HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Herää kysymys miksi kukaan postaa nimenomaan kenenkään ruumiita?
Sä varmaan saat tästä jonkun seisokin, mutta itse en suoraansanoen jaksaisi tapittaa mitään ruumiita keneltäkään hymiöiden kera.

Välillä tulee kyllä semmonen ole ettei tää katsomo ole ihan tervettä päästään.
Mieluummin minä katselen läjiä kuolleista ryssistä kuin sielultaan ryssien piirtämiä nuolirikkaita "bakhmut kaatuu just" karttoja.

edit. tais muutamalla ryssäfanbasen tyypillä mennä tunteisiin 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä ryzzä sotilaat saavuttaneet myös "Venäläisen unelman" Bahmutin suunnalla

1679610691177.png
 
Tuosta kaluston ja miehistön riittävyydestä tiedä, mutta alla oleva tosiasia pinta-aloista tuppaa ryssiltä ja rysymielisiltä unohtumaan. Ryssän talven suurhyökkäys = jälleen uusi mahalasku.

"Ukrainan mediassa on huomautettu Venäjän joukkojen miehittäneen talvihyökkäyksensä aikana vain 0,004 prosenttia Ukrainan pinta-alasta.

Ainakin 30 000 venäläissotilasta on kaatunut Donetskin alueella sijaitsevan Bahmutin taistelussa. Rynnäköissä on vallattu 25 neliökilometriä, mikä vastaa kahta Lontoon Heathrow’n lentokentän kokoista aluetta."


Noista ruumisläjistä, niin en minäkään niitä kaipaa katseltavaksi. Silti vähemmän häiritsevää noita on katsella kuin esimerkiksi raunioksi pommitettuja siviilirakennuksia, joissa tiedetään kuolleen ukrainalaisia.
 
Mieluummin minä katselen läjiä kuolleista ryssistä kuin sielultaan ryssien piirtämiä nuolirikkaita "bakhmut kaatuu just" karttoja.

edit. tais muutamalla ryssäfanbasen tyypillä mennä tunteisiin 😄
Kyllä mä ennemmin puhun sodasta ja sen tapahtumista vs postaan vaan ruumiita millä koitetaan jotain reaktioita hakea.
No se reaktioiden haku onnistui ja lähinnä alleviivasi millaista porukkaa täällä pyörii. Kuvottavaa.

Sekin alleviivautui ketkä oikeasti ymmärtää sodasta sekä sen vakavuudesta. Kukaan tervejärkinen ei mehustele kenenkään ruumiiden kuvilla. Ei kenenkään.
On täysin selvää että noita ruumiskasoja on paljon paljon enemmän. Tämä on sota.

Silti täytyy olla todella alhaista ihmisroskaa, joka mehustelee tuollasella oli kumman puolen kasoja kuvissa tai videoissa.
 
Kyllä mä ennemmin puhun sodasta ja sen tapahtumista vs postaan vaan ruumiita millä koitetaan jotain reaktioita hakea.
No se reaktioiden haku onnistui ja lähinnä alleviivasi millaista porukkaa täällä pyörii. Kuvottavaa.

Sekin alleviivautui ketkä oikeasti ymmärtää sodasta sekä sen vakavuudesta. Kukaan tervejärkinen ei mehustele kenenkään ruumiiden kuvilla. Ei kenenkään.
On täysin selvää että noita ruumiskasoja on paljon paljon enemmän. Tämä on sota.

Silti täytyy olla todella alhaista ihmisroskaa, joka mehustelee tuollasella oli kumman puolen kasoja kuvissa tai videoissa.
Olen kyllä oikeesti ihan samaa mieltä ettei se nyt kovin tervettä noilla mehustella ole, ja oli vähän typerä viesti minulta. Mutta kyllä vastaavia kuvia on laitettu tähänkin ketjuun jo sodan alusta saakka, löytyy paljon karumpaakin matskua. Joskin ukrainalaisten siviilien kohdalla täällä tietyt tahot alkoi spekuloimaan ovatko aitoja, vai oisko kuitenkin ukrainalaiset itse lavastaneet ne kauheudet. Nyt tuli joiltakin voimakkaampi tunnereaktio kun nähtiin kuolleita toiseen maahan tunkeutuneita sotilaita. Sekin kertoo jostain.
 
Olen kyllä oikeesti ihan samaa mieltä ettei se nyt kovin tervettä noilla mehustella ole, ja oli vähän typerä viesti minulta. Mutta kyllä vastaavia kuvia on laitettu tähänkin ketjuun jo sodan alusta saakka, löytyy paljon karumpaakin matskua. Joskin ukrainalaisten siviilien kohdalla täällä tietyt tahot alkoi spekuloimaan ovatko aitoja, vai oisko kuitenkin ukrainalaiset itse lavastaneet ne kauheudet. Nyt tuli joiltakin voimakkaampi tunnereaktio kun nähtiin kuolleita toiseen maahan tunkeutuneita sotilaita. Sekin kertoo jostain.
En mä ota kantaa mitä ja mistä tänne postattu jossain sodan alussa materiaalia tai muuta.

Sä haluat ajatella, että reaktio tulisi vain koska tuossa on ryssiä. Ei.
Mitä et tajua, kun sanoin ettei ole väliä kenen ruumiita kuvissa on mutta jos tarkoitus on hymiöiden kera mässyttää kuolleilla IHMISILLÄ voi puolestani painua hevonvittuun. Oli ne kuolleet ukrainalaisia, suomalaisia, ryssiä tai kiinalaisia.
Alinta paskaa sellaiset jotka ei käsitä, että nuokin ryssät kuolleet poliittisten paskojen takia kuten valtaosa muistakin kaikissa sodissa.

Olen kans kylmä siinä että tiedostan, että sodissa kuolee ihmisiä, lapsia ja siviilejä. Se on varma asia mikä tapahtuu aina. Se on aina läsnä. Se on tiedostettu asia. Se on laskettu mukaan war economyyn.

Mutta se että mehustelisi niillä asioilla... Se erottaakin sitten meitä.
 
Olen kyllä oikeesti ihan samaa mieltä ettei se nyt kovin tervettä noilla mehustella ole, ja oli vähän typerä viesti minulta. Mutta kyllä vastaavia kuvia on laitettu tähänkin ketjuun jo sodan alusta saakka, löytyy paljon karumpaakin matskua. Joskin ukrainalaisten siviilien kohdalla täällä tietyt tahot alkoi spekuloimaan ovatko aitoja, vai oisko kuitenkin ukrainalaiset itse lavastaneet ne kauheudet. Nyt tuli joiltakin voimakkaampi tunnereaktio kun nähtiin kuolleita toiseen maahan tunkeutuneita sotilaita. Sekin kertoo jostain.
Etkö ymmärrä ettei sillä ole väliä ketä nuo olisi ollut ,vaikka sitte karvaranteita , tai ryssä tekisi vastaavaa SE ON SAIRASTA, ei terve ihminen siitä kiksejä saa. Tunnereaktio siksi koska sairasta saada nautintoa tollasesta oli se sit ryssä,karvaranne, ukrainalainen. Sit ymmärrän tollasen jotenki jos omaa perhettä esim joku satuttais nii silmä silmästä asenne ja siitäkää muuta "nautintoa" saisi kuin kosto.
 
Olen kyllä oikeesti ihan samaa mieltä ettei se nyt kovin tervettä noilla mehustella ole, ja oli vähän typerä viesti minulta. Mutta kyllä vastaavia kuvia on laitettu tähänkin ketjuun jo sodan alusta saakka, löytyy paljon karumpaakin matskua. Joskin ukrainalaisten siviilien kohdalla täällä tietyt tahot alkoi spekuloimaan ovatko aitoja, vai oisko kuitenkin ukrainalaiset itse lavastaneet ne kauheudet. Nyt tuli joiltakin voimakkaampi tunnereaktio kun nähtiin kuolleita toiseen maahan tunkeutuneita sotilaita. Sekin kertoo jostain.

Jep juuri tuo oli se pointti ja siksi postasinkin tuon kuvan. Hyvät naurut sai, kun ryssäporukka veti tuosta kunnon peppukivut. Kuitenkin kun äsken kyselin noista Venäjän sotarikoksista, niin niitä vähäteltiin ja jopa väitettiin lavastetuiksi yms. joten eipä nuo ukrainalaiset siviilikuolemat tunnu koskettavan noita tyyppejä. Sitten kun venäläisten sotilaiden kunniaa loukataan mustaa huumoria olevalla meemikuvalla, niin sitten aletaan vaatimaan jo anteeksipyyntöä. Eipä taida tuo neutraali suhtautuminen sotaan toteutua, kun on venäläiset sotilaat kyseessä.
 
Sovitaanko että Laitellaan jatkossa jos tuon kaltaisia kuvia haluaa laittaa, (mielellään ei) niin ainakin spoileri tagin alle?
 
