GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Unelmista totta eli kisalavalle vuonna X -projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
Ma ria on jännää että vaikka näyttäisi kuvassa tai livenä hyvältä/kireältä voit olla lavalla jotain ihan muuta,sama pätee toisinpäin:eli voit olla epämääräisen näköinen livenä ja kuvissa mutta lavalla jymymenestys,kysehän on ILLUUSIOSTA.

äläkä ajattele etteikö lihaa olisi tarpeeksi koska voit poseerauksia viilaamalla tuoda ne esiin!sitä paitsi on todistettu,että suomessa pärjää vaikkei lihaa kauheasti olisikaan.

kaikkein parasta on juuri se,että olet kunnossa lavalla,koska silloin voi nähdä totuuden.älkää siis tehkö kuten LuomuPorkkana...

Toukkis:sehän selviää kokeilemalla!Pääasia on että olet kireämpi kuin bf tytöt ja hallitset poseeraukset.kysehän ei ole kehonrakennuksesta.olen täysillä mukana kannustamassa sua!

Tää on ollu oikeesti niin uskomaton löytö mulle nää sivut. Tää on itelle täl hetkellä ainoo paikka mist saa kunnon vertaistukee. Ei oo lähipiirissä ketään joka jaksais kuunella saati sit osallistuu ja kannustaa mua eteenpäin tällä tiellä...nyt kun on oikeesti alkanut herätä se kisakipinä.

Tääl voi käydä aina hakee lisää fiilistä ja oikeesti mun motivaatio paranee aina kun käy tääl hengailees:)

Mä ihailen jokasta mimmii joka uskaltaa unelmoida ja tarttuu siihen kiinni...
Lavalle on mullakin tiveena päästä, mut nyt on elämäntilanne niin auki että ei uskalla vielä asettaa sitä tavotetta.

Kun on sellanen vaihe et on ruvettu puhumaan vauvasta...mut eihän se oo mikään este...vaan pikkunen HIDASTE :D ja ihana sellanen!

Hirveesti tsemppii kaikille unelmoijille ja unelmista myös iso kiitos Faidralle;)

Tää ketju toimii itselle mahtavana tsempparina.:rock: Vielä lun löytyisi joku kanssasisar, jolla olisi kanssa se ykköshaave CBB:in puolella.:) Mä oon kyllä alkanut sen verran epäilemään itseäni ettei taida tällä mammalla riittää millään vuodet niille lavoille.:jahas:

Minä voin olla kanssasisar! Jotenkin en osaa kuvitella itseäni korkokengissä ja niin kauhian nättinä kuin kaikki fitness ja bf tytöt :rolleyes: CBB tuntuu enemmän omalta lajilta. Lihasten kasvatus on tosi aivan alkutekijöissään, eli matka on pitkä! Sen takia asetin tavoitteen nyt niinkin kauas kuin tuonne 2009 kevääseen.

Kyselin tätä jo aiemmin, mutta se taisi hukkua jonnekkin :) Mutta siis mistä voisin löytää paljon ja monipuolisesti tietoa treenien ja ruokavalion suunnittelusta? Kesään asti kun ainakin pitää yrittää pärjäillä ilman valmentajaa :jahas:

Tää ketju toimii itselle mahtavana tsempparina.:rock: Vielä lun löytyisi joku kanssasisar, jolla olisi kanssa se ykköshaave CBB:in puolella.:) Mä oon kyllä alkanut sen verran epäilemään itseäni ettei taida tällä mammalla riittää millään vuodet niille lavoille.:jahas:

Ei ikä ole esteenä nousta lavalla.
Vuosi sitten kun päätin lähteä kisaamaan (syksy -06) ja oli kehopuoli. Sitten kuulin tästä CBB:stä päätin, että se on mun laji (ei tarvi olla niin lihaksikas kuin kehopuolella eikä korkokenkiä). Ainoa tavoite/voitto mulla oli viedä dieetti loppuun niin hyvin kuin voin, tehdä parhaani sekä nousta lavalle eikä se palkinto. Harmitti vaan kun olin ainut kilpailija. Kisoista jäi hyvä fiilis ja nyt on pieni kisakipinä päällä, joten ehkä syksyllä -07 (CBB) kilpailen uudestaan.
Sen verran tuosta pituus/paino suhteesta, että itsekkin olin alle maksipainon. En sitten tiedä onko se mahdollista olla maksipainossa kisakireenä.

