HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Joskus kysyin sulta muttet ikinä vastannut, niin miten sun näkemys sodasta eroaa Venäjän propagandan näkemyksestä sodasta? Haluutko luetella vaikkapa 5 asiaa mistä oot erimieltä Venäjän "laatikon" mielipiteistä?
Sä voit varmasti itse listata miten asian tunnet, etkä koita tuhlata muiden aikaa tuolla asettelulla.

Vähän kuin kysyisi ykköspierulta, että "perustele miksi olet niin vitummoinen natsi?"
5 kohtaa riittää alkuun ehkä.

Sä voit varmasti itse listata miten asian tunnet, etkä koita tuhlata muiden aikaa tuolla asettelulla.

Vähän kuin kysyisi ykköspierulta, että "perustele miksi olet niin vitummoinen natsi?"
Miksi puolustelet janaria joka jakaa täyttä ryssän propagandaa päivästä toiseen?

Mielestäni jotenkin absurdia että väitellään asiasta, josta kutakuinkin 99% sivistyneestä väestöstä, ml. EU- maiden johtajat ja oma presidenttimme (jolla, by the way, on "vähän" parempaa tietoja ihan suoraan tiedustelupalveluiltakin, kuin vaikka sinulla ja minulla), ovat yksimielisiä.

Suosittelen katsomaan tämän puheen:
View: https://www.instagram.com/reel/DGdIz-1tCkc/?igsh=b3JycXIzeTFxczI0
niin voit sitten yrittää perustella miksi luulet että sinulla on asiassa enemmän tietoa ja osaamista.

Lopuksi kehtaat vielä viitata argumentum ad nauseam:iin kun minä olen tässä ainoa joka on debunkannut sinun väitteitä sillä välin kun sinä joko jatkat samaa rallia tai vaihdat puheenaihetta. Puhumattakaan siitä, että piilotat pääsi hiekkaan kun sinulle esitetään kysymys johon et halua vastata.

Tällä hetkellä lähinnä teet itsestäsi salaliittoteorioita ja venäjän propagandaa uskovan clownin ja/tai trollin

Noh, vielä kerran, Eurooppa ei ole 99% sivistyneestä väestöstä. Koko tähän Ukraina keissiin on pelkästään USAID käyttänyt kymmeniä miljardeja, tämä tulee varmasti aikanaan paljastumaan yhdeksi maailman suurimmista propaganda operaatioista. Esim Maidanin vallankaappaukseen USAID käytti 5 miljardia dollaria (laitoin jo linkkiä tästä aiemmin).

Absurdia on se, että vaikka nyt Trump on hallintoineen paljastanut Ukrainan propaganda operaation (jonka USA itse aloitti) ja kaiken sen valheellisuuden, joka tähän on sisältynyt, EU:n johto silti tiukasti pitää siitä kiinni, eivät edes ymmärrä hävetä(?) Tai ehkä ymmärtävät, mutta ymmärtävät myös, että sen myöntäminen olisi heidän uransa loppu, joten mieluummin tapatetaan vain lisää Ukrainalaisia, ja jatketaan valehtelua.

Minä olen tässä näyttänyt todisteiden kera, mitä Ukrainassa oikeasti tapahtui (ja sillä on ainoastaan merkitystä, mitä on oikeasti tapahtunut, eikä sillä, mitä väitetään tapahtuneen), eli Zeleskyin antaman käskyn aloittaa (sisällis) sota Donbassia vastaan uhreista välittämättä, kuten myös osoitin virallisia dokumentteja käyttäen, että Kiovan hallituksen joukot (Zelenskyin käskystä) aloittivat massiiviset pommitukset Donbassin siviilikaupunkeihin (täyttää kansanmurhan kriteerit). On tietenkin ymmärrettävää, että sinä yrität höpöttää jostain salaiitoista, kun et kykene tosi asioita kiistämään, mutta jollain minut täytyy yrittää hiljentää, joten yritetään sitten valehtelua, häpäisyä ja panettelua.

Vielä 2014 Suomen eduskunnassa puhuttiin muuten asioista niiden oikeille nimillä...pitkälle (väärään suuntaan) ollaan tultu niistä ajoista.

View: https://youtu.be/0_lPxq6DEvg

Eikö usein täällä heitetty väitös ole, että on lännen laatikko sekä venäjän laatikko? Eli on vain osapuolten näkemykset tilanteesta, eikä neutraalia tilannekatsausta välttämättä pysty/kannata edes etsiä?

Eli jos on vain laatikot, niin mulle on mielenkiintoista miten osa jengistä ei pysty antamaan yhtään pointtia miten heidän näkemyksensä eroaa venäjän laatikosta, kun sama kaveri on kertonut tuhansilla viesteillä miten on eri mieltä lännen laatikon kanssa 😄

Toisaalta myös, jos on neutraali näkemys tästä tilanteesta olemassa, miten se esim sun mielestä eroaa Venäjän mielipiteestä? Vai onko se kenties täysin sama? Vai joku ykkös pieru?

Noh, vielä kerran, Eurooppa ei ole 99% sivistyneestä väestöstä. Koko tähän Ukraina keissiin on pelkästään USAID käyttänyt kymmeniä miljardeja, tämä tulee varmasti aikanaan paljastumaan yhdeksi maailman suurimmista propaganda operaatioista. Esim Maidanin vallankaappaukseen USAID käytti 5 miljardia dollaria (laitoin jo linkkiä tästä aiemmin).

Absurdia on se, että vaikka nyt Trump on hallintoineen paljastanut Ukrainan propaganda operaation (jonka USA itse aloitti) ja kaiken sen valheellisuuden, joka tähän on sisältynyt, EU:n johto silti tiukasti pitää siitä kiinni, eivät edes ymmärrä hävetä(?) Tai ehkä ymmärtävät, mutta ymmärtävät myös, että sen myöntäminen olisi heidän uransa loppu, joten mieluummin tapatetaan vain lisää Ukrainalaisia, ja jatketaan valehtelua.

Minä olen tässä näyttänyt todisteiden kera, mitä Ukrainassa oikeasti tapahtui (ja sillä on ainoastaan merkitystä, mitä on oikeasti tapahtunut, eikä sillä, mitä väitetään tapahtuneen), eli Zeleskyin antaman käskyn aloittaa (sisällis) sota Donbassia vastaan uhreista välittämättä, kuten myös osoitin virallisia dokumentteja käyttäen, että Kiovan hallituksen joukot (Zelenskyin käskystä) aloittivat massiiviset pommitukset Donbassin siviilikaupunkeihin (täyttää kansanmurhan kriteerit). On tietenkin ymmärrettävää, että sinä yrität höpöttää jostain salaiitoista, kun et kykene tosi asioita kiistämään, mutta jollain minut täytyy yrittää hiljentää, joten yritetään sitten valehtelua, häpäisyä ja panettelua.

Vielä 2014 Suomen eduskunnassa puhuttiin muuten asioista niiden oikeille nimillä...pitkälle (väärään suuntaan) ollaan tultu niistä ajoista.

View: https://youtu.be/0_lPxq6DEvg

Aika paljon on muuttunut 10 vuodessa mielipiteet, johtunee mediasta joka uutisoinut tiettyjä asioita toistuvasti.
Ja joka ilmeisesti maksettu joka puolella toistamaan samaa propagandaa.
Mielenkiintoinen tää Trumpin hallinnon kanta asioihin, ihan eri kuin EU:n ja suomen virallinen totuus.
Itse en vielä ole päättännyt kumpaan suuntaan kallistun, mutta selvää on että asia ei ole niin mustavalkoinen mitä yleisesti väitetään.

asia ei ole niin mustavalkoinen mitä yleisesti väitetään.

Jos on edes vähän tutustunut historiaan omin päin, niin huomaa nopeasti, että aika harva asia on niin mustavalkoinen ja menee täsmälleen niin kuin meille on kerrottu. Omasta etnonationalistisesta näkökulmasta on melkein mahdotonta koskaan tukea Venäjää, koska Venäjä on monikulttuurinen ja monietninen kansojen vankila, joka on menneisyydessä sortanut suomalaisia ja yrittänyt venäläistää Suomea ja suomalaisia. Toisaalta Zelenskyn ja Ukrainan nykyisen johdon tukeminenkin on vaikeaa. Pääosin olen vain vältellyt koko aihetta.

US CNN Poll over who bear the most responsabilites for the Oval Office Argument.With over 70 000 responders

1000014134.webp

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Aika paljon on muuttunut 10 vuodessa mielipiteet, johtunee mediasta joka uutisoinut tiettyjä asioita toistuvasti.
Ja joka ilmeisesti maksettu joka puolella toistamaan samaa propagandaa.
Mielenkiintoinen tää Trumpin hallinnon kanta asioihin, ihan eri kuin EU:n ja suomen virallinen totuus.
Itse en vielä ole päättännyt kumpaan suuntaan kallistun, mutta selvää on että asia ei ole niin mustavalkoinen mitä yleisesti väitetään.

Media on tänä päivänä valtava mahti ja se joka sitä kontrolloi/ohjaa, pystyy luomaan oman "todellisuutensa" ja maailmankuvansa ja erittäin uskottavan semmoisen. Tämän on nyt viimeistään todistanut se, kun USAID:n toiminta on paljastanut, se rahoitti ja ohjaili kuuttatuhattakahtasataa reportteria yli seitsemässäsadassa tiedotusvälineessä ja lähes kolmessasadassa "kansalaisjärjestössä" Ympäri maailmaa. Näiden avulla luotiin halutunlainen narratiivi. Näiden avulla luotiin myös Ukrainan ja Venäjän hyvän ja pahan välinen taistelu, jossa ei ole sydäntä särkevää emotionaalisuutta puuttunut. Ja ne harvat, jotka eivät ole tähän langenneet, on syyllistetty tietenkin ryssiksi ja Putinisteiksi, kuinkas muuten...

Trumpin toiminta on kyllä mielenkiintoista, vaikka hän uhosikin "kuivattavansa suon" en silti uskonut että hän lähtisi näin perusteelliseen "puhdistukseen". Tosin ei Trumpin toimintakaan nyt ihan pyyteetöntä ole -uskoisin. USAID, CIA, FBI ja monet muut organisaatiot, jota Trump nyt lakkauttaa ja siivoaa, ovat kaikki osallistuneet myös aiemmin hänen "ajojahtiin", eli uskoisin että kostoa siitä on myös tässä mukana.

Ei semmoisen kanssa voi neuvotella rauhasta, joka ei rauhaa halua. Zelenskyi menettää valtansa sillä samalla hetkellä, kun tulee rauha, ja sitten alkaa tutkimukset hänen toimistaan. Zelenskyi vetää homman ns. päätyyn asti, samalla tavalla, kuin Hitler, tai sillä erolla, että kun tulee viimeisen ratkaisun paikka, Zele häipyy jonnekin turvaan.
Nyt viimeistään asia ymmärretään myös valkoisessa talossa, että rauhaa ei tule, niin kauan, kuin Zele on vallassa, joten hänestä täytyy päästä eroon, keinolla ja hinnalla millä hyväänsä ja nopeasti.

Ja sieltä se tuli.

Trumpin hallinnosta kovaa vihjailua: Zelenskyin on ehkä siirryttävä sivuun Ukrainan johdosta

Uutistoimisto AFP:n mukaan useampi korkea-arvoinen virkamies Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin hallinnossa katsoo, että Zelenskyin pitäisi siirtyä sivuun virastaan.

– Joko hänen pitää tulla järkiinsä ja palata neuvottelupöytään kiitollisena, tai sitten jonkun muun täytyy johtaa maa tekemään näin, Yhdysvaltain edustajainhuoneen puhemies, republikaani Mike Johnson sanoi AFP:n mukaan.

Myös Trumpin kansallisen turvallisuuden neuvonantaja Mike Waltz kritisoi kovasanaisesti Ukrainan presidenttiä Volodymyr Zelenskyiä sunnuntaina.

– Tarvitsemme sellaisen johtajan [Ukrainalle], jonka kanssa voimme päästä samalle sivulle, ja lopulta myös Venäjän kanssa, jotta tämä sota loppuisi, Waltz sanoi.

– Jos käy ilmi, että presidentti Zelenskyin joko henkilökohtaiset tai poliittiset motiivit poikkeavat taistelujen lopettamisesta, niin meillä on aidosti vakava ongelma.

En voi ottaa kantaa onko nuo Makhakin viestin väittämät totta, ei riitä siihen tieto, mutta jos mietitään tilannetta missä vaikka Ruotsin pohjois-osassa asuisi pari miljoona suomen kansalaista ja ruotsi päättäisi pistää pommia niiden niskaan ja tappaa pois niin kyllä mun mielestä ois enemmän kuin velvollisuus pistää meidän armeija sinne lopettaan touhut. Eikä silloin vois sanoa meidän lähteneen sinne provosoimatta.
Tää oli erittäin hyvä vertaus

Ja sieltä se tuli.

Trumpin hallinnosta kovaa vihjailua: Zelenskyin on ehkä siirryttävä sivuun Ukrainan johdosta

Uutistoimisto AFP:n mukaan useampi korkea-arvoinen virkamies Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin hallinnossa katsoo, että Zelenskyin pitäisi siirtyä sivuun virastaan.

– Joko hänen pitää tulla järkiinsä ja palata neuvottelupöytään kiitollisena, tai sitten jonkun muun täytyy johtaa maa tekemään näin, Yhdysvaltain edustajainhuoneen puhemies, republikaani Mike Johnson sanoi AFP:n mukaan.

Myös Trumpin kansallisen turvallisuuden neuvonantaja Mike Waltz kritisoi kovasanaisesti Ukrainan presidenttiä Volodymyr Zelenskyiä sunnuntaina.

– Tarvitsemme sellaisen johtajan [Ukrainalle], jonka kanssa voimme päästä samalle sivulle, ja lopulta myös Venäjän kanssa, jotta tämä sota loppuisi, Waltz sanoi.

– Jos käy ilmi, että presidentti Zelenskyin joko henkilökohtaiset tai poliittiset motiivit poikkeavat taistelujen lopettamisesta, niin meillä on aidosti vakava ongelma.

Täähän on hieno homma jos näyttelijä gay pelle saadaan sivuun ja rauha sitä kautta 💪

Joskus kysyin sulta muttet ikinä vastannut, niin miten sun näkemys sodasta eroaa Venäjän propagandan näkemyksestä sodasta? Haluutko luetella vaikkapa 5 asiaa mistä oot erimieltä Venäjän "laatikon" mielipiteistä?
Löytyykö edes yhtä asiaa?

Täähän on hieno homma jos näyttelijä gay pelle saadaan sivuun ja rauha sitä kautta 💪

Kyllä. En jaksa millään uskoa, että Zelenskyin kanssa voidaan päästä milloinkaan järkevään sopimukseen, mutta jos-kun hänestä päästään eroon, rauhansopimus saadaan aikaan hyvinkin nopeasti.

Laatikoita riittää.
Lännen laatikko
Venäjän laatikko
Lännen sisäinen populismin/USAn nykyhallinnon vastainen laatikko

USAn ulkoministeri kyllä tietää mitä Venäjän laatikossa on, ei ole Venäjän laatikossa. Vaikka populismin vastainen laatikko raivoaa ja alarmisoi jotain muuta. Ja haluaa laittaa USAn hallintoa vuoroin Venäjän, fasismin tai natsien tai mihin vaan mahdollisimman ankaran leiman laatikkoon. Aikaleimasta jos minuutin viitsitte kuunnella. Kyllä se Venäjän laatikko on tiedossa. Kyse on vaan pragmaattisesta suhtautumisesta asiaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=P4MzGljlpr8&t=350s

Kannattaa kyllä kuunnella myös koko haastattelu.

Käytännössähän tässä kävi niin, että Trump oli huomannut, että ei pysty saamaan Putinia lopettamaan Ukrainan tuhoamista ja keksi näin keinon vetää itsensä sopasta.

Uusi teoria nousi esiin Venäjällä –​

"...Trump ja Vance ovat jo nyt tajunneet, etteivät he saa tehtyä Ukrainaan pikaisesti lupaamaansa rauhaa. Jotta mahdollinen epäonnistuminen ei menisi heidän itsensä piikkiin, he tarvitsevat jo etukäteen syntipukin"

Vai muka uusi teoria...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom