Noh, vielä kerran, Eurooppa ei ole 99% sivistyneestä väestöstä. Koko tähän Ukraina keissiin on pelkästään USAID käyttänyt kymmeniä miljardeja, tämä tulee varmasti aikanaan paljastumaan yhdeksi maailman suurimmista propaganda operaatioista. Esim Maidanin vallankaappaukseen USAID käytti 5 miljardia dollaria (laitoin jo linkkiä tästä aiemmin).
Absurdia on se, että vaikka nyt Trump on hallintoineen paljastanut Ukrainan propaganda operaation (jonka USA itse aloitti) ja kaiken sen valheellisuuden, joka tähän on sisältynyt, EU:n johto silti tiukasti pitää siitä kiinni, eivät edes ymmärrä hävetä(?) Tai ehkä ymmärtävät, mutta ymmärtävät myös, että sen myöntäminen olisi heidän uransa loppu, joten mieluummin tapatetaan vain lisää Ukrainalaisia, ja jatketaan valehtelua.
Minä olen tässä näyttänyt todisteiden kera, mitä Ukrainassa oikeasti tapahtui (ja sillä on ainoastaan merkitystä, mitä on oikeasti tapahtunut, eikä sillä, mitä väitetään tapahtuneen), eli Zeleskyin antaman käskyn aloittaa (sisällis) sota Donbassia vastaan uhreista välittämättä, kuten myös osoitin virallisia dokumentteja käyttäen, että Kiovan hallituksen joukot (Zelenskyin käskystä) aloittivat massiiviset pommitukset Donbassin siviilikaupunkeihin (täyttää kansanmurhan kriteerit). On tietenkin ymmärrettävää, että sinä yrität höpöttää jostain salaiitoista, kun et kykene tosi asioita kiistämään, mutta jollain minut täytyy yrittää hiljentää, joten yritetään sitten valehtelua, häpäisyä ja panettelua.
Vielä 2014 Suomen eduskunnassa puhuttiin muuten asioista niiden oikeille nimillä...pitkälle (väärään suuntaan) ollaan tultu niistä ajoista.
View: https://youtu.be/0_lPxq6DEvg