Kyylä se rakettiki vielä joskus lavalle aikoo nousta, nyt kun elämäntilanne on tasoittunut ja pääsee veivaa kunnolla. Fitness kiinnostaa edelleen, mutta vapaaohjelmaan sopivaa salia ei treeniluolastamme löydy. BodyFitness olisi kaikin puolin helpompi valinta. Hui.

Kiitos kaikille tsemppauksesta!:love: Kyllä mä sinne BCC-kisoihin tähtään, vaikka mikä olis.:D Ja on kivaa kun joku toinen tähtää samaan, kcuf.
Makin mä näinkin Lahdessa, upeeta!:thumbs:

Kcuf, mä oon kyllä löytänyt täältä hyvin tietoa, ja kyllä noi Faidran kirjoitukset täällä ja sivuillaan ovat täyttä asiaa.:rock:

Kiitos kaikille tsemppauksesta!:love: Kyllä mä sinne BCC-kisoihin tähtään, vaikka mikä olis.:D Ja on kivaa kun joku toinen tähtää samaan, kcuf.
Makin mä näinkin Lahdessa, upeeta!:thumbs:

Kcuf, mä oon kyllä löytänyt täältä hyvin tietoa, ja kyllä noi Faidran kirjoitukset täällä ja sivuillaan ovat täyttä asiaa.:rock:
Täytyy kyllä myöntää, että itseäkin on vähän kuumottanut tuo uusi CBB. Olen itse tykästynyt kauhiasti perinteisiin kehoposeihin ja se vaparikin olis aika jees MUTTA, painon pitäisi olla hurjan alhaalla ja kireyttä löytyä, jotta tällä pituudella näyttäisi joltain. Mä luulen, että toi voisi olla mun juttu, kun on parit bf-kisat takana ja lihasta tahkottu lisää. Mä pidän sulle Toukkis ihan megana peukkuja, täytä unelmasi :) :thumbs:

Täytyy kyllä myöntää, että itseäkin on vähän kuumottanut tuo uusi CBB. Olen itse tykästynyt kauhiasti perinteisiin kehoposeihin ja se vaparikin olis aika jees MUTTA, painon pitäisi olla hurjan alhaalla ja kireyttä löytyä, jotta tällä pituudella näyttäisi joltain. Mä luulen, että toi voisi olla mun juttu, kun on parit bf-kisat takana ja lihasta tahkottu lisää. Mä pidän sulle Toukkis ihan megana peukkuja, täytä unelmasi :) :thumbs:
Kiitos Cirppu!:love:

Täytyy kyllä myöntää, että itseäkin on vähän kuumottanut tuo uusi CBB. Olen itse tykästynyt kauhiasti perinteisiin kehoposeihin ja se vaparikin olis aika jees MUTTA, painon pitäisi olla hurjan alhaalla ja kireyttä löytyä, jotta tällä pituudella näyttäisi joltain.

Entäs sitten kun pituutta on niinkin paljon kuin 175cm :( Mikään määrä lihaa ei ehkä näyttäisi tarpeeksi hyvältä.

Entäs sitten kun pituutta on niinkin paljon kuin 175cm :( Mikään määrä lihaa ei ehkä näyttäisi tarpeeksi hyvältä.

Naisten CBB-pituus/painorajat suosii ehdottomasti pidempiä. Tässä ketjussa on lisää CBBstä.

