HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Venäjä on tehnyt valtavasti sotarikoksia tarkoituksella. Sotarikosten määrä on yli 65 000 arvioiden mukaan. Venäjän strategia oli tuhota talvella Ukrainan energiainfra ja aiheuttaa humanitäärinen katastrofi. Venäläisessä mediassa myös naureskeltiin sille miten ukrainalaisille lapsille tulee kylmä. Buchassa siviilejä kiduttaneet ja teurastaneet venäläiset sotilaat saivat myös mitaleita Venäjän sodanjohdolta. Mariupolissa teatteri oli merkitty selkeästi, että siellä on lapsia, mutta venäläiset pommitti teatteria silti ja arviolta 400-500 siviiliä, joista suurin osa lapsia kuoli. Venäjä on myös kaapannut kymmeniä tuhansia lapsia Ukrainasta ja vienyt heidän vasten tahtoaan Venäjälle. Tuo ei ole mitään normaalia sodankäyntiä, vaan natsisaksaan verrattavaa sotarikosten tehtailua. Sinä vähättelet kaikkea tuota ja selittelet miten tuollaista vain sattuu sodassa.

Tietoa tästä kaikesta on netissä ja faktat on selvät. Silti mikään tästä ei aiheuta tunnereaktiota, mutta kun näitä sotarikoksia tekeviä ryssiä pilkkaa, niin siitä alkaa kauhea itku. Kyllä tuosta näkee kuka on sitä alinta paskaa.

katso liitettä 251346
Kukas tänne on postannut esim. ukrainalaisista ruumiskasoja hymiöiden kera?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavallaan vähän ihmettelen sitä, että täällä on kuitenkin vuoden verran nyt mässäilty aiheella kymmeniä ja kymmeniä viestejä päivässä ja sitten, kun tulee kuvastoa, miltä sota ihan oikeasti näyttää, niin nytkö sit alkaa harmittamaan. Minä suojaan itteeni ihan tarkoituksella, enkä mässäile tällä aiheella liikoja saatika osallistu tämmöisiin ketjuihin, mutta jos tän aiheen parissa päättää viettää aikaansa, niin varmaan kannattas asennoitua niin, että semmoistakin materiaalia tulee vastaan, joka voi herkempää järkyttää.
 
Tässä taas nähdään hyvin ettei teikäläinen edes lue mitä tänne kirjoitetaan vaan sinä olet itse omassa päässäsi luonut narratiivin muista keskustelijoista täällä. Aivan käsittämätöntä.
Eli sinä olet henk. kohtaisesti vendetalla asioista ja puhut ihan mitä sylki suuhun tuo. Aivan mielisairasta menoa. Jostain sinäkin olet vetänyt herneet nenään ja sitten elät jossain ihan omassa kuplassa haukkuen porukkaa ja ohitat sitten kaiken mikä rikkoisi tämän kuplan... minkä olet itsellesi luonut. Jännä kyllä katsoa tätä menoa ja hulluutta miten se aaltoilee näissä current thingeissä sekä miten sen teema on erilainen, mutta samalla samaa kaavaa. Nyt on joku sekopäinen raivotauti saatu istutettua osaan porukasta, missä kaikki aivan kaikki jotka eivät tanssi taas valtamedian mukaan on vihollisia ja niistä tehdään vihollisia vaikka keinotekoisesti jos tarvis.

Olisitpa yhtä vihainen noista venäläisten iskuista siviilikohteisiin.
 
Sitten kun venäläisten sotilaiden kunniaa loukataan mustaa huumoria olevalla meemikuvalla,

Minusta tämmöiset kuvat eivät loukkaa maan X sotilaiden kunniaa, vaan ne loukkaavat ihmisyyttä.

Minä olen työssäni käsitellyt, katsellut ja haistanut niin monta vainajaa, että kuoleman raadollisuus ja rumuus on erittäin tuttua. Sota on tragedia jokaiselle siihen osallistuvalle - kuului sitten voittajiin tai häviäjiin. Tietysti sotaan kuuluu huumori yhtenä selviytymiskeinona, mutta rajat on olemassa. Tuskinpa kukaan nauraa näissä kuvissa olevien sotilaiden vanhempien, vaimojen ja lasten surulle ja tuskalle yhtään sen enempää, kuin on nauranut kuville, joissa on menehtyneitä ukrainalaissiivilejä. Tai jos nauraa, niin jotain jossakin on todella pahasti vialla.
 
Tavallaan vähän ihmettelen sitä, että täällä on kuitenkin vuoden verran nyt mässäilty aiheella kymmeniä ja kymmeniä viestejä päivässä ja sitten, kun tulee kuvastoa, miltä sota ihan oikeasti näyttää, niin nytkö sit alkaa harmittamaan. Minä suojaan itteeni ihan tarkoituksella, enkä mässäile tällä aiheella liikoja saatika osallistu tämmöisiin ketjuihin, mutta jos tän aiheen parissa päättää viettää aikaansa, niin varmaan kannattas asennoitua niin, että semmoistakin materiaalia tulee vastaan, joka voi herkempää järkyttää.
Ukrainalaiset on laittaneet joitakin kuvia kuolleista siviileistä. Tarkoitus siinä on näyttää maailmalle Venäjän sotarikokset. Niissähän voi olla omaisiltakin lupa. Kasvoja ei yleensä näy ja vaatteet on päällä.

Toinen pistää kuvia saadakseen naurut?

Minä ainakin näen eron noissa tapauksissa.
 
Tavallaan vähän ihmettelen sitä, että täällä on kuitenkin vuoden verran nyt mässäilty aiheella kymmeniä ja kymmeniä viestejä päivässä ja sitten, kun tulee kuvastoa, miltä sota ihan oikeasti näyttää, niin nytkö sit alkaa harmittamaan. Minä suojaan itteeni ihan tarkoituksella, enkä mässäile tällä aiheella liikoja saatika osallistu tämmöisiin ketjuihin, mutta jos tän aiheen parissa päättää viettää aikaansa, niin varmaan kannattas asennoitua niin, että semmoistakin materiaalia tulee vastaan, joka voi herkempää järkyttää.
Sä olet kans postannut paljon ruumiskasoja ja sitten hymiöillä maiskuttelet asiaa?
 
Tavallaan vähän ihmettelen sitä, että täällä on kuitenkin vuoden verran nyt mässäilty aiheella kymmeniä ja kymmeniä viestejä päivässä ja sitten, kun tulee kuvastoa, miltä sota ihan oikeasti näyttää, niin nytkö sit alkaa harmittamaan. Minä suojaan itteeni ihan tarkoituksella, enkä mässäile tällä aiheella liikoja saatika osallistu tämmöisiin ketjuihin, mutta jos tän aiheen parissa päättää viettää aikaansa, niin varmaan kannattas asennoitua niin, että semmoistakin materiaalia tulee vastaan, joka voi herkempää järkyttää.

No minua ei tuo sodan todellisuus järkytä vaan se, miten vainajien kuvasta tehdään ilkkuvaa "huumoria".
 
Minusta tämmöiset kuvat eivät loukkaa maan X sotilaiden kunniaa, vaan ne loukkaavat ihmisyyttä.

Minä olen työssäni käsitellyt, katsellut ja haistanut niin monta vainajaa, että kuoleman raadollisuus ja rumuus on erittäin tuttua. Sota on tragedia jokaiselle siihen osallistuvalle - kuului sitten voittajiin tai häviäjiin. Tietysti sotaan kuuluu huumori yhtenä selviytymiskeinona, mutta rajat on olemassa. Tuskinpa kukaan nauraa näissä kuvissa olevien sotilaiden vanhempien, vaimojen ja lasten surulle ja tuskalle yhtään sen enempää, kuin on nauranut kuville, joissa on menehtyneitä ukrainalaissiivilejä. Tai jos nauraa, niin jotain jossakin on todella pahasti vialla.

Ukrainalaiset on laittaneet joitakin kuvia kuolleista siviileistä. Tarkoitus siinä on näyttää maailmalle Venäjän sotarikokset. Niissähän voi olla omaisiltakin lupa. Kasvoja ei yleensä näy ja vaatteet on päällä.

Toinen pistää kuvia saadakseen naurut?

Minä ainakin näen eron noissa tapauksissa.

Kyseessä oli vittuilu noille palstan ryssäfaneille, jotka vähättelevät venäläisten sotarikoksia. Hyvin meni perille noiden ulinasta päätellen. Olen myös huumorin suhteen enemmän South Parkin linjoilla, eli kaikesta voi tehdä huumoria ja kiellettyjä aiheita ei ole. Tässä tapauksessa naurut ei tule kuolleista venäläisistä sotilaista, vaan tuosta ryssäfanien reaktiosta. Sama neutraali ote mikä on ukrainalaisiin ei pädekään venäläisten kohdalla, vaan aletaan jo vaatimaan anteeksipyyntöä. 😀
 
Ei ole tosiaan sama asia ja kovin mauton kuva. Mutta onhan tämä ryssä-fanbasen reaktio silti koominen. Nyt ollaan niin helvetin järkyttyneitä ja sydämistyneitä 😂 sitten kun on kyse loputtomista ryssien sotarikoksista, niin sönköttävät nyt mitä hyvänsä, reaktio on silloin ollut vähättely. Aika valikoivaa järkyttymistä, mutta hyvin sopii ryssäfanitukseen. Tähän voi koittaa selittää taas vaikka mitä paskaa vastaan, mutta ei musta siitä valkoiseksi muutu.
 
Kyseessä oli vittuilu noille palstan ryssäfaneille, jotka vähättelevät venäläisten sotarikoksia. Hyvin meni perille noiden ulinasta päätellen. Olen myös huumorin suhteen enemmän South Parkin linjoilla, eli kaikesta voi tehdä huumoria ja kiellettyjä aiheita ei ole. Tässä tapauksessa naurut ei tule kuolleista venäläisistä sotilaista, vaan tuosta ryssäfanien reaktiosta. Sama neutraali ote mikä on ukrainalaisiin ei pädekään venäläisten kohdalla, vaan aletaan jo vaatimaan anteeksipyyntöä. 😀
Ehei. Huumoria löytyy kyllä ja ei tuo mitä puhut ole mitään south park huumoria.

Sinä kirjaimellisesti runkkaat ruumiskasoille hymy kasvoilla. Vitun hullu. Eikä kukaan sulta mitään anteeksipyyntöjä halua. Tuokin on oman pääsi kehitelmää sekä mistä helvetin ryssäfaneista sä hullu edelleen selität?

Tää kaveri oikeasti viskoo sontaa ympäriinsä ja sitten kun joku (tottakai) sanoo asiasta on se hänelle todiste, että toi on ryssäbotti.
Tää on oikeastaan yksi asia mikä laittanut tässä current thingissä taas mietteliääksi eli miten osa porukasta saatu ajettua tämmöiseen maniaan missä inhimillisyys sekä sellainen normaali käytös on jätetty roskiin. Tämä on todella monessa paikkaa huomattu, kun seuraa nettikeskusteluja.
Covidissa oltiin valmiita viemään leireille ja ihmisoikeudet olisi pitänyt ottaa pois.
Nyt varmaan osa ampuisi porukkaa suoraan monttuun, kun ei ollut samaa mieltä uutisten ja twitterin kanssa.

Ja edelleen nämä hokevat päässään ryssäfaneista...Ei saatana.
 
Ehei. Huumoria löytyy kyllä ja ei tuo mitä puhut ole mitään south park huumoria.

Sinä kirjaimellisesti runkkaat ruumiskasoille hymy kasvoilla. Vitun hullu. Eikä kukaan sulta mitään anteeksipyyntöjä halua. Tuokin on oman pääsi kehitelmää sekä mistä helvetin ryssäfaneista sä hullu edelleen selität?

Tää kaveri oikeasti viskoo sontaa ympäriinsä ja sitten kun joku (tottakai) sanoo asiasta on se hänelle todiste, että toi on ryssäbotti.
Tää on oikeastaan yksi asia mikä laittanut tässä current thingissä taas mietteliääksi eli miten osa porukasta saatu ajettua tämmöiseen maniaan missä inhimillisyys sekä sellainen normaali käytös on jätetty roskiin. Tämä on todella monessa paikkaa huomattu, kun seuraa nettikeskusteluja.
Covidissa oltiin valmiita viemään leireille ja ihmisoikeudet olisi pitänyt ottaa pois.
Nyt varmaan osa ampuisi porukkaa suoraan monttuun, kun ei ollut samaa mieltä uutisten ja twitterin kanssa.

Ja edelleen nämä hokevat päässään ryssäfaneista...Ei saatana.

Onhan tämä sinun raivoaminen hauskaa seurattavaa, kun tänään kirjoitit myös näin.

Olen kans kylmä siinä että tiedostan, että sodissa kuolee ihmisiä, lapsia ja siviilejä. Se on varma asia mikä tapahtuu aina. Se on aina läsnä. Se on tiedostettu asia. Se on laskettu mukaan war economyyn.

Kenelläköhän meistä on inhimillisyys mennyt?
 
Ihan oikeasti suosittelen psykiatrilla käyntiä, ei tuo ole enää tervettä saada nautintoa kun ihmisiä kuolee vaikkakin olis ryssiä! Tai ehkäpä tuo nimimerkki jo kertoo tarpeeksi
Vaikkei Pakkis mikään woke-palsta olekaan, niin ei sitä uskalla enää edes anonyymisti Internetissä kaikkea sanoa mitä ajattelee, mutta tervettä tai ei, hyvä että kuolee mahdollisimman paljon maahantunkeutujia. Ehkä se vähentää haluja tunkeutua muihin maihin.
 
Vaikkei Pakkis mikään woke-palsta olekaan, niin ei sitä uskalla enää edes anonyymisti Internetissä kaikkea sanoa mitä ajattelee, mutta tervettä tai ei, hyvä että kuolee mahdollisimman paljon maahantunkeutujia. Ehkä se vähentää haluja tunkeutua muihin maihin.
Mikä perkeleen woke?? Ootko sä joku 20v tai alle joku nuorten uus sana?
 
Onhan tämä sinun raivoaminen hauskaa seurattavaa, kun tänään kirjoitit myös näin.



Kenelläköhän meistä on inhimillisyys mennyt?
Toinen katsoo tilastoja ja ymmärtää mitä sota tarkoittaa.

Toinen runkkaa ruumiskasoille hymyssäsuin.

Miltä tuntuu olla mielenvikainen?
Sä olet oikeasti tyhmä, kun lainasit juuri sitä kohtaa mikä oli esimerkkinäni erottamaan tuon hulluutesi minusta.
 
Back
Ylös Bottom