GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Unelmista totta eli kisalavalle vuonna X -projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään sattu niin hyvä teksti Positiivarien aamun avaukseen, että on ihan pakko pistää se tänne. Tuli mieleen kaikki tytöt jotka PELKÄÄVÄT liikaa sitä kisapäätöksen tekemistä ja sen takia eivät koskaan nouse lavalle. Mua ainakin pelottaa koko fitness-unelmani. En minä tiedä, pystynkö siihen? Kun hädin tuskin opin jollain alkeistanssitunnilla tanssisarjan parissa kuukaudessa, niin miten ihmeessä voin vetää vaparin monisatapäisen yleisön edessä - ensi keväänä? Mutta toisaalta, milläpä muulla siitä saisi selvän kuin sillä että uskaltaa hypätä sinne tyhjän päälle, tehdä päätöksen että minä YRITÄN ja teen parhaani. Siitähän voi tulla vaikka hyvä. :)

"Noudata Ralph Waldo Emersonin viisasta neuvoa: "Tee pelkäämäsi asia, ja pelon kuolema on varmaa." Elämä palkitsee ne jotka toimivat peloistaan huolimatta. Älä siis viivyttele enää yhtään. Kohtaa pelkosi. Ota haasteet vastaan. Se on ainut keino, millä saat selville itsessäsi piilevät fantastiset mahdollisuudet!"

Tänään sattu niin hyvä teksti Positiivarien aamun avaukseen, että on ihan pakko pistää se tänne. Tuli mieleen kaikki tytöt jotka PELKÄÄVÄT liikaa sitä kisapäätöksen tekemistä ja sen takia eivät koskaan nouse lavalle. Mua ainakin pelottaa koko fitness-unelmani. En minä tiedä, pystynkö siihen? Kun hädin tuskin opin jollain alkeistanssitunnilla tanssisarjan parissa kuukaudessa, niin miten ihmeessä voin vetää vaparin monisatapäisen yleisön edessä - ensi keväänä? Mutta toisaalta, milläpä muulla siitä saisi selvän kuin sillä että uskaltaa hypätä sinne tyhjän päälle, tehdä päätöksen että minä YRITÄN ja teen parhaani. Siitähän voi tulla vaikka hyvä. :)

"Noudata Ralph Waldo Emersonin viisasta neuvoa: "Tee pelkäämäsi asia, ja pelon kuolema on varmaa." Elämä palkitsee ne jotka toimivat peloistaan huolimatta. Älä siis viivyttele enää yhtään. Kohtaa pelkosi. Ota haasteet vastaan. Se on ainut keino, millä saat selville itsessäsi piilevät fantastiset mahdollisuudet!"

Kiitos faidra! Toi antoi motivaatiota jaksamaan taas enteenpäin kohti niitä kisalavoja! :whip:

Kiitos Faidra viestistäsi :) Piristi erittäin paljon. Se on kyllä ihan totta, että itseään epäilee välillä vähän turhankin paljon, mutta eihän sitä muuten ikinä tiedä mihin itse pystyy ellei kokeile ja anna kaikkeaan.

Faidra, kisalavalla nähdään siis keväällä 2008 :) voidaan sitten yhdessä panikoida tuota ensimmäistä kisaa vaparillisen fitnesin puolella.

Ärsyttävää kun itellä on kaikki ajatukset ihan sekasin päässä! Olen pitkään miettinyt, että haluanko kilpailla joskus, mutta tunteet on niin ristiriitaisia että en tiedä enää mitä ajatella. Kilpaileminen ja fitness elämäntapa kiinnostaa niin kovasti, mutta kun koko ajan pelkään että jaksanko tehdä kuitenkaan mitään sen eteen. Koskaan en ole mitään kilpaurheilua harrastanut ja epäilen, että onko minusta siihen ja pystynkö edes pärjäämään ikinä kun ei ole minkäänlaista taustaa. Onko sitten itsekästä alkaa kisata, kun siinähän nyt kuitenkin joutuu sitten keskittymään itseensä dietillä jättämään väliin asioita mahdollisen tiukan aikataulun takia. Vaikka en minä nyt kuitenkaan kisaamaan voisi edes mennä vielä moneen moneen vuoteen, kun ei ole minkäänlaisia lihaksiakaan. Ja sitä paitsi se maksaakin niin paljon varmaan... Valmentaja, asut yms.

Body fitness olisi se laji jossa haluaisin kisata, mutta... Välillä unelmoin siitä kuinka joku päivä olen huippukunnossa menossa lavalle, mutta sitten taas ajattelen että ei se kuitenkaan ole mahdollista ja työnnän kaikki ajatukset jonnekkin syrjään. Ja onko se sitten kaiken sen vaivan arvoista? Puoli vuotta kisadiettiä, paljon treenitunteja, rajoitettua syömistä ja miettimistä. Vai harmittelenko sitten vanhana kun en tehnyt mitään silloin kun oli vielä mahdollisuus.

Ihan persiistä. Pää räjähtää.

Treenaile nyt rauhassa muutama vuosi ja mieti sitten. Voithan sinä nyt pitää tuota tavoitteena, mutta se tavoite voi muuttua vuosien kuluessa johonkin muuhun, tai sitten bf tosiaan vie mukanaan.

moni likka on aloittanut päälle parikymppisenä ihan tyhjästä treenaamisen ja kisannutkin sitten vuosien päästä, joten vaikkei mitään taustoja olisi, niin se ei estä mitään. Rahaa ei kannata miettiä, nyt kun olen noin nuori niin sitä ei varmaan ole mutta kyllä sitä sitten kun on duuni jne.

Mä pelkään et "saan" tarpeeksi lihasmassaa vasta eläkeiässä ... jos sillonkaan :curs: ... tavotteet on korkeat, mutta niihin pääseminen vaan tuntuu välillä liiankin työläältä ku en mielestäni kehity niin hyvin kun haluaisin ... lihakset karttaa mua :( ja samalla toi eka (ehkä vika) kisa odotuttaa itseään ... kohta varmaan tavoitevuosi 2040 ... eläkeläisten sarjassa :lol2: En missään nimes halua keskenkuntoisena lavalle ... sen verran on kilpailuviettiä et halu pärjätä on kova ... :dance:

Mie oon nyt päättänyt et katon tämän syksyn sekä kevään ja teen sitten vasta päätöstä lavoille nousemisesta. Nyt vaan paljon reeniä, sopivasti ruokaaa ja keväämmällä dietin kokeilua. Ensi syksyllä sit katsellaan fiiliksiä ja mietitään tulevaisuutta aikatauluineen tarkemmin.

Kilpailuvietti mullakin kun on kova,enkä todellakaan keskenkuntoisena halua sinne nousta. Kaiken pitää sitten olla täydellistä.

Nytpähän se on ääneen sanottu,saa nähdä miten tämän tytön käy. (:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tähän on pakko heittää sellainen juttu väliin, että kaikki jotka ajattelee että lähtee kisaamaan vasta kun on "sellasessa" kunnossa että voi taistella voitosta... vois miettiä asiaa toiselta kannalta myös...

Milloin olet "sellaisessa" kunnossa? Se kuva mielessä muuttuu monta kertaa matkalla sinne lavalle...viekö se kymmenen vai viisi vuotta? voisitko sinä aikana jo hakea sitä tuntumaa kerran tai pari, jotta se päivä jolloin taistelet voitosta, voisi olla todellinen.
Miksi et lähtisi kokeilemaan kisaamista vaikka pari vuotta ennen kuin kuvittelet olevasi "siinä" sopivassa kunnossa? haet kisakokemusta ja sen oman "pohjan" josta lähdet kehittämään itseäsi...ja kipailemaan itseäsi vastaan.
Kun on alla kisat tai parit, varmuus kisaamiseen on parempi, ja ehkä sinä päivänä kun olet "siinä optimaalisessa voitto kunnossa", saat kaiken irti, sillä olet itsevarmempi lavalla, kuin kilpasisko joka ensimmäistä kertaa kiipeää lavalle...vaikka on se samainen 10vuotta treeniä takana. Hänellä ei ole samaa varmuutta hommaan kuin sinulla.

Jos kaikki odottaisi kisaamisen kanssa siihen "voitto kuntoon", meillä olisi mielettömän kova taso suomessa, ja ammattilaisia muutama enemmän :thumbs:

Mutta mitä mieltä olette siitä, että menee lavalle todistaakseen että pystyy siihen ja mihin vain. En nyt tällä tietenkään tarkoita sitä, että menisi ilman minkäänlaista lihasmassaa ja keskeneräisessä kunnossa lavalle vaan että menisi sinne itsensä takia. Ei välttämättä voittamaan vaan näyttämään.

Itse jos menisin joskus lavalle niin varmaan menisin enemmänkin tästä syystä kuin voittamaan. Tietysti hyvä sijoittuminenhan olisi vain plussaa!

En tiedä.. Entisenä kiusattuna on vieläkin pakko aina todistella itselleen (ja muille) sitä, että pystyy mihin vain.

Mutta mitä mieltä olette siitä, että menee lavalle todistaakseen että pystyy siihen ja mihin vain. En nyt tällä tietenkään tarkoita sitä, että menisi ilman minkäänlaista lihasmassaa ja keskeneräisessä kunnossa lavalle vaan että menisi sinne itsensä takia. Ei välttämättä voittamaan vaan näyttämään.
vähän sama pointti... menee sinne enemmänkin itsensä vuoksi, kuin voittamaan. Jos sijoitus irtoais, se olisi tietysti plussaa ;)

Jos itse joskus menisin, niin nimenomaan näyttämään itselleni, sijoitus on sitten vaan plussaa. Mulla olisi kyllä vielä monen vuoden matka...

No niin minulla myös vielä kyllä aikaa miettiä näitä juttuja monta vuotta. Nuoriahan tässä vielä ollaan. :D Ja voisihan se yksi kisakokemus johtaa sitten taas toiseen. Eihän sitä voi mitään kisaamisesta tietää jos ei edes yritä. Jotenkin olen vain alkanut selventää ajatuksia päässä. Tällä hetkellä ei tunnu yhtään mahdottomalle, että JOSKUS kisaisin. Voisihan sitä joskus kokeilla oikeasti vaan heittäytyä ja tehdä jotain semmoista unohtumatonta.

Mä oon nyt vuoden verran kypsytellyt ajatusta päässäni ja nyt haluaisin lyödä lukkoon kisapäiväni. Oon treenanannut nyt säänöllisesti pari vuotta salilla ja tällä hetkellä kuvioista puuttuu muut harrastukset, joten.. tavoitteeni on kahden vuoden kuluessa lavalle bf lyhyet sarjaan. nyt tuli sekin sanottua ääneen :D

Meitsi myös kisaamaan jossain vaiheessa... Hmm... ehkä jopa 2009 syksyllä, mutta viimeistään 2010 keväällä.
Huh, nyt pitää tosissaan treenata kunnolla, kun kerran on tällasta tultu sanottua. :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom