HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kuka postannut kuolleiden siviilien kasoja hymiöiden kera maiskutellen?

Voiko joku vihdoin vastata? Voitko sinä vastata tähän?

Etkö sitten ole iloinen kun ryssiä kuolee Ukrainassa? Pitäiskö itku tirauttaa jokaiselle raatokuvalle? Voin rehellisesti sanoa että enempi minulle hyvä mieli niistä tulee kuin huono. Sitten taas tuo kuva missä äiti ja tyttö menettäneet raajoja ryssän pommituksessa, tekee lähes pahan olon. Jokainen ryssän raato on meille hyvä asia. Jos sen ajattelee niin että ukrainalaiset eivät saisi niitä raatoja tehtyä niin voisimme itse olla nyt sodassa ja meidän läheisiä tapettais ryssän toimesta. Ole siis iloinen aina kun näet kuolleen maastopukuisen ryssän.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkö sitten ole iloinen kun ryssiä kuolee Ukrainassa? Pitäiskö itku tirauttaa jokaiselle raatokuvalle? Voin rehellisesti sanoa että enempi minulle hyvä mieli niistä tulee kuin huono. Sitten taas tuo kuva missä äiti ja tyttö menettäneet raajoja ryssän pommituksessa, tekee lähes pahan olon. Jokainen ryssän raato on meille hyvä asia. Jos sen ajattelee niin että ukrainalaiset eivät saisi niitä raatoja tehtyä niin voisimme itse olla nyt sodassa ja meidän läheisiä tapettais ryssän toimesta. Ole siis iloinen aina kun näet kuolleen maastopukuisen ryssän.
En mä ole mielisairas ja iloitse ihmisten kuolemasta.

Sä et ilmeisesti löytänyt sitä viestiä, missä ukrainalaisten ruumiita postattu hymiöiden kera? Voitko vahvistaa tämän?
 
Tässä vaan se ongelma että oman ottelijan kuntoa ei tiedä kukaan. Osumia ei lasketa, kunnosta kertoo vain oma valmentaja ja vastustajan lyönnit on leikattu lähetyksestä kokonaan pois.
Tämän vuoksi päätös jätetään sille ottelijalle ja valmennustiimille.

Jos vastusta pyytää aikalisää, niin sellaista ei kannata välttämättä myöntää.
 
En mä ole mielisairas ja iloitse ihmisten kuolemasta.

Sä et ilmeisesti löytänyt sitä viestiä, missä ukrainalaisten ruumiita postattu hymiöiden kera? Voitko vahvistaa tämän?

No kyllä teikäläiset on postannut rysyjen telegrammista videoita missä naureskellaan kun ukrainalaiset ottaa turpiin. Miksi postaatte sellaista missä joukolla nauretaan kun ihmisiä kuolee????? Ootteko mielisairaita??
 
Tänne ryssä-fanbasen suuren järkytyksen sekaan sitä ryssien sikailun aiheuttamaa todellisuutta, joka ei fanbasea toki hetkauta:

 
No kyllä teikäläiset on postannut rysyjen telegrammista videoita missä naureskellaan kun ukrainalaiset ottaa turpiin. Miksi postaatte sellaista missä joukolla nauretaan kun ihmisiä kuolee????? Ootteko mielisairaita??
Niin missä ja kuka?

Ei toimi missä kaltaisesi repii perseestä näitä väittämiä.
Sitten taas oikeasta mielisairaudesta on tuoreet todisteet mustana valkoisella.

Mä kyl seuraan innolla miten aiheessa jatkuu tämä homma ja missä vaiheessa alkaa tietty porukka taas haihtumaan jonnekin.
 
Sitten taas oikeasta mielisairaudesta on tuoreet todisteet mustana valkoisella.

Mä kyl seuraan innolla miten aiheessa jatkuu tämä homma ja missä vaiheessa alkaa tietty porukka taas haihtumaan jonnekin.
Sullako on kompetenssia tehdä diagnooseja? 😁 No ehkä siellä Siperialla toikin menee lääkäristä..

Mikä porukka, ja miten taas?
Painu nyt Roopeli jo vittuun täältä, kukaan ei jää kaipaamaan.
 
Sullako on kompetenssia tehdä diagnooseja? 😁 No ehkä siellä Siperialla toikin menee lääkäristä..

Mikä porukka, ja miten taas?
Painu nyt Roopeli jo vittuun täältä, kukaan ei jää kaipaamaan.
Se koira älähti mihin kalikka kalahti.

Kyllä täällä on selvästi porukalla mt-ongelmia.
Mieti nyt livenä tätä tilannetta.

Osa puhuu ajankohtaisesta aiheista sivistyneesti, kun sivussa osa huutaa ryssää ja keksii päästään jotain haukkumanimiä sekä itse keksittyjä tapahtumia. Sitten väliin heittää pöydälle jotain ruumiiden kuvia ja naureskelee räkänaurua samalla.

En mä voi sille mitään jos totuus sattuu sinuakin.
 
Mikä taktiikkanumero se vastapuolen hulluksi leimaaminen olikaan, oliko #5? Tuli vaan mieleen kun eräs siitä toistuvasti uhriutuva on sitä tässä ketjussa käyttänyt itse varmaan 10 kertaa yhden aamupäivän aikana :oujee: Varmaan joku cope kun hätä päällä, tuon suuren havainnoijan ja keskustelijan sanoja lainatakseni.
 
Ai saatana sai hyvät naurut ku kuolleista ryssistä aika moni pahotti mielensä. :ROFLMAO:

Kuollut ryssä on paras ryssä. Toki mauttomia tollaset tylsät ruumiskasa kuvat. Hienompiakin videoita löytyy jossa ryssä räjähtää noin tuhanteen osaan ja singahtaa taivaan tuuliin. (y)
 
Jotkut tekee hyvää tiliä tolla.2 maata jotka häviää varmasti on Ukraina ja Venäjä.

Jep, ja se joku joka hyötyy sodan jatkumisesta on USA.

USA tekee kaikkensa että Ukrainan ja Venäjän välinen sota jatkuu mahdollisimman pitkään, niin kuin sanonta kuuluu, niin USA taistelee viimeiseen Ukrainalaiseen asti (sitten on suomalaisten vuoro), He ovat siirtäneet fokusta jo myös toiseen suuntaan yrittäen saada austraalian ja japanin sotaan kiinan kanssa (toki myös Taiwan siihen sotketaan mukaan). Takapakkia tuli nyt lähi-idässä, kun saudit ja iran menivät sopimaan riitansa, joten odotettavissa on joku false flag-operaatio sillä suunnalla (ehkä myös etelä-afrikassa). Kiihtyvää propagandaa ja provosointia on siis USA:lta luvassa. Kaiken tämän tarkoituksena on yrittää estää USA:n talouden romahtaminen, tai ainakin ostaa vähän lisää aikaa..
 
Jep, ja se joku joka hyötyy sodan jatkumisesta on USA.

USA tekee kaikkensa että Ukrainan ja Venäjän välinen sota jatkuu mahdollisimman pitkään, niin kuin sanonta kuuluu, niin USA taistelee viimeiseen Ukrainalaiseen asti (sitten on suomalaisten vuoro), He ovat siirtäneet fokusta jo myös toiseen suuntaan yrittäen saada austraalian ja japanin sotaan kiinan kanssa (toki myös Taiwan siihen sotketaan mukaan). Takapakkia tuli nyt lähi-idässä, kun saudit ja iran menivät sopimaan riitansa, joten odotettavissa on joku false flag-operaatio sillä suunnalla (ehkä myös etelä-afrikassa). Kiihtyvää propagandaa ja provosointia on siis USA:lta luvassa. Kaiken tämän tarkoituksena on yrittää estää USA:n talouden romahtaminen, tai ainakin ostaa vähän lisää aikaa..
Itsekin siitä samaa mieltä, että ukraina on selvästi proxy sodan pelilauta eikä lännellä ole näköjään mitään intressejä laittaa ns. nopeasti peliä poikki venäjän osalta. Tähän kaiken maailman tekosyitä eskaloitumisesta jne. Vaikka tilanne on jo eskaloitunut täysin. Loputtoman rahavirtojen musta-aukko ukraina nyt ja varmaan lähitulevaisuudessakin.
 
Back
Ylös Bottom