Unelmista totta eli kisalavalle vuonna X -projekti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
BF- kisat tai vaparifitness on vielä haaveiden tasolla. Nuori kun olen niin en halua hätiköidä ja mennä riisitikkuna lavalle.. Hiljaa hyvä tulee:) Mitään varsinaista valmentajaa minulla ei ole mutta asiansa osaavaa porukkaa ympärillä. Kohan treenailen täällä puskissa:D

Mulla tossa kävi mielessä, josko saisi Mentulan valmentajaksi. Mut kyllä joku muukin kelpaa. Jotenki tuntuu, että miesvalmentaja sopisi itselle. Mikehän tuossa juuri Akia kehui:rolleyes: Pitääpä alkaa kyselemään....

Munkin pitäis oikeastaan liittyä tähän teidän projektiin. Tarkoituksena on nyt vaihtaa body fitnessistä fitnessin puolelle ja tiedän että tie tulee olemaan tuskainen, mutta palkitseva. Pohjaa mulla ei fitnessiin sen kummemmin ole, mitä nyt olen ratsastanut aikoinaan kymmenen vuotta ja käynyt aerobiceissa. Ei voimistelua, telinevoikkaa, tanssia. Kaikki pitää siis opetella, jotta saan vapaaohjelman kasaan. Tempuista osaan tällä hetkellä jopa kuperkeikan (jotenkuten :D), kärrynpyörän (vielä huterammin) ja päälläseisonnan. Suunnitelmana on nyt tämän vuoden kisasta palauduttuani toden teolla aloittaa vapariharjoittelu. Mukana on jo telinevoikka (jossa olen käynyt yhteensä kuusi kertaa), loikka/pomppuharjoitukset, sprintit ja porrastreenit sekä tanssilliset aerobic-tunnit.

En oikeasti tiedä, miten edes kykenen sinne lavalle joskus nousemaan sen vaparini esittämään, mutta haluan uskoa, että se on mahdollista. Pitää varmaan hankkia vapariasuksi joku jossa on naamari päässä, ettei ihmiset näe mun paniikki-ilmeitäni ja tuskanhikeä. :D

Niin, ja alustava tavoite on siis ensi syksy. Jos en siihen ehdi, niin sitten kevät 2008.

edit: Ihana kuulla, että sivuista on ollut nyt jo hyötyä vaikka ne ovat aivan keskeneräiset. Tekee mieli kauheesti nyt kirjoittaa lisää, odottakaas vaan kunhan tästä taas vapaudun... :)

Täällä menossa projekti "Lavalle 2009". Fitness on laji ja tän hetkinen taso heikohko :D Pohjaa vaparille on jonkin verran ja nyt käyn viikottain tuolla meidän fitnessmimmien vaparivoimistelussa sekä baletissa. Pitäs ottaa loikkaharjoitukset ja säännölliset venyttelyt mukaan niin ehkä jotain kehitystä alkais tapahtua. Isoin ongelma on simppeli lihasmassan puute, kyllä mä tällä pohjalla pystyisin vaparia jo alkaa kasaamaan, mutta toi pari kolme vuotta menee lähinnä sitä lihaa kehittäessä :rolleyes:

Hyvä threadi!

Ei tulokassarjaa keväällä 2008 :( :( :( ??? Miten ne kisakuviot on silloin muuttumassa, kertokaa viisaammat?? Olen henkisesti niin totaalisen valmistautunut siihen kevääseen 2008 elämäntilanteeni ja kaiken kannalta, että menen sit vaikka yleiseen sarjaan :D Eiku ihan oikeasti.. En haluais siirtää tavoitettani. Valmentajaa ajattelin metsästää ensi kesänä. Treenipuoli on kunnossa ja valmentaja siihen löytyy omasta kotoa, mutta se dieettipuoli ja kaikki muu. Akia olen vakavimmin ajatellut, enkä oikeastaan muita edes harkinnut :D

Mulla kans suunnitelmissa body fitness kisat keväällä tai syksyllä 2008.Suurimman avun oon saanu poikaystävältäni ja nykyinen treenikaverini on ollut aivan loistava apu =) Kuulemma vuoden päästä voisin jo lavalle kivuta mutta menen mieluummin lavalle sillain että olen itse tyytyväinen.Haluan lisää lihasta ja paljon :D

Mun kisasuunnitelmat ovat vähän kauempana kuin teidän muiden, ehkä 2010 tai 2011! Jos kaikki menee niin kuin olen ajatellut, ensivuoden vietän intissä, joten uudelleen treeneihin pääsen kiinni 2008.
Sitten pitäisi kerätä lihasta vajaat 2-3 vuotta, riippuen miten sitä tähän kroppaan tarttuu! (ärsyttää kun nämä vähäiset hankitut lihat todennäköisesti karisevat armeijassa, mutta minkäs teet, kaikkea ei voi saada!)

Innolla jo odotan sitä aikaa kun saa alkaa etsimään valmentajaa ja aloittaa "työt". Tällä hetkellä ainakin tuntuu että motivaatiosta ei ole puutetta!:whip: Tulevaisuudessa täytynee sitten myös aloittaa opiskelut ja etelään päin luultavasti vie tie, joten se osaltaan helpottaa valmentajan hankkimista.

Ei tulokassarjaa keväällä 2008 :( :( :( ??? Miten ne kisakuviot on silloin muuttumassa, kertokaa viisaammat?? Olen henkisesti niin totaalisen valmistautunut siihen kevääseen 2008 elämäntilanteeni ja kaiken kannalta, että menen sit vaikka yleiseen sarjaan :D Eiku ihan oikeasti.. En haluais siirtää tavoitettani.

Veit kalat suustani! Pitäiskö meijän tehä addressi, että saatais tulokassarja kevääseen 2008 :evil: ?

Toivon mukaan lavalla 2008..meikäläinen on sen verta kova tyttö sairastelemaan, että treeni on kärsinyt todella pahasti..=( Mutta vuodessa voi saada ihmeitä aikaan kun vaan jaksaa tehdä töitä..Valmentaja kuvioihin sitten kun dietti alkaa..nyt kun saan kiireisimmät kouluprojektit tehtyä. alan vääntämään treeni suunnitelmaa ja siitä se sitten taas kähtee..=)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Veit kalat suustani! Pitäiskö meijän tehä addressi, että saatais tulokassarja kevääseen 2008 :evil: ?

No niimpä :) Hitto en meinannu eilen saada unta, kun mietin ettei sitä tulokassarjaa ole ja olen siellä line-upissa pienenpienenä upeiden, kokeneiden fitnesskissojen keskellä ilme tämmöisenä :nolo: Eiku oikeesti, toi pitää nyt selvittää, että mitä muutoksia tuolloin keväällä on luvassa. Mähän en kisasuunnittelmiani muuta :evil:

Tiiätkö mitä? Mäkin oon valvonut melkein joka yö viikon ajalta, kun oon kuumeisesti miettinyt uutta ajankohtaa kisoille! Kun tuo kevät ois ollut niin täydellinen joka suhteessa.. ens syksy on aivan liian aikasin, ja 2009 syksy taas vähän liian myöhään. Ja noviisisarjaan kyllä ehdottomasti haluan, ei ees Faidran idea naamari päässä menosta auta asiaan tässä tapauksessa :D .

jep jep... mullakin tää ajatus jo pitkään ollu mielessä- suunnitelmissa olis 2007 syksy tai 2008 kevät...

Eilen katselin urheilukanavalta fitness exposta kuvattua ohjelmaa ja sain pulssini kohoamaan pelkästä innostuksesta niin korkealle että hyvä kun uni tuli illalla:hyper: Olen jo oikeastaan kesästä asti miettinyt, että voisiko minusta olla kilpailijaksi fitness-lavalle...nyt olen kypsynyt siihen päätökseen, että kyllä:rock: Hissukseen aloittelen (punttitreenaus tosin aloitettu jo n.1,5 vuotta sitten) ja tällä hetkellä keskityn lihasten kasvattamiseen. Joulukuussa käyn hakemassa vinkkejä ja tuntumaa vapaaohjelman treenaukseen ja helmikuussa sitten on vuorossa Tampereen leiri. Tavoitteena olisi kilpailla syksyllä 2008 tai keväällä 2009 vaparifitneksessä... asetan kuitenkin tarkemman tavoitteen vasta kun saan aloitettua treenit täydellä teholla, eli saan joulukuussa ohjelman kokeneelta treenaajalta/kilpailijalta:)

Tytöt, te ootte sitten ihania :haart: Mä täällä hykerrellen lueskelen noita teidän tekstejä!! Tulee niin mieleen omat fiilikset siitä kun aikoinaan tein oman kisapäätöksen. Mut arvatkaa mitä? Nyt kun vaihdan sarjaa, niin mulla on ihan sama olo. Kun mietin sitä, että meen tekemään sitä vaparia.. niin mulla alkaa sydän pamppailemaan ja tuntuu että lähden kohta lentoon innostuksesta. ;) Kuuntelen tiettyjä biisejä ja jalat alkaa tapailemaan jotain pieniä kuvioita... ja lenkillä mietin sitä miltä tuntuu sillä hetkellä, kun vihdoin olen siellä lavalla. Se epävarmuus ja pelko on takuulla ihan yhtä lailla läsnä kuin kellä tahansa ekaa kertaa kisaavalla. Apuva!

Mun mielestä kisasuunnitelmaa ei kannata asettaa liian kauas, koska joku 3v. päähän asetettu tavoite on aika hiton pitkän työn takana. Siinä ehtii monta kertaa mennä tunteet vuoristorataa. Motivaatio on helpompi pitää koko ajan jos pistää alustavan kisasuunnitelman esim. 1.5v päähän. Siinä ajassa ehtii nollapisteestäkin huisin kauas, jos tekee kovaa töitä. Tärkeintä on, että aloitat NYT. Ei huomenna, ens viikolla, tammikuussa. Vaan TÄNÄÄN. Ostat sen kuukausikortin salille tai nostat niitä painoja siinä pystypunnerruksessa, ÄLÄ ODOTA. Se tulosten paraneminen, fiksumpi ruokavalio ja koko homman eteneminen voi alkaa tästä hetkestä.

treeneihin tulee paljon enemmän potkua jos näkee itsensä sielunsa silmin ihanne kunnossa ja vieläpä lavalla.

itse kypsyttelin asiaa pari vuotta ja tein hommia.sitten päätin hommata valmentajan.rattaat lähtee siinä vaiheessa pyörimään.

kannattaa mennä lavalle kattomaan miltä näyttää,sillä kukaan ei osaa sinusta sanoa ennenkuin rasvat on kuorittu.

kun lavalla on käyty, tee päätelmät ja jatkotoimenpiteet.

kannattaa mennä lavalle kattomaan miltä näyttää,sillä kukaan ei osaa sinusta sanoa ennenkuin rasvat on kuorittu.

kun lavalla on käyty, tee päätelmät ja jatkotoimenpiteet.

Tuo on niin totta!

Itse ajattelen juuri tuolla tavoin. Olen menossa kisaamaan ensi keväänä ja tiedän sen, että en varmasti hätyyttele kärkipäätä, mutta sen haluan tietää onko rakenteeni aivan väärä tälle lajille ja ylipäätänsä kannattaako jatkaa lajin parissa. Miksi haaveilisin kisoista vielä monia vuosia, kun voin tehdä sen nyt? Ja jos minusta ei ole tähän lajiin niin sit teen jotain muuta. Enkä tällöin tuhlaa resurssejani turhaan haaveiluun.

Mutta se on hyvä muistaa, että ei sinne lavalle kannata puolikuntoisena mennä. Eikä silloinkaan jos sitä lihasta ei ole tarpeeksi tähän lajiin.

Tää ketju toimii itselle mahtavana tsempparina.:rock: Vielä lun löytyisi joku kanssasisar, jolla olisi kanssa se ykköshaave CBB:in puolella.:) Mä oon kyllä alkanut sen verran epäilemään itseäni ettei taida tällä mammalla riittää millään vuodet niille lavoille.:jahas:

Mun mielestä kisasuunnitelmaa ei kannata asettaa liian kauas, koska joku 3v. päähän asetettu tavoite on aika hiton pitkän työn takana. Siinä ehtii monta kertaa mennä tunteet vuoristorataa. Motivaatio on helpompi pitää koko ajan jos pistää alustavan kisasuunnitelman esim. 1.5v päähän. Siinä ajassa ehtii nollapisteestäkin huisin kauas, jos tekee kovaa töitä.

Ton halusinkin kuulla. Ajattelin nimittäin, että esim. kolmessa vuodessa ehtii tapahtua muussa elämässä niin paljon, että tavoitteen asettaminen niin kauas ei tunnu hyvältä. Nyt vaan kunnon lihaksen kasvatusta peliin, niin eiköhän se tästä parissakin vuodessa...!:hyper:

Tää ketju toimii itselle mahtavana tsempparina.:rock: Vielä lun löytyisi joku kanssasisar, jolla olisi kanssa se ykköshaave CBB:in puolella.:) Mä oon kyllä alkanut sen verran epäilemään itseäni ettei taida tällä mammalla riittää millään vuodet niille lavoille.:jahas:
Toukkis, sä olet saanut HIENOSTI kehitystä aikaan lyhyessä ajassa. Älä epäröi, vaan tee entistä kovemmin hommia. Näihin lajeihin ei ole liian vanha. Olen ihan 100% varma, että jos ja kun sut nähdään lavalla parin vuoden sisällä, ei kukaan sano että sun paikkasi ei olisi siellä. Täydellä tarmolla nyt kisaa kohti. Kuluta ennemmin se epäröintiin kuluva energia siihen että teet kovaa töitä! :)

Ei voi tietää, jos ei kokeile.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom