu?

Huonolla mallilla ollaan täällä..Flunssa päällä edelleen, eli siis tällä hetkellä flunssassa putkeen vuosi..Ruokailu mättää koska en pysty kymmenen tunnin työvuoron aikana pitämään kuin yhden 15 minuutin ruokatauon..Tuntuu todella epätoivoiselta. Töiden takia oon koko ajan niin väsynyt että hyvä kun jaksan itseni kotiin asti rehata..
Into treenata olis kova, ja mielenterveyshän tässä alkaa pian järkkymään jos ei kohta pääse liikkumaan..Tentteihinkin luku menis varmasti paremmin jos sais virtaa treenaamisesta..(tekipäs hyvää avautua..)
Mutta pakko tässä on alkaa jostain sitä aikaa repimään.Mutta uskon että kun taas pitkän tauon jälkeen pääsen treenaamaan ja saan Jussilta pari hyvää vinkkiä, oon valmis lähteen treenaa vaik keskellä yötä!:hyper:
Oman osansa tekee tää talvi..En ole koskaan tähän aikaan mitenkään parhaassa vedossa..Mutta koitan kovasti tsempata..

Täällä taas fiilis mitä parhain. Viime lauantain poseerausleiriltä sai uskomattoman paljon motivaatiota ja vetäjien positiiviset kommentit lämmittivät mieltä. Huomasin nauttivani posettamisesta niin paljon, että haluais vain jo päästä sinne lavalle :evil:

Voi kiitoksia, Annie Stark! Muiden tsemppaus lämmittää mieltä kovasti, kun on kuitenkin uusi asia käsillä.
Ja oli tosiaan mahtava hetki, kun asia tuolla Rantasen vastaanotolla kiteytyi: meikä seisoo kisalavalla kahden vuoden päästä! Eikun menoksi siis ja tsemppiä paljon muillekin!

Täällä kans treenit mallillaan ja nälkähän kasvaa syödessä :rock: motivaatio on niin korkealla ettei voi enää korkeammalle nousta! Juuri tulin treeneistä ja etureidet huutaa hoosiannaa :whip:

Nyt on tähän haaveilijaan iskenyt joku syysmasennus :(

Olen keskustellut itseni kanssa aiheesta "Miksi minun pitäisi lähteä kisaamaan?" enkä ole löytäny enää mitään syytä. En tiedä mitä yritän todistaa sillä, että saisin jotenkin itseni rääkättyä lavalle asti. Haluan kilpailla voittaakseni, mutta jos tiedän ettei se ole mahdollista vielä kymmeneen vuoteen niin miksi kilpailisin? Hevosetkinhan mulle nauraa jos sanon hankkivani valmentajan ja lähteväni fitness-kisoihin. Miksen voisi vain treenailla omaksi ilokseni?

Oon ihan hukassa :itku:

Samaa kysymystä olen itsekin pohtinut, useasti.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että on ajanjaksoja jolloin treeni ei maita, kiire on kamala ja masennus iskee.Tuntuu ettei mistään tuu mitään ja ettei musta muka koskaan tulis valmista lavalle.Mutta kun lukee esimerkiks Faidran ym mietteitä dietistä, treenistä ja kisavalmisteluista ajatus kilpailemisesta ponnahtaa taas jostain ja motivaatiota alkaa löytymään.Sen jälkeen vaan taas naureskelen koko asialle "olinko mää idiootti muka lyömässä hanskat tiskiin!!" Itse en tällä hetkellä lähde kilpailemaan voittaakseni muutakuin itseni.Se tunne että "wau mä tein sen, mä onnistuin dietissä, jaksoin niitten vaikeittenki päivien läpi" se on se juttu;)

Suositut

Back
Ylös Bottom