(Unelma-)ammattisi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä luulen että ammattini tulee vaihtumaan useaan kertaan vielä, mutta tällä hetkellä olen tarjoilija ja aerobicohjaaja sekä opiskelen kuvataiteilijaksi.
Kuvataide on ollu mulle unelma-ammatti ala-asteelta asti (tai yläaste enivei...). Alalla on useita tapoja toteuttaa uraa: opettaja, taiteilija, jos taitoja on niin mainosalalla myös esimerkiksi. Toivottavasti taiteen maisteriksi asti valmistutaan.
Toisaalta tällä hetkellä kytee pieni maailmanparantaja sisällä että voipi olla että kehitysmaat kutsuu valmistumisen jälkeen (jos vain kaikki menee niinkuin olen ajatellut)...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tälle saa nauraa vapaasti. Eli 11 veenä olin suuren suuri schwarzenegger fanittaja, en tiedä liittyykö tämä silloiseen haaveammatiin mitenkään, mutta tahdoin "armeija sotilaaksi" (ehehhe) amerikkaan tai huumepoliisiksi. Noh tässä se kapiainen nyt on sairaanhoitajana:)

Nykynen unelma ammatti olisi työskennellä eläinten parissa, esim eläintenhoitaja, mieluiten eläintarhassa..Se olisi luxusta se...

hömppä sanoi:
Nykynen unelma ammatti olisi työskennellä eläinten parissa, esim eläintenhoitaja, mieluiten eläintarhassa..Se olisi luxusta se...

Eläintenhoitaja on oikeastaan munkin unelma-ammatti! Haetaanko heti Korkeasaareen? Oikeasti olen siis kemisti-DI ja tutkimushommissa. Suurimmaksi osaksi tykkään hommastani, mutta joskus ärsyttää kun mikään ei toimi ja tuloksia ei tule :curs:. Myös aika yksinäistä hommaa välillä... Tämän ammatin puitteissa haluaisin joskus ulkomaille jonnekin rahakkaaseen instituuttiin tutkijaksi!

No haluaisin ehkä jonkin aikaa kokeilla lentoemännän töitä, mutta pitkällä tähtäimellä se ei ole unelma-ammattini. Johtaja tai suunnittelija olisivat aika kovia sanoja.:)

Olen tällä hetkellä tutkijana. Tarkoitus on väittelyn jälkeen hakeutua teollisuuteen tai sitten johonkin siistiin virastoon:)

Unelma-ammatteja lapsena on ollut balettitanssija, opettaja yms. Lääkärin ammatista taas olen lukio-ja opiskeluaikoina haaveillut.

Jos ei tarvitsisi huolehtia rahasta ja työllistymisestä, olisin varmaan joku vapaa käsityöläinen. Entisöisin taloja ja huonekaluja ja tekisin kaikenlaisia käsitöitä.

hömppä sanoi:
Tälle saa nauraa vapaasti. Eli 11 veenä olin suuren suuri schwarzenegger fanittaja, en tiedä liittyykö tämä silloiseen haaveammatiin mitenkään, mutta tahdoin "armeija sotilaaksi" (ehehhe) amerikkaan tai huumepoliisiksi.

Niin, sinulla noin 11-vuotiaana. Mutta kun minun ammattihaaveeni ovat tyyliä efbiiai-agentti vielä 25-vuotiaana. :hyper:

No, onneksi on sentään JOKIN työ. :)

Minun unelma-ammatti olis maanviljelijä. Tai oikeastaan lehmienhoitaja :) Mutta kuiteskii.. iso maatila kissoinen, koirineen, issikkoineen, lehmineen ja kanoineen. Paljon vihreää peltoa ja metsää ympärillä, plussana vielä järven ranta lähellä :rolleyes: Ei varmaan kovin moni lähtis tuohon hommaan, mutta minulla se on verissä. Ei sitä kukaan hullu kyllä rahasta tee, mutta en vois elää ilman maataloustöitä! Tällä hetkellä opiskelen tosin ihan "väärällä" alalla (AMK:ssa terveydenhoito, hyödyllistä mutten aio sitä käydä tätä vuotta enempää), mutta ensi vuonna pistän paperit agrologi-koulutukseen. Jos olis pakko valita joku muu työ, haluaisin olla psykologi tai eläinlääkäri. Mutta kaikkee ei voi saada..

Mun unelma ois tehä ravitsemusterapeutin ja personal trainerin hommia sekasin ja toimia ohjaajana kuntosalilla (työskentelen jo kuntosaliohjaajana eräällä kuntosalilla) sekä tuolla spinni+jumppapuolella. :) Se ois sitä mitä rakastan tehä!

Angelene sanoi:
Mun unelma ois tehä ravitsemusterapeutin ja personal trainerin hommia sekasin ja toimia ohjaajana kuntosalilla (työskentelen jo kuntosaliohjaajana eräällä kuntosalilla) sekä tuolla spinni+jumppapuolella. :) Se ois sitä mitä rakastan tehä!
Kelpais mullekkin vallan mainiosti, vaikka ehkä työn ja huvin sekoittamisessa on haittapuolensakkin. Henkilökohtasena suurena haaveena on vielä joskus aamutuimaan availla oman punttisalin ovia ja toivotella hyvät huomenet pirtsakoille treenaajille.

neiti sanoi:
Kelpais mullekkin vallan mainiosti, vaikka ehkä työn ja huvin sekoittamisessa on haittapuolensakkin. Henkilökohtasena suurena haaveena on vielä joskus aamutuimaan availla oman punttisalin ovia ja toivotella hyvät huomenet pirtsakoille treenaajille.

:offtopic: Niinhän se taitaa olla joka työssä, mutta kun tässä voi koko ajan kehittyä ja aina on uutta opittavaa. Ihmisten kanssa työskentely tällä alalla on ihanan rentoa ja tuottaa hyvää mieltä sekä ohjattavalle että ohjaajalle :) Tottakai jos itse kukanenkin työssään jämähtää paikalleen, samoille urille eikä ikinä uudistu, voi työ käydä äärettömän tylsäksi. Itselläni on ainakin oma päämäärä, että ihmiset voi hymyissä suin lähteä täältä ja uskaltaa ja haluaa tulla vielä takaisinki!

*Huolehtiminen alkaa*
Läheltä seuranneena, jos joskus perustat kuntosalin, tee ensin kunnollinen suunnitelma ja lähde vasta sitten toteuttamaan käytännössä, pienin investoinnein (vaikka mainitsitki "vain" unelmana)...
*huolehtiminen loppuu* :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuorempana halusin näyttelijäksi tai salapoliisiksi. Lukioiässä taas olin varma, että musta tulee psykologi ja myöhemmin taas halusin ravinto- tai fysioterapeutiski. No, ensi vuonna pitäisi valmistua sosionomiksi ja välillä tuntuu, että siinä työssä saa tehdä vähän kaikkea noista.

Tarkoitus olisi vielä hakea lukemaan sosiaalipolitiikkaa. Ja mullakin on toki ollut jo muutama vuosi mielessä, että jos olisi paljon rahaa, niin olisi kiva perustaa oma sali :) Saa nähdä mitä sitä oikeasti tekee vaikka kymmenen vuoden päästä.

Zone-sarja -42%
Musta tuntuu, etten vieläkään tiedä mitä haluaisin tehdä...Tällä hetkellä opiskelen Tradenomiksi, yritysviestinnän suvalla ja joulukuussa 2006 pitäisi valmistua. En todellakaan tiedä onko tuo juuri sitä mitä haluaa tehdä.

just nyt teen opiskelujen ohella tarjoilijan töitä ja vihaan sitä hommaa sydämeni kyllyydestä, mutta kun kokemusta ei muusta ole, ei mihinkään pääse...:down: Alkaa vaan pinna palamaan ja motivaatio laskemaan opiskelujen kanssa kun on kuullut puhuttavan tradenomien työllistymisestä-->no chance!

joskus olen haaveillut matkatoimistovirkailijan duunista, mutta nykypäivänä netti jurää ja porukka vähenee. Sitten on lentoemäntä, mutta kun pelrkää hieman tuota lentämistä, ei emona toimiminen ole ehkä se viisain vaihtoehto. :lol2:

Nyt unelma-ammatti on sellainen jossa tienaisi PALJON rahnua, jotta sais tän elämän kuntoon ja vakautta...et tällasta...

Tälle saa nauraa vapaasti. Eli 11 veenä olin suuren suuri schwarzenegger fanittaja, en tiedä liittyykö tämä silloiseen haaveammatiin mitenkään, mutta tahdoin "armeija sotilaaksi" (ehehhe) amerikkaan tai huumepoliisiksi.

Minä halusin James Bondiksi ja sitte myöhemmin poliisiksi...siis lapsena:D .

Koulutukselta oon prosessitekniikan inssi mut tällä hetkellä jatko-opiskelen kemiantekniikan DI:ksi ja valmistua pitäisi vuoden päästä.

kata sanoi:
Nuorempana halusin näyttelijäksi tai salapoliisiksi. Lukioiässä taas olin varma, että musta tulee psykologi ja myöhemmin taas halusin ravinto- tai fysioterapeutiski. No, ensi vuonna pitäisi valmistua sosionomiksi ja välillä tuntuu, että siinä työssä saa tehdä vähän kaikkea noista.
Sosionomina voin myöskin sanoa, että sitä joutuu toimimaan vähän monessakin eri roolissa...välillä parisuhdeterapeuttina, sitten kasvattajana ja välillä taas psykologina...:D Tällä hetkellä olen siirtynyt lastensuojeluhommista lastentarhanopettajaksi, seuraavaksi varmaan kokeilen jotain ihan muuta...

Ai niin, pienenä musta piti tulla eläinlääkäri!

Tytteli sanoi:
Sosionomina voin myöskin sanoa, että sitä joutuu toimimaan vähän monessakin eri roolissa...välillä parisuhdeterapeuttina, sitten kasvattajana ja välillä taas psykologina...:D Tällä hetkellä olen siirtynyt lastensuojeluhommista lastentarhanopettajaksi, seuraavaksi varmaan kokeilen jotain ihan muuta...

Tää onkin juuri mulle sopiva kysymys...Lukion jälkeen olen vuosikaudet paininut sen kanssa, mitä alkaisi tehdä ja paniikki on iskemässä!En ole päässyt opiskelemaan toimittajaksi, vaikka olen yrittänyt, enkä pääse mihinkään lehteen töihin, kun ei ole kokemusta.Nyt ajattelen somistajan oppisopimuskoulutusta ja jatkaa samalla viestinnän opintoja yliopistossa, jos joskus pääsisi johonkin lehteen soluttautumaan...Jos saisin valita, niin maailmassa on yksi asia, jota rakastan yli kaiken, tanssi. Haluaisin edes tilapäisesti tanssia jossain, vaikka esitanssija tai jossain näytöksissä.Kuitenkin, ongelma on se, etten ole harrastanut mitään showtanssia ja ketään ei kiinnosta, osaanko tanssia ihan omilla ansioillani. Olen tanssinut itämaista tanssia ja sambaa...Ja alan suuttua, kun en saa tanssia missään!Se, jos mikä on elämässä tärkeää!!!

Kyllä tää niin kovasti lääkäriksi haluais:) Toisaalta kielet myös kiinnostaa, ja
ulkomaat yleensä.

Pienenä halusin kovasti lentoemännäksi, mutta nyttemmin se haave on kyllä
muuttunut. Toisaalta en mä sellaiseksi voisi edes päästä, kun liian lyhyt olen.:jahas:

Pitää katsoa mihin elämä vie;)

tällä hetkellä toimin lentoemäntänä finskillä sekä personal trainerina omassa pikku yrityksessäni. Olen koulutukseltani liikunnanohjaaja ja tradenomi opinnot lopputyötä vaille valmiina. Hetkeksi halusin tehdä myös jotain muuta kun aina olla liikunnan parissa. Lentoemon työssä näkee vähän eri paikkoja ja saa olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Unelma-ammatti on varmaan ehkä se mitä teen tällä hetkellä. Olen tyytyväinen.

En ole pitkään aikaan kirjoittanut tänne, niin katsotaan kuin onnistuu...

Joo, mä olen kai aika pitkälle unelma-alallani, mutta en vielä tiedä onko just tämä homma se mitä haluan lopun ikääni tehdä. Tosin ei edes tässä iässä vielä tarvikaan ;) Tällä hetkellä siis kiusaan rosvoja kyselemällä niiltä milloin mistäkin tekosistaan.

Saa nähdä mistä sitä vielä itsensä löytää...

Tytteli sanoi:

Päikodin täti, eskariope, täälläkin. Ja minustakin piti tulla eläinlääkäri, mutta johonkin on se haave jääny....

Back
Ylös Bottom