- Ikä
- 42
Tänään sattu niin hyvä teksti Positiivarien aamun avaukseen, että on ihan pakko pistää se tänne. Tuli mieleen kaikki tytöt jotka PELKÄÄVÄT liikaa sitä kisapäätöksen tekemistä ja sen takia eivät koskaan nouse lavalle. Mua ainakin pelottaa koko fitness-unelmani. En minä tiedä, pystynkö siihen? Kun hädin tuskin opin jollain alkeistanssitunnilla tanssisarjan parissa kuukaudessa, niin miten ihmeessä voin vetää vaparin monisatapäisen yleisön edessä - ensi keväänä? Mutta toisaalta, milläpä muulla siitä saisi selvän kuin sillä että uskaltaa hypätä sinne tyhjän päälle, tehdä päätöksen että minä YRITÄN ja teen parhaani. Siitähän voi tulla vaikka hyvä.
"Noudata Ralph Waldo Emersonin viisasta neuvoa: "Tee pelkäämäsi asia, ja pelon kuolema on varmaa." Elämä palkitsee ne jotka toimivat peloistaan huolimatta. Älä siis viivyttele enää yhtään. Kohtaa pelkosi. Ota haasteet vastaan. Se on ainut keino, millä saat selville itsessäsi piilevät fantastiset mahdollisuudet!"
"Noudata Ralph Waldo Emersonin viisasta neuvoa: "Tee pelkäämäsi asia, ja pelon kuolema on varmaa." Elämä palkitsee ne jotka toimivat peloistaan huolimatta. Älä siis viivyttele enää yhtään. Kohtaa pelkosi. Ota haasteet vastaan. Se on ainut keino, millä saat selville itsessäsi piilevät fantastiset mahdollisuudet!"