Noista tavoitteiden asettamisesta sen verran, että mulla ainakin on sellainen fiilis, etten IKINÄ olisi 1,5 vuodessa valmis lavalle. Siksi se 2-3 v tuntuu aika hyvältä, ei ole mikään kiire ja voi rauhassa keräillä sitä lihaa (kovalla työlla tietysti) ja harjoitella vaparihommia.

Mielummin menen lavalle myöhemmin valmiimpana kuin aiemmin omasta mielestä ruipelon näköisenä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hip!

Asiaan!!! Miunhan piti kisata syksyllä Makin kanssa, mutta henk.koht. tilanne pisti seinän pystyyn. Olin elokuussa pitkällä kisakuntoa ajatellen. Pituus/painorajat ehkä vähän suosii pitkiä tyttöjä, mutta muistetaan se kireys!!! Olen aikas lihaksikas. En kovin pitkällä bodykehosta. Saan maksimissaan painaa CBB-kisoissa 50kg. Kyllä se paino olisi sinne tippunut, mutta kovasti olisi saanut tehdä töitä loput viikot ja olisin aika varmasti ollut tosi kovassa kunnossa siinä painossa.

Jos pitkät tytöt eivät tiputa alle maksimin ja ovat kunnossa, niin luomuna semmoisen määrän lihasten hankinta on todella hatun nosto!!!

Nyt, kun saan ukon pihalle ja elämä hymyilee, niin ajatukset on suunnattuna melkolailla tiivisti ensi syksyn CBB-kisoihin. Loistavaa, että alkaa löytyä muitakin kiinnostuneita!!!!!!

Huisin hauskaa et on näin paljon kisailuista innostuneita! Tämä nousee lavoille syksyllä 2007. Valmentaja hankittu ja semidieetti menossa..:hyper:

Tämä tyttö on myös mukana 100% !!! Tavoitteena kevät 2008 Fitness. Jos vaparin tekeminen tökkii pahasti vielä ensi syksynä ennen dieetin aloittamista niin voi olla, että siirryn kenties vielä BF puolelle. Kova yritys kuitenkin ihan tuohon vaparilliseen fitnesiin olisi:hyper:

Saako tänne nyt siis myös avautua miten treenit sujuvat vai onko sitä varten joku eri threadi ?

Tsempataan toisiamme niin eiköhän kaikki pääse lavalle mahdollisimman hyvässä kunnossa ja hyvällä fiiliksellä:D

Saako tänne nyt siis myös avautua miten treenit sujuvat vai onko sitä varten joku eri threadi ?

Saa avautua ihan mistä vaan mitä mielessä liikkuu :D

Aloin tuossa eilen miettiä miten hurjasti koko Pakkiksen porukka on vaikuttanut minuun jo muutaman kuukauden aikana. Tuntuu että koko minäkuvani on mullistunut täysin :D Olen niin iloinen siitä, että uskaltauduin avautumaan täällä kun kirjoitin vuodatukseni tuonne Kun dieetti kuseee ja tavoitteet on hukassa -thrediin. Sain teiltä niin ihania ajatuksia, että olen lakannut murehtimasta ulkonäöstäni ja panostan vain täysiä treeneihin. Kiitos siitä teille ihanille mimmeille :haart:

Ja toivon todella että tämä kilpailuinnostukseni ei ole ohimenevää laatua, niin kuin moni aiempi innostus :rolleyes: Välillä alan ajatella että mitä ihmettä yritän todistaa lähtemällä jonnekkin kilpailuihin? Se ei ole mikään unelmieni täyttymys, mutta todella hienoa se olisi silti... Alan vaan aina epäillä omaa motivaatiotani kun luen teidän innostuneita kirjoituksianne siitä miten kilpaileminen olisi unelmanne :rolleyes: Tarvitsen siis piiskausta :whip:

Hyvä tredi :)

