Onko sulla valmentaja oikein Turusta vaiko saatko etävalmennusta? En jaksanut odottaa huomiseen ja olisin kuitenkin unohtanut kysyä :D . En nyt lähimainkaan suunnittele kisaamista, muta olisi silti mukavaa tietää miltä taholta täälläpäin saisi apua, mikäli joskus sattuisi fitnesskärpänen puraisemaan. Tällä hetkellä voimatasojennousu ja lihasten kasvattelu motivoi tarpeeksi.
Heippa! Valmentaja on Tampereelta. Hän on osteopaatti koulutukseltaan, mikä auttaa siihen, että hän osaa neuvoa mulle liikkeet oikealla tekniikalla. Voit tästä ketjusta lukea, miten tähän pisteeseen päädyttiin. Mä oon alalla kuitenkin vielä sen verran tuore tapaus, että pidän tärkeenä, että opin liikkeet oikeella tekniikalla just eikä melkein. Tän kyseisen valmentajan osteopaattikollega asuu Turussa ja tietää kans treenistä paljon, ja hänen on tarkotus toimia mun "lähivalmentajana" sillä tavalla, että käy mun kans välillä salilla tsekkaamassa, että liikkeet menee oikein. Tää systeemi on nyt siis vasta ihan alussa, ja vasta parin viikon päästä mennään kolmeen pekkaan salille. Mut jutellaan illalla lisää!!