Jep juuri tuo oli se pointti ja siksi postasinkin tuon kuvan. Hyvät naurut sai, kun ryssäporukka veti tuosta kunnon peppukivut. Kuitenkin kun äsken kyselin noista Venäjän sotarikoksista, niin niitä vähäteltiin ja jopa väitettiin lavastetuiksi yms. joten eipä nuo ukrainalaiset siviilikuolemat tunnu koskettavan noita tyyppejä. Sitten kun venäläisten sotilaiden kunniaa loukataan mustaa huumoria olevalla meemikuvalla, niin sitten aletaan vaatimaan jo anteeksipyyntöä. Eipä taida tuo neutraali suhtautuminen sotaan toteutua, kun on venäläiset sotilaat kyseessä.
Tässä taas nähdään hyvin ettei teikäläinen edes lue mitä tänne kirjoitetaan vaan sinä olet itse omassa päässäsi luonut narratiivin muista keskustelijoista täällä. Aivan käsittämätöntä.
Eli sinä olet henk. kohtaisesti vendetalla asioista ja puhut ihan mitä sylki suuhun tuo. Aivan mielisairasta menoa. Jostain sinäkin olet vetänyt herneet nenään ja sitten elät jossain ihan omassa kuplassa haukkuen porukkaa ja ohitat sitten kaiken mikä rikkoisi tämän kuplan... minkä olet itsellesi luonut. Jännä kyllä katsoa tätä menoa ja hulluutta miten se aaltoilee näissä current thingeissä sekä miten sen teema on erilainen, mutta samalla samaa kaavaa. Nyt on joku sekopäinen raivotauti saatu istutettua osaan porukasta, missä kaikki aivan kaikki jotka eivät tanssi taas valtamedian mukaan on vihollisia ja niistä tehdään vihollisia vaikka keinotekoisesti jos tarvis.
 
En mä ota kantaa mitä ja mistä tänne postattu jossain sodan alussa materiaalia tai muuta.

Sä haluat ajatella, että reaktio tulisi vain koska tuossa on ryssiä. Ei.
Mitä et tajua, kun sanoin ettei ole väliä kenen ruumiita kuvissa on mutta jos tarkoitus on hymiöiden kera mässyttää kuolleilla IHMISILLÄ voi puolestani painua hevonvittuun. Oli ne kuolleet ukrainalaisia, suomalaisia, ryssiä tai kiinalaisia.
Alinta paskaa sellaiset jotka ei käsitä, että nuokin ryssät kuolleet poliittisten paskojen takia kuten valtaosa muistakin kaikissa sodissa.

Olen kans kylmä siinä että tiedostan, että sodissa kuolee ihmisiä, lapsia ja siviilejä. Se on varma asia mikä tapahtuu aina. Se on aina läsnä. Se on tiedostettu asia. Se on laskettu mukaan war economyyn.

Mutta se että mehustelisi niillä asioilla... Se erottaakin sitten meitä.

Venäjä on tehnyt valtavasti sotarikoksia tarkoituksella. Sotarikosten määrä on yli 65 000 arvioiden mukaan. Venäjän strategia oli tuhota talvella Ukrainan energiainfra ja aiheuttaa humanitäärinen katastrofi. Venäläisessä mediassa myös naureskeltiin sille miten ukrainalaisille lapsille tulee kylmä. Buchassa siviilejä kiduttaneet ja teurastaneet venäläiset sotilaat saivat myös mitaleita Venäjän sodanjohdolta. Mariupolissa teatteri oli merkitty selkeästi, että siellä on lapsia, mutta venäläiset pommitti teatteria silti ja arviolta 400-500 siviiliä, joista suurin osa lapsia kuoli. Venäjä on myös kaapannut kymmeniä tuhansia lapsia Ukrainasta ja vienyt heidän vasten tahtoaan Venäjälle. Tuo ei ole mitään normaalia sodankäyntiä, vaan natsisaksaan verrattavaa sotarikosten tehtailua. Sinä vähättelet kaikkea tuota ja selittelet miten tuollaista vain sattuu sodassa.

Tietoa tästä kaikesta on netissä ja faktat on selvät. Silti mikään tästä ei aiheuta tunnereaktiota, mutta kun näitä sotarikoksia tekeviä ryssiä pilkkaa, niin siitä alkaa kauhea itku. Kyllä tuosta näkee kuka on sitä alinta paskaa.

AP22137738729298.jpg
 
Back
Ylös Bottom