Itsellänikin on suunnitelmissa kisailla vaparillisessa fitnessissä, mutta olen aika hyvin onnistunut lykkäämään kisaamista aina vaan pitemmälle tulevaisuuteen.
Aina muka on huono aika lähteä opettelemaan vaparia ja vetämään kisadiettiä.
Taitaa olla niin että tätä menoa sitä sopivaa aikaa ei ikinä tule.
Pitäisi olla lihasta, lähtökunto kireämpi, vapariliikkeet paremmin hallussa ja ja ja...
Toisin sanottuna tarvisin ankaraa persuksille potkimista.
Alunperin suunnittelin kiipeilyä lavalle syksyllä -07, mutta voi kyllä joutua siirtämään puolella vuotta jos on yhtä huonot treenimahdollisuudet ensi kesänä kuin oli tänä kesänä.

Juu, itsekin olen kyllä huomannut tuota samaa...aikaa ei tunnu riittävän jne jne. Tai kyllä itsekin hyvin kerkeää salilla treenailla, mutta varsinkin voi vaparitreenit on multa kanssa tänä syksynä jäänyt tosi pahasti...:wall: Jos ei töitä tarvisi tehdä niin kuluttaisinkin kaiken vapaa aikana päällä seisten, heh:hyper:

Eikai tässä muu nyt auta kun oikeasti aloittaa kunnon treenaaminen niin ei tarvitse sitten tänne kirjotella ensi kesänä etten aloitakkaan syksyllä dieettiä:)

hei tosi hauska tallanen kimppa-tsemppaus!! :D :D

antaa varmaan monelle kisailusta kiinnostuneelle lisaa puhtia ja itsevarmuutta :)

hienoa tytot!!

Mahtavaa! Nyt tämäkin mimmi uskaltaa vihdoin tuoda haaveensa julki ja julistaa tavoitteekseen kisata vuonna 2008 bf:ssä:)

Yhdelle (ja ainoalle) punttaavalle mimmikaverilleni olen tähän menneessä uskaltanut haaveestani jutella, mutta uskon että tämä threadi auttaa minun lisäksi myös monia muita "haaveilijoita" tsemppaamaan. Tavoite tuntuu todellisemmalta kun siihen liittyviä ajatuksia voi jakaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Hianoo!!

Tsemppiä kaikille!

Näin juuri uuden kilpailukalenterin vuodelle 2007. Jotenkin olin kuvitellut että tulokaskisat on keväällä, mutta nehän ovatkin syksyllä. Minulle siis paljon parempi ajankohta :) Pystyy vielä kunnolla kasvattamaan lihasta. Tällä viestillä minäkin siis osallistun kisahaave projektiin ja tavoitteena siis syksy 2007 body fitness tulokkaat!!!

Monille varmasti pettymys tuo asia, että tulokaskisa siirtyy keväältä syksyyn, etenkin niille, jotka olivat tehneet jo kisapäätöksen keväällä kisaamisesta. Kilpailukalenteriahan ei oltu tätä aiemmin julkaistu, vaan monilla tulokaskisan ajankohta perustui olettamukseen, kun se oli viimekin vuonna. Mutta nyt tänä vuonna mennään näillä kujeilla. Jos kisan ajankohta on harmittava, ajatellaanpas asiaa näin:

- Nyt teillä on enemmän aikaa valmistautua kisaan. Ehditte vielä taikoa lihaakin lisää ja saatte dieetata KESÄLLÄ lämpimässä!
- Tulokaskisasta on perinteisesti päässyt aina 3-5 suoraan SM kisaan, mutta tuskin koskaan kukaan tulokas on jaksanut jatkaa heti syksyyn. Nyt kun tulokaskisa on syksyllä, avautuu kärkipään tulokkaille todellinen mahdollisuus päästä SM lavalle!
- Mikäli kuitenkin on halua kisata jo keväällä, ainahan voi kilpailla yleisessä sarjassa